MotoNews.pl
4 (126)Rozrzad (106973/132) - NT
  

(126)Rozrzad

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Panowie znalazlem dzis w piwnicy wloski rozrzad,lezal tam chyba z 10 lat, i tak zastanawiam sie czy podejdzie to do elx-a? Warto to zakladac czy lepiej kupic taki co robia teraz>??? I czy warte to cos jest ogolnie bo jhak nieprzypasi do eleganta to chetnie komus odsprzedam. Wszystko jest oryginalnie zapakowane a pisze na nim tak

WAY ASSAUTO
GRUPO DISTRIBUZIONE
FIAT 500L/R - 126 T.T - PANDA30 (652 cc) CPC 079
- 126 - 1A - 2A SERIA
MEDE IN ITALY


[ wiadomość edytowana przez: eldiablopl dnia 2005-07-24 19:01:01 ]
  
 
ja bym zakładał i sie nie przejmował.
  
 
zsakladaj tez taki znalzem, po 20 tysiach sie wysral ale moj bolid mial trudne zycie
  
 
najlepsze rozrzady !!
  
 
czyli rozumiem ze nie ma problemu czy to Fl czy elx?!
  
 
co za roznica czy maluch ma moduł czy nie... czesci mechaniczne sa dokładnie te same wiec nie ma najmiejszego problemu!
a te wloskie FIATowskie sa dosc dobrej jakosci

[ wiadomość edytowana przez: KrauzeR dnia 2005-07-25 08:55:37 ]
  
 
O ile dobrze pamietam to EL i FL/ST roznia sie walkiem rozrzadu (brak zebatki na aparat) ale do lancucha to nie ma roznicy. Czy to kolo jest takie ponawiercane lekkie czy normalne pelne?
  
 
Cytat:
2005-07-25 11:33:15, mi5i3k pisze:
O ile dobrze pamietam to EL i FL/ST roznia sie walkiem rozrzadu (brak zebatki na aparat) ale do lancucha to nie ma roznicy. Czy to kolo jest takie ponawiercane lekkie czy normalne pelne?



To duze jest ponawiercane cale a male nie. a czemu pytasz??
  
 
a moglbys fotke podrzucic? bo nigdy nie widzialem czegos takiego pytalem z ciekawosci bo gdzies slyszalem ze to takie lekkie ponawiercane
  
 
Zakladaj tez kiedys mialem taki rorrzad wloski oryginalny pamietam z 1971 roku zafoliowany w oleju na kartonie byla naklejka z data produkcji a dedykowany byl do fiata 500, owszem mial nawiercone dziury dosc gesto fi 8 albo wieksze na kole ktore przychodzilo na wal, ja na tym przejechalem okolo 40 tys nawet luzu nie mial potem sprzedalem silnik. Tylko zakladac
  
 
ja dostałem nowy włoski rozrząd razem z bolidem przy kupnie))właśnie niedawno go założyłem...

ps...jeszcze dostałem włoski napinacz
  
 
Moje zdanie jest takie: Masz skarb!!! Zakładaj i dziękuj opatrzności że obdażyła Ciebie w produkt o jakości jakiej już w żadnym sklepie nie spotkasz. Na dzień dzisiejszy do dostania są rozrządy firmy ROMET (kiedyś fabryka... podkreślam KIEDYŚ) i jego tania podróbka ROMOT (badziew jakiego bym się bronił rękami i nogami).

Osobiście mam możliwość sprowadzenia włoskiego rozrządu firmy DAPAR. Jeżdzę na nim już 40 tys i nie dzwoni. Wsześniej miałem ROMETU od CQN 700 ale nie wytrzymał nawet 20 tys zanim zaczął szorować (chociaż nie miał ząbków)... tak więc polecam MADE IN ITALIANO
  
 
Cytat:
2005-07-25 18:35:26, mi5i3k pisze:
a moglbys fotke podrzucic? bo nigdy nie widzialem czegos takiego pytalem z ciekawosci bo gdzies slyszalem ze to takie lekkie ponawiercane



jak tylko dorwejakiegos pstryka topodrzuce fotki
  
 
a jak wyglada montaz tych kolek???? da sie to zalozyc domowymi metodami czy jakis specjalnych narzedzi cza?/? pytam bo dwoch lewych rak to nie mam a mechanior krzyknal mi 6dyszek . Moze moglby mnie ktos troszke poinstruowac(w wyszukiwarce nic nie znalazlem)????????????
  
 
Cytat:
2005-07-31 21:50:51, eldiablopl pisze:
a jak wyglada montaz tych kolek???? da sie to zalozyc domowymi metodami czy jakis specjalnych narzedzi cza?/? pytam bo dwoch lewych rak to nie mam a mechanior krzyknal mi 6dyszek . Moze moglby mnie ktos troszke poinstruowac(w wyszukiwarce nic nie znalazlem)????????????


Kólka sa zasadniczo "idiotoodporne"....
Te małe-na wał korbowy-ta takie wyciecie-nie da sie inaczej go wsadzic..Klinuje sie go takim malutki klinem...
Te duze-da sie przykrecic tylko w jeden sposób-Tak ze pomyłka tez odpada....
Na jednym z koł jest wybity punkcik,a na drugim taka kreska.
Musisz tak ustawic te koła aby sie pokrywały znaki..i tyle.
  
 
Cytat:
2005-07-31 21:55:43, Buczek21 pisze:
Kólka sa zasadniczo "idiotoodporne".... Te małe-na wał korbowy-ta takie wyciecie-nie da sie inaczej go wsadzic..Klinuje sie go takim malutki klinem... Te duze-da sie przykrecic tylko w jeden sposób-Tak ze pomyłka tez odpada.... Na jednym z koł jest wybity punkcik,a na drugim taka kreska. Musisz tak ustawic te koła aby sie pokrywały znaki..i tyle.



no to dzieki ale mam jedno ale, bo tak:
na poczatek musze powiedziec zeraz tylko to rozkrecalem jakzmieniale zimering i teraz jak staje na parkingu rozkrecam belke i dalej to wszystko patrze sobie na te stare kolka(ktore sie kreca- racja?!!!?) i na nich znaki sa przesuniete wzgledem siebie( tak tylkosobie rozmyslam) ta ja mam nowy rozrzead zalorzyc tak zeby znaki byly na przeciw siebie?????????nicmisie tam niepoprzestawia????????????
  
 
aha i kupowac cos jeszcze ????? ta srube specjalna to kupie na pewno wygladala na odkrecane w ten sam sposob co moj czyli mlotek i przecinak, uszczelki tez nowe cos jeszcze bo che miec to zrobione raz a dobrze rozkrecaz to wszytko po raz kolejny-przejebane
  
 
uszczelniacz kup i tepodkladke pod srube ja niewymienialem nigdy ani sruby ani podkladki ale skoro owisz ze sa styrasne to zmien. przed odkreceniem rozrzadu ustawiasz te kolka tak zeby sie znaki pokryly odkrecasz zakaldasz nowy tak samo ustwiony i smigasz.
  
 
no to wielkie dzieki Wszystkim i jakby ktos cos mial jeszcze do dodania to prosze bardzo no chyba ze to takie proste jest