CUPRA Formentor VZ5 w wersji BAT - maksymalny wyraz wydajności

CUPRA Formentor VZ5 w wersji BAT - maksymalny wyraz wydajności19.01.2024
CUPRA Formentor VZ5 w wersji BAT wyposażona została w 5-cylindrowy silnik TSI o pojemności 2,5 litra, który zapewnia 390 KM i moment obrotowy 480 Nm.

Choć CUPRA Formentor przyciąga wzrok nawet w podstawowej wersji, to limitowana edycja VZ5 BAT nadaje temu flagowemu modelowi jeszcze więcej drapieżnego charakteru. Wszystko za sprawą nieco odmiennego designu, podkreślającego oryginalność zarówno Formentora, marki CUPRA, jak również kierowcy. Mroczniejszy niż zwykle

Tym, co przyciąga wzrok w CUPRA Formentorze VZ5 w wersji BAT jest bez wątpienia odmienny wygląd, przywodzący na myśl szybkość i dynamiczność oraz odrobinę mroku. Wewnątrz modelu BAT znajdują się sportowe fotele kubełkowe CUPBucket z czarnej skóry, które inspirowane są światem wyścigów.

CUPRA Formentor VZ5 BAT Edition 2024

Zwiększają one wsparcie boczne kierowcy i pasażera podczas szybkiego pokonywania zakrętów. Ważnym elementem wnętrza są także detale takie, jak czarne chromowane wykończenie wokół nawiewów oraz centralna konsola, które czynią model ten jeszcze bardziej oryginalnym.

Stuprocentowe DNA marki CUPRA

CUPRA Formentor VZ5 w wersji BAT to nie tylko nietuzinkowy, przyciągający wzrok wygląd, na który składają się połyskujące relingi dachowe, osłony chłodnicy i ramy, a także osłony lusterek z włókna węglowego i rury wydechowej w kolorze Cerakote. To również w pełni dostosowany do indywidualnych potrzeb crossover, który jest odważny i mocny — także w zakresie wysokich osiągów. Model ten wyróżnia się 5-cylindrowym silnikiem TSI o pojemności 2,5 litra. Dobór tej jednostki napędowej pozwala na osiągnięcie momentu obrotowego w wysokości 480 Nm, dzięki czemu moc silnika to 390 KM.

CUPRA Formentor VZ5 BAT Edition 2024

– Dostępny w zaledwie 500 egzemplarzach na całym świecie, w tym 15 w Polsce CUPRA Formentor w wersji BAT to drapieżny wariant dla odważnych. Wyjątkowe osiągi i nietuzinkowy wygląd sprawiają, że model ten w 100% reprezentuje DNA marki, równocześnie komponując się z indywidualnymi preferencjami użytkowników, nierzadko odzwierciedlając ich charakter – podkreśla Katarzyna Dziomdziora, PR managerka marek SEAT i CUPRA.

Źródło: CUPRA