Volvo uruchamia projekt Stay Home Store

Volvo uruchamia projekt Stay Home Store23.04.2020
Projekt Volvo Stay Home Store będzie początkowo dostępny w Niemczech, Francji, Wielkiej Brytanii, Włoszech, Hiszpanii, Holandii i Belgii.

Firma Volvo Cars uruchomiła w kilku krajach europejskich wirtualny salon samochodowy. W wielu krajach, z uwagi na pandemię koronawirusa, obowiązują zasady ograniczonego poruszania się oraz inne zakazy, które utrudniają, a nawet uniemożliwiają funkcjonowanie tradycyjnych form sprzedaży aut. To wszystko nie dotyczy projektu Stay Home Store, w ramach którego można zdalnie kupić lub wynająć określony model marki Volvo.

Nowa koncepcja sklepu Stay Home Store rusza w krajach, które obecnie wprowadziły liczne blokady związane z pandemią. Są to między innymi Niemcy, Francja, Wielka Brytania, Włochy, Hiszpania, Holandia i Belgia.

Platforma on-line jest czytelna i intuicyjna. Klienci mogą wybierać spośród cen i stawek leasingowych na nowe modele aut. Biorąc pod uwagę obecną sytuację, klienci mogą skorzystać z ubezpieczenia na wypadek bezrobocia lub okresu zawieszonej spłaty rat.

Volvo

Chcemy zaoferować klientom możliwość znalezienia nowego Volvo, bez konieczności czekania na zakończenie pandemii i związanych z nią ograniczeń. Nasz zespół opracował świetne narzędzie online. Pozwala ono zdalnie zamówić samochód oraz wybrać optymalną opcję jego finansowania, dostosowaną do obecnej sytuacji – powiedział Lex Kerssemakers, szef Commercial Operations w Volvo Cars.

Oferta internetowego salonu Stay Home Store będzie obejmowała początkowo trzy modele Volvo. Ich wybór będzie dostosowany do upodobań klientów danego regionu. Kraje, w których ruszy projekt, odpowiadają za ponad 60% sprzedaży Volvo Cars w Europie. Sprzedaż internetowa w przyszłości może zostać rozszerzona o kolejne rynki.

Program Stay Home Store rusza miesiąc po tym, gdy w Stanach Zjednoczonych wdrożono usługę Volvo Valet. Obejmuje ona zarówno zdalne zamawianie samochodu oraz serwis wraz z odbiorem i dostarczeniem samochodu pod wskazany adres. To narzędzie doskonale sprawdza się w czasach pełnych rozmaitych ograniczeń wprowadzonych w związku z pandemią.

W Chinach podobne usługi są realizowane za pośrednictwem WeChat, popularnej platformy mobilnej używanej przez chińskich klientów, nie tylko w branży motoryzacyjnej.

Źródło: Volvo