Czemu nie ma wolnych obrotów w 126p

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Kto mi powie czemu w malcu mi swirują wolne obroty , wymieniłem cały gaznik i dalej to samo , jak wkręce dysze powietrza na maxa to jest troche lepiej ale dalej kicha , tak jak by ciągnął lewe powietrze , jak wykreciłem swiece to są czarne , dodam jeszcze ze silnik jest swieżo po kampitalce.
  
 
masz zly sklad mieszanki paliwowo powietrznej, jesli sam nie potrafisz ustawic to jedz do mechanika , na analizatorze spalin ci to ustawi za 10zl
  
 
łapie ci gdzies lewe powietrze
  
 
tez bym powiedzial ze lapie "lewe" powietrze.
JA mialem cos innego mi sie zepsuła ta dysza ktora odcina paliwo po wyłaczeniu zaplonu(sorki ale mam amnezje zapomniałem jak sie nazywała nie smiac sie). Troche zabawy z kabelkiem i lutownicą i po sprawie.
  
 
a moze w aparacie zaplonowym sie sciera metal i opilki robia zwarcie
???
to tez moze byc przyczyna
  
 
Cytat:
2004-05-08 10:05:11, TomX_PL pisze:
tez bym powiedzial ze lapie "lewe" powietrze.
JA mialem cos innego mi sie zepsuła ta dysza ktora odcina paliwo po wyłaczeniu zaplonu(sorki ale mam amnezje zapomniałem jak sie nazywała nie smiac sie). Troche zabawy z kabelkiem i lutownicą i po sprawie.



chodzi Ci zapewne o ELEKTROZAWÓR (dokładniej o elektromagnetyczną dyszę wolnych obrotów )
ja ją u siebie zastąpiłem zwykłą dyszą wolnych,tą na większym gwincie...
a wracając do braku wolnych,to sprawdź i przedmuchaj dyszę wolnych,wyreguluj skład mieszanki,i najważniejsze to sprawdź szczelność gaźnika,oraz czy ośka przepustnicy nie jest już wytarta
Pozdro
  
 
Zrób jeszcze raz gaźnik, ale tym razem porządnie.
  
 
No własnie B_A_D - elektrozawor...

  
 
Gaznik wymieniłem , nawet cały aparat zapłonowy załozyłem z innego malca i dalej nic , zastanawiam sie czy nie jest zaduzy poziom paliwa w gazniku , na ssaniu chodzi super gozej jak sie pusci ssanie to zaczyna chodzic nie równo , nie wiem czy sie silnik czasem nie przegrzał albo uszczelki nie wydmuchało pod głowicą bo silnik jest swiezo po remącie , ale jak miezyłem kompresje to na 2 cylindrach jest po 10.5 atmosfer
  
 
Jesli masz elektroniczna dysze to odlacz kabelek i wsadz normalna dysze. Ja mialem podobne problemy jak Ty (autko tylko na ssaniu fajnie chodzilo). Odlaczylem kabelek, podwiazalem, wkrecilem zwykla dysze i autko jezdzi bez problemu.
  
 
Cytat:
2004-05-08 13:19:37, B_A_D pisze:
Cytat:
2004-05-08 10:05:11, TomX_PL pisze:
tez bym powiedzial ze lapie "lewe" powietrze.
JA mialem cos innego mi sie zepsuła ta dysza ktora odcina paliwo po wyłaczeniu zaplonu(sorki ale mam amnezje zapomniałem jak sie nazywała nie smiac sie). Troche zabawy z kabelkiem i lutownicą i po sprawie.




ja ją u siebie zastąpiłem zwykłą dyszą wolnych,tą na większym gwincie...






tam nie ma większego gwintu


w gaźniku masz najprawdopodobniej za duży poziom paliwa !!!
  
 
Cytat:
2004-05-09 14:49:34, York pisze:
Jesli masz elektroniczna dysze to odlacz kabelek i wsadz normalna dysze. Ja mialem podobne problemy jak Ty (autko tylko na ssaniu fajnie chodzilo). Odlaczylem kabelek, podwiazalem, wkrecilem zwykla dysze i autko jezdzi bez problemu.

nie mam electro dyszy , też mi sie wydaje ze moze byc za duzy poziom paliwa , lub jakies zwarcie w instalacji , bede szukał dalej
  
 
Cytat:
2004-05-09 17:20:01, lukaszc pisze:
Cytat:
2004-05-08 13:19:37, B_A_D pisze:
Cytat:
2004-05-08 10:05:11, TomX_PL pisze:
tez bym powiedzial ze lapie "lewe" powietrze.
JA mialem cos innego mi sie zepsuła ta dysza ktora odcina paliwo po wyłaczeniu zaplonu(sorki ale mam amnezje zapomniałem jak sie nazywała nie smiac sie). Troche zabawy z kabelkiem i lutownicą i po sprawie.




ja ją u siebie zastąpiłem zwykłą dyszą wolnych,tą na większym gwincie...






tam nie ma większego gwintu


w gaźniku masz najprawdopodobniej za duży poziom paliwa !!!



Jemu chodziło o to, że są dwa rodzaje dysz biegu jałowego: te jednoczęściowe z wersji IMB i dwuczęściowe(dysza+elektromagnes lub wkręt) z S1A.
  
 
spróbuj na odpalonym (ciepłym) silniku kręcić dyszą wolnych obrotów , tak jak tą od składu mieszanki(jeśli jest reakcjia) to musisz troszkę przygnieść gwint na dyszy od wolnych tak by się nie wykręcała i na pracującym (ciepłym) silniku wyrególować, to częste w 126 pozdro.
  
 
Cytat:
2005-02-21 20:27:05, kes pisze:
spróbuj na odpalonym (ciepłym) silniku kręcić dyszą wolnych obrotów , tak jak tą od składu mieszanki(jeśli jest reakcjia) to musisz troszkę przygnieść gwint na dyszy od wolnych tak by się nie wykręcała i na pracującym (ciepłym) silniku wyrególować, to częste w 126 pozdro.



spójrz na datę poprzedniego postu, myślę, że Pisiek już dawno sobie z tym poradził innymi słowy nie odgrzewaj kotletów ;P