Lato z Daewoo

Lato z Daewoo22.07.2001
Piąty już rok z rzędu, między 1 lipca a 31 sierpnia Daewoo organizuje akcję "Lato z Daewoo" z myślą o swoich klientach, udających się na wakacyjny wypoczynek ...

Lato z Daewoo 1 Piąty już rok z rzędu, między 1 lipca a 31 sierpnia Daewoo organizuje akcję "Lato z Daewoo" z myślą o swoich klientach, udających się na wakacyjny wypoczynek. W sumie 18 stacji serwisowych ASO będzie pracowało nieprzerwanie przez 24 godziny.

Dziewięć z nich zapewni spokojny sen klientom Daewoo odpoczywającym na Wybrzeżu i Mazurach (w Szczecinie, Koszalinie, Lęborku, Gdyni, Elblągu, Giżycku, Ełku, Suwałkach i Augustowie). Tyle samo będzie czynnych na południu kraju (w Nowym Sączu, Rabce Zaborni, Cieszynie, Kłodzku, Jeleniej Górze, Zgorzelcu, Pietrzykowicach-Żywcu, Sanoku i Krakowie).

W tym samym czasie wszystkie stacje serwisowe Daewoo w kraju (335) rozpoczynają letnią promocyjną akcję serwisową. Klienci Daewoo kupujący części zamienne zapłacą za nie 10 proc. mniej. Dostaną również 10% rabatu na robociznę. W akcji promocyjnej bierze też udział firma Isutli. Wszystkie autoryzowane stacje obsługi Daewoo (ASO), jak również ich klienci otrzymają rabat przy zakupie jej olejów i płynów eksploatacyjnych. Daewoo - jak co roku - wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów. Oferuje im pomoc w szczególnie kłopotliwym dla nich czasie, gdy z powodu wyjazdu na urlop są zdani na siebie zmieniając stacje obsługi, z których usług zwykli korzystać. Ci klienci, którym w podróży przydarzy się usterka samochodu, będą obsługiwani w pierwszej kolejności. Akcje podobne tegorocznym przynosiły dotąd bardzo dobre rezultaty.

Rynek Premium, samochody luksusowe, tuning: