| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
iampinki ESPERO, cabrio juz n ... bydgoszcz | 2005-06-05 21:24:25 no to pechowy masz ten poczatek z espero wspolczuje...
tutaj jest lista kodow ECU 12 = Czujnik położenia wału lorbowego Brak sygnału z czujnika CPS 13 = Czujnik tlenu (Sonda lambda) (EOS) Przerwany obwód czujnika tlenu 14 = Czujnik temperatury cieczy chłodzącej (CTS) 21 = Czujnik położenia przepustnicy (TPS) Za wysokie, lub za niskie ciśnienie 23 = Czujnik temperatury powietrza w kolektorze dolotowym (MAT) 24 = Czujnik predkości pojazdu (VSS) 32 = Zawór recyrkulacji spalin (EGR) Błąd zaworu 33 = Czujnik ciśnienia bezwzględnego (MAP) Za niskie, lub za wysokie ciśnienie 35 = Regulator biegu jałowego (IACV) Błąd zaworu 42 = Obwód elektronicznej regulacji zapłonu 44 = Czujnik tlenu (Sonda lambda) (EOS) Zbyt uboga uboga mieszanka 45 = To samo co 13 i 44 Za baogata mieszanka 51 = Elektroniczne urządznie sterujące pracą silnika (ECM) 53 = błąd immobilisera zeby je sprawdzic nalezy z tego co pamietam zlaczyc styki A i B w zlaczu ALDL, wlaczyc zaplon i patrzec jak mruga kontrolka check na desce rozdzielczej... poszukaj w wyszukiwarce, ktos chyba mial kiedys podobny problem i dodam jeszcze ze jak mi spadla fajka ze swiecy to nie palil sie check.... |
![]() Maestro Klubowy Weteran Toyota Avensis Rzeszów | 2005-06-05 21:24:32 No bierzże spinacz biurowy w ręke i poczytaj co tam błyska.
Tu masz opis: http://motonews.pl/forum/?op=fvt&t=88080&c=0&hq=kody&f=17 Może coś Ci powie, co mu dolega. -- Wiesiek (maestro) |
![]() Maestro Klubowy Weteran Toyota Avensis Rzeszów | 2005-06-05 21:51:09 Hola, facet, nir panikuj!
Zwierasz styki 1 i 2 w górnym rzędzie po prawej, przekręcasz kluczyk (uwaga - ruszy wentylator) i patrzysz co tam miga - opis już masz. Potem dawaj wynuki na forum - chłopy cos tam poradzą. -- Wiesiek (Maestro) |
79adam79 Seat EXEO Szczecin | 2005-06-05 21:52:42 co to może być??
impulsator w aparacie zapłonowym,czujnik położenia wału,zimne luty w module zapłonowym,przekaźnik pompy paliwa?????? sugerujcie prosze |
iampinki ESPERO, cabrio juz n ... bydgoszcz | 2005-06-05 22:07:44 tutaj masz rysunek kostki:
zewrzyj A i B.
jak podasz na forum bledy ktore Ci wyskoczyly napewno ktos cos poradzi.. |
79adam79 Seat EXEO Szczecin | 2005-06-05 22:13:37 ok dzięki już sobie to wydrukuje i lece rano do nowogardu-mam nadzieje że coś pomoże |
QLogic Espero1.5, Nubira2.0 Warszawa Tarchomin | 2005-06-05 22:41:25 Auto odwdziecza sie za to jak traktowal go poprzedni wlasciciel, nie patrzac na to, kto teraz nim jezdzi. Niestety tak to juz jest.
Nie martw sie, powymieniasz troche, ale potem bedziesz mial spokoj i mam nadizeje, bedziesz juz spokojnie cieszyl sie bezproblemowa eksploatacja |
Robert_S Espero 1.8, Omega Sz - Gw | 2005-06-06 03:05:40 kontrolka check prawdę Ci powie
Ale kup sobie od razu cewkę zbierającą do aparatu zapłonowego, całkiem możliwe że to ona szwankuje a koszt niewielki - ok. 20 zł |
![]() Maestro Klubowy Weteran Toyota Avensis Rzeszów | 2005-06-06 11:15:27 Koleś, - a jakie Ty masz wogóle auto?
-- Wiesiek (Maestro) |
Robert_S Espero 1.8, Omega Sz - Gw | 2005-06-06 12:58:09
KOd 12 to kod czujnika położenia wału korbowego. Gdy włożysz zworkę to powinien taki włąśnie kod się wyświetlić (ECU widzi że się wał nie kręci i wyświetla jego błąd) Immobilizer - ten kod wyskakuje gdy przez dłuższy czas kręcisz silnikiem i nie zapala. Napisz lepiej jakie nr błędu Ci wyskoczyły? Pamietaj, że jak odłączysz akumulator na kilka minut to kody błędów są kasowane. |
Robert_S Espero 1.8, Omega Sz - Gw | 2005-06-06 15:30:50
To może padł Ci alternator? Sprawdź napięcie ładowania - powinno być ok. 14-14,5V, a po włącznieu świateł, halogenów, ogrzewania szyby dmuchawy itp. nie powinno spaść poniżej 13,8V Jeśli napięcie jest niższe to pewnie mostek prostowniczy lub reg. napięcia do wymiany. |