Wyjmowanie zegarów (licnzika) MK 7 - FOTORELACJA - Strona 2

  szukane wyrażenia:   zegary  -  fotorelacja
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Nie mam miernika
  
 
Cytat:
2007-03-19 19:50:37, Snale pisze:
Nie mam miernika



Może językiem ...

Ale tak poważnie, to cośik naciągana ta historia z kontrolką, gdyż u mnie od "nowości" nie świeci kontrolka ładowania, oczywiście ładowanie jest. Sprawdzam od czasu do czasu miernikiem. Jakoś nie miałem przez 5 lat czasu na wymianę żaróweczki.


[ wiadomość edytowana przez: jerico dnia 2007-03-19 19:58:48 ]
  
 
Cytat:
2007-03-19 19:57:46, jerico pisze:
Może językiem ... Ale tak poważnie, to cośik naciągana ta historia z kontrolką, gdyż u mnie od "nowości" nie świeci kontrolka ładowania, oczywiście ładowanie jest. Sprawdzam od czasu do czasu miernikiem. Jakoś nie miałem przez 5 lat czasu na wymianę żaróweczki. [ wiadomość edytowana przez: jerico dnia 2007-03-19 19:58:48 ]



mowie calkiem serio, pozniej podlaczylem zegary i problem z ladowaniem zniknal
  
 
Przecież kontrolka w czasie jazdy się nie świeci = nie dochodzi do niej prąd.
  
 
a moze w zegarach jest oprocz kontrolki jakis jeszcze modul?? bo przeciez kontrolka sie zapala jesli napiecie spadnie ponizej jakiejs tam wartosci, wiec jakis chip musi bcy czy cos
  
 
Cytat:
2007-03-19 20:14:44, Snale pisze:
Przecież kontrolka w czasie jazdy się nie świeci = nie dochodzi do niej prąd.



Tak jest, ale u mnie właśnie nie świeci jak przekręcę kluczyk na pozycję praca. Czyli wtedy kiedy powinna, silnik zgaszony. Na bank jest spalona, dlatego dziwie się tej "teorii" z zegarami.


[ wiadomość edytowana przez: jerico dnia 2007-03-19 20:21:45 ]
  
 
Według ksiazki patrząc na schemat to od licznika poprzez ceb az do samego alternatora nie ma żadnego modułu
  
 
no to nie wiem, elektrykiem nie jestem w kazdym razie w moim przypadku tak wlasnie bylo.. odpiety licznik=napiecie 12V, po przegazowaniu nieznacznie wzroslo do ok 12,5V a po zapieciu licznika elegancko ~14V. to tyle
  
 
Ja też nie jestem elektrykiem
W najbliższym czasie mam zamiar zmienić podświetlenie licznika w swoim nowym Essim, więc sprawdzę jak to jest naprawdę.
Ale z innej strony patrząc. Wyobraźmy sobie, że spaliła się nam żarówka od kontrolki i co, nie mamy ładowania - musimy wymienić żarówkę bo nam akumulator siądzie ? Trochę bezsensu.
  
 
ma ktos moze biale zegary??
  
 
Cytat:
2007-03-19 20:36:21, urrrban pisze:
ma ktos moze biale zegary??



Ale co na sprzedaż ?

Bo ja mam w obu autach , ale za Chiny nie oddam
  
 
Ja będę miał

Od kolegi Jokera
  
 
Kontrolka ładowania świeci podczas gdy alternator nie ładuje ponieważ jest wpięta pomiędzy plus akumulatora a plus alternatora. Jeśli altek nie produkuje prądu kontrolka świeci bo wówczas alternator przewodzi do minusa, gdy tylko zaczyna się obracać i produkować prąd żaróweczka jest wpięta pomiędzy dwa plusy czyli świecić nie może. Inna spraw to czy żaróweczka powinna być czy też nie...
  
 
Wczoraj i dziś zrobiłem w sumie około 50 km, z nawiewem, światłami i radiem i auto jeździ, więc Maciek chyba to był zbieg okollicnzości
  
 
Czy ktoś może wrzucić relację na główną?? Ew wytłumaczyć mi jak to sie robi, bo uprawnienia ponoć mam




[ wiadomość edytowana przez: Snale dnia 2007-04-01 14:23:03 ]