Mały, miejski Fiat 600, zwany niegdyś Seicento (co po włosku znaczy tyle, co 600) produkowany jest od 1998 roku. Zastąpił on w ofercie Fiata Cinquecento, do którego był bardzo podobny, zarówno pod względem technicznym, jak i wyglądu, choć nadwozie nieco unowocześniono, dodając bardziej zaokrąglone kształty. W 2001 roku Seicento został ulepszony, poszerzono wyposażenie seryjne, przerobiono silniki i odmłodzono nieco design, dodając wyraziste zderzaki, dostępne opcjonalnie zintegrowane światła przeciwmgielne, boczne listwy ochronne i nowe logo Fiata.
Seicento doczekało się kilku wersji, oprócz podstawowej wersji S, dość ubogo wyposażonej, na rynku ukazał się także Seicento SX z elektrycznie opuszczanymi szybami i szklanym dachem, Citymatic z automatycznym sprzęgłem, Storting z większym silnikiem, Turbo – poddany tuningowi przez Novitec, czy van, w którym usunięto tylne siedzenia, aby zwiększyć powierzchnię bagażową.
W 2007 roku Seicento zostanie zastąpione nowym Fiatem 500, bardzo podobnym do studium Trepiùno, zaprezentowanego w 2004 roku.