Pytania o uszczelkę?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Czy na załączonym obrazku:
1. to co opisałem jako rozruszniki, to naprawdę jest roarusznik?
2. czy ta uszczelka którą zaznaczyłem to jest osobna uszczelka i mozna ja samą wymienić ?
4. POwolutku w tym miejscu robi sie mokre i kropelka, czy można to dokręcić czy lpiej wymienić uszczelkę?

  
 
OK, przyjrzałem się dokładnie i już wiem że to jest rozrusznik na 100% . ale pozostają jeszcze pytania:

1. czy rozrusznik ma osobną uszczelkę w mijecu styku ze skrzynią biegów, czy tez jest to cała uszczelka skrzyni.
2. czy może lepiej nie wymieniać uszczelki tylko dociągnąć śrubę jeśli się da.


dodam ze to zawilgocenie postępuje bardzo powoli i nawet nie wiem czy tak kropla kiedykolwiek się uzbiera
  
 
Z ta uszczelka dziwna sprawa, bo jak robiłem u siebie rozrusznik to takowej nie było. Zero wycieków przed i po naprawie. Fakt że śrubki skrecone były fest.
  
 
Ja jak wyciągałem rozrusznik to tez żadnej uszczelki nie było, wkońcu rozrusznik nie ma kontaktu z olejem ze skrzyni biegów, to poco by tam miała byc jakaś uszczelka.
  
 
tam nie powinno byc zadnej uszczelki! moze byc taka blaszka oslona azeby nie dostal sie brud i inne .,.,

to z kad ci sie "poci " to moze byc uszkodzony simering na wale lub na walku sprzeglowym ,ewentualnie gdzies z "gory"moze ci podciekac i z tamtad koo rozrusznika ci sie wylewa.,.,
pzdr
  
 
Nie ma to musze się temu dokładniej przyjżeć. MOże po prostu jak wczoraj springi myłem do to mi tam nachlapało i nie zdążyło wyschnąć przez noc

ale mi się wydaje że tam jest uszczelka, musę jeszcze raz obczaić
  
 
nie no, wygląda to jak uszczelka, no bo co innego to może być?
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
  
 
Niop, wygląda na to o czym mówisz. Dociągnij śrubkę, powinno pomóc.
  
 
ok dzięki. dociągne i będe obserwował
  
 
Master, z tego miejsca na pewno ci nie cieknie bo nie ma co tam cieknąć

na pewno coś spływa po silniku i to jest najniższy punkt i właśnie tam pojawiają się krople
  
 
Dokładnie, benzynka ekstrakcyjna+pędzelek=wymyj dokładnie, dociągnij śrubełke tylko nie przeciągnij bo będzie ból. Moment dokręcania śruby mocowania rozrusznika: 35 do 45 Nm.
  
 
Cytat:
2005-06-09 16:55:28, slawas1 pisze:
Master, z tego miejsca na pewno ci nie cieknie bo nie ma co tam cieknąć na pewno coś spływa po silniku i to jest najniższy punkt i właśnie tam pojawiają się krople



po silniczku nic już nie spływa, wczoraj został cały umyty

Cytat:
Dokładnie, benzynka ekstrakcyjna+pędzelek=wymyj dokładnie, dociągnij śrubełke tylko nie przeciągnij bo będzie ból. Moment dokręcania śruby mocowania rozrusznika: 35 do 45 Nm.



żebym ja tak miał w ręce wypracowane te momenty dokręcania

  
 
Master tam nie ma żadnej uszczelki jest blacha taka osłona jedynie możesz mieć wyciek z wewnątrz więc albo simering na wale albo spływa od góry ale jeśli twierdzisz że silnik umyty od góry nie ma skąd więc masz wyciek od środka. Nie ma innej możliwosc zadnych uszczelek mamy identyko modele a własnie jestem po wymianie sprzeęgła i oblukałem wszystko jak to wygląda.
  
 
Cytat:
2005-06-09 18:06:50, Darek pisze:
Master tam nie ma żadnej uszczelki jest blacha taka osłona jedynie możesz mieć wyciek z wewnątrz więc albo simering na wale albo spływa od góry ale jeśli twierdzisz że silnik umyty od góry nie ma skąd więc masz wyciek od środka. Nie ma innej możliwosc zadnych uszczelek mamy identyko modele a własnie jestem po wymianie sprzeęgła i oblukałem wszystko jak to wygląda.



Aha, no to nie za dobrze . Pojeżdżę jeszcze trochę i zobacze co się dzieje.