Volvo najpopularniejszą moto-marką w Polsce

Volvo najpopularniejszą moto-marką w Polsce20.03.2009
Volvo to najpopularniejsza i najlepiej postrzegana marka na rynku. Co więcej - szwedzki producent pochwalić się może także najwyżej cenionymi pod względem estetyki i kultury autoryzowanymi stacjami obsługi.

Takie rezultaty przyniósł zorganizowany już po raz czwarty przez tygodnik Auto Świat Narodowy Auto Test (NAT). Badanie realizowane było w tym roku na łącznej próbie 18 000 użytkowników.

Narodowy Auto Test to kompleksowe badanie opinii polskich kierowców na temat posiadanych przez nich samochodów. Właściciele lub użytkownicy aut wypełniają internetowy kwestionariusz, dzieląc się spostrzeżeniami i uwagami na temat posiadanego samochodu, jakości obsługi firm ubezpieczeniowych, autoryzowanych i nieautoryzowanych warsztatów naprawczych, czy też poziomu fachowości dealerów.

W tegorocznej edycji Volvo potwierdziło swoją pozycję lidera z roku ubiegłego. Szwedzki producent uzyskał łączną notę 88 pkt na 100 możliwych do zdobycia, poprawiając jednocześnie wynik z roku ubiegłego (86,61 pkt).

"Najlepszy, po raz kolejny z rzędu, wynik który osiągnęliśmy to powód do dumy. Surowi jurorzy, jakimi są użytkownicy samochodów Volvo oczekują od nas niezawodności i najlepszej jakości. Przyznane przez nich wyróżnienie, to dla nas najlepszy dowód uznania. To także motywacja, by mając na uwadze satysfakcję każdego klienta, nieustannie doskonalić nasze pojazdy i wychodzić naprzeciw oczekiwaniom użytkowników", mówi Marcin Klimczewski, dyrektor Marketingu i PR Volvo Auto Polska.

Volvo zostało także niekwestionowanym liderem tegorocznej edycji NAT jeśli chodzi o ocenę autoryzowanych stacji obsługi. W ocenie użytkowników i respondentów NAT, to właśnie punkty obsługi Volvo odznaczają się najwyższym poziomem estetyki serwisów i kultury obsługi. Uzyskany przez szwedzkiego producenta wynik to 92,63 pkt, co w porównaniu do ubiegłorocznego rezultatu daje poprawę o nieco ponad 2 pkt.

"Kupno samochodu, to tylko początek relacji Klienta z naszą marką. W swoich staraniach, nieustannie dbamy o to, by estetyka i kultura obsługi autoryzowanych stacji były czynnikami wpływającymi na pozytywny wizerunek Volvo. Zadowolony z produktu, a także całości procesu obsługi Klient to satysfakcja dla nas i gwarancja sukcesu na rynku", dodaje Marcin Klimczewski.

Rok 2008 był dla Volvo bardzo udany także pod względem liczby sprzedanych aut. Plany sprzedażowe producenta zostały przekroczone, a udział firmy w całym rynku zwiększył się.

"Miano najpopularniejszej i najlepiej postrzeganej marki samochodów, jakie otrzymało Volvo w tegorocznej edycji Narodowego Auto Testu, znajduje potwierdzenie w rosnącej liczbie sprzedanych aut i naszym sukcesie na rynku. Opinie i uznanie naszych Klientów, to dla nas powód do satysfakcji. To także wyraźna informacja, że kierunek naszych działań jest słuszny. Tym bardziej w trudnych warunkach gospodarczych, z jakimi przyszło borykać się obecnie branży motoryzacyjnej", mówi Marcin Klimczewski.

Źródło: Volvo