Klienci Ardena mają do wyboru dwa silniki - słabszy 2,7-litrowy diesel-6 o mocy 250 KM (jego moc w stosunku do wersji seryjnej zwiększono o 43 KM). Dla miłośników mocniejszych wrażeń przygotowano 4,5-litrowy, turbodoładowany silnik V8 o mocy 550 KM.
Oczywiście "podkręcenie" silników pociągnęło za sobą dodatkowe zmiany w postaci wprowadzenia wyczynowego układu wydechowego ze stali nierdzewnej, 13.4-calowych tarcz hamulcowych oraz sportowego zawieszenia Bilstein.
Zmiany w nadwoziu także związane są ze zwiększoną mocą - nowe wykończenie przodu, z większą kratką chłodnicy i wlotami powietrza pozwala wydajniej chłodzić silnik.
Specjaliści z Ardena dorzucili do tego lekką ręką nowy spojler przedni i tylny , tylne zderzaki, fartuchy boczne oraz nowe światła przeciwmgielne. Do tego zestaw 21-calowych felg Sportline i opony /35ZR21. {akapit} We wnętrzu wykończenia z włókna węglowego i fotele obite skórą lub Alcantarą.