Volvo wprowadza program Umowy Opieki Serwisowej

Volvo wprowadza program Umowy Opieki Serwisowej29.10.2007
Volvo Auto Polska wraz z Volvo Car Finance wprowadza do swojej oferty Umowę Opieki Serwisowej. Nowa oferta ma na celu zwiększenie wygody klienta przez cały okres eksploatacji samochodu. Przy stałej opłacie, klient ...

...w ramach Umowy zyskuje dostęp do najwyższej jakości usług serwisowych. Koszty obsługi, eksploatacji i przeglądów samochodu pozostają po stronie producenta. Oferta adresowana jest zarówno do klientów korporacyjnych jak i indywidualnych i jest dostępna u wszystkich autoryzowanych dealerów Volvo w Polsce.

Umowa obejmuje pokrycie kosztów wykonania:
- wszelkich prac związanych z przeglądami okresowymi, z uwzględnieniem niezbędnych do tego części i materiałów
- wszystkich napraw związanych z normalną eksploatacją samochodu i zużycia części.

Przewidując sytuacje w których naprawy mogą zająć więcej czasu, klient ma możliwość płatnego wyboru opcji uzyskania samochodu zastępczego na czas pobytu pojazdu w serwisie. Podstawowe korzyści dla klienta, płynące z zawarcia Umowy Opieki Serwisowej to dostęp do najwyższej jakości usług oraz stałe koszty, co ogranicza ryzyko związane z dodatkowymi opłatami serwisowymi. Jest to pierwsze tego typu rozwiązanie w ofercie Volvo.

"Aby sprostać wymaganiom naszych klientów musimy stale badać ich potrzeby i natychmiast na nie reagować. Dotychczas w naszej ofercie przeważały propozycje dla klientów instytucjonalnych, takie jak Volvo for Business czy Volvo Car Business Partner. Umowa Opieki Serwisowej to program dla wszystkich użytkowników – flotowych i indywidualnych" – mówi Marcin Klimczewski - Dyrektor Marketingu i PR Volvo Auto Polska – "Naszym nadrzędnym staraniem jest zapewnienie maksymalnego komfortu użytkowania samochodów Volvo. Jeśli klienci oczekują przewidywalnych i stałych kosztów związanych z serwisowaniem samochodu, naszym zadaniem jest dostosowanie się do tych wymagań."

Źródło: Volvo Auto Polska