Prezentacja Ferrari 599 GTO

Prezentacja Ferrari 599 GTO19.04.2010
Prezentacja nowego 599 w Modenie to doskonały przykład tego, jak można łączyć firmowy marketing z tradycją regionu. Marki takie jak Lamborghini, Porsche, czy właśnie Ferrari przywiązują dużą uwagę do swojego dziedzictwa.

I nic w tym dziwnego - stanowi ono realną wartość i wpływa na sposób postrzegania produktów tych firm.

Prezentacja Ferrari 599 GTO 1To dlatego Ferrari postanowiło przeprowadzić prezentację 599 GTO dedykowaną wybranym klientom, właśnie w Akademii Wojskowej w Modenie. Prezes Ferrari Luca di Montezemolo podkreślił, że miejsce nie zostało wybrane przypadkowo, ale po to by "potwierdzić głębokie więzi między Ferrari i Modeną. Akademia to właściwe miejsce wyrażające doskonałość, historię regionu, kulturę i pasję. Akademia i Ferrari są wyrazem włoskiej perfekcji tego miejsca".

Prezentację rozpoczęło uroczyste powitanie Montezemolo i generała Roberta Bernardini. Następnie na dziedziniec przez bramę główną wjechały trzy egzemplarze 599GTO. Za sterami zasiedli Luca Badoer, Giancarlo Fisichella i Dario Benuzzi, kierowca testowy z wieloletnim stażem. Dla podkreślania związków z Akademią na fotelach pasażerów zasiedli kadeci. 500 gości podziwiało nowe dziecko Ferrari, a wśród nich znaleźli się również ci, którzy zakupili GTO.

Prezentacja Ferrari 599 GTO 2Nawiasem mówiąc cała seria 599 sztuk już została sprzedana. Tym samym goście pokazu dzielili się na tych, którzy się cieszyli i tych którzy zazdrościli. Uczucie to mogło wzrastać wraz z kolejnymi słowami Montezemolo, który stwierdził " stworzyliśmy wspaniały samochód, najmocniejszy w historii marki, wyjątkowy samochód, któremu chciałem nadać logo GTO, bo zasługuje na nie".

Oficjalna premiera 599 GTO będzie miała miejsce w Pekinie. Ferrari podobnie jak inni producenci samochodów luksusowych dostrzega olbrzymi potencjał rynku azjatyckiego.

Źródło: foto: Ferrari, informacja: Moto Target