Ssangyong w badaniu satysfakcji dealerów

Ssangyong w badaniu satysfakcji dealerów07.12.2007
Działająca na polskim rynku niespełna 2,5 roku, firma SsangYong Poland zajęła 11 miejsce w generalnej klasyfikacji w niezależnym raporcie, badającym satysfakcję dealerów samochodowych w Polsce, sporządzonym przez ...

...międzynarodową firmę doradczą Ernst & Young oraz Polską Izbę Motoryzacji Consulting.

Pomimo tak krótkiej obecności na rynku, firma SsangYong Poland zajęła w badaniu satysfakcji dealerskiej bardzo wysokie pozycje w takich dziedzinach jak: ogólna ocena współpracy z importerem (6 miejsce, przed Hondą, Suzuki, Mitsubishi), ocena zadowolenia klienta z decyzji o zakupie (5 miejsce, przed Volkswagenem. Mercedesem, Nissanem), ocena pomocy ze strony importera (4 miejsce, przed Hondą , Mitsubishi, Suzuki) oraz ocena szkoleń ze sprzedaży i serwisu (6 miejsce, przed Subaru, Hondą, Suzuki).

"Rok 2007 to czas umacniania naszej sieci dealerskiej. Otworzyliśmy 4 autoryzowane punkty sprzedaży i obsługi posprzedażnej na terenie całej Polski. Postawiliśmy bardzo duży nacisk na rozwój sieci i podnoszenie jej standardów. W przyszłym roku chcemy otworzyć kolejne 4 punkty sprzedaży i tym samym zakończyć budowę naszej sieci. Wierzymy, że dzięki tym działaniom samochody naszej marki będą jeszcze chętniej kupowane, klienci będą bardziej zadowoleni, co pozwoli firmie utrzymać stały wzrost sprzedaży. Cieszymy się bardzo, że nasi dealerzy doceniają nasze zaangażowanie i otwarcie na ich uwagi i potrzeby". – powiedział Dyrektor Generalny firmy SsangYong Poland, Stefan Kuźmiński.

Źródło: SsangYong