[903] zgasl i nie odpala

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Silnik zgasl mi podczas jazdy - tak jakbym wylaczyl stacyjke, nie przerywal, nie dusil sie. Teraz wogole nie odpala - rozrusznik kreci, paliwo jest, iskra tez. Co to moze byc
Myslalem, ze mogl peknac lancuszek rozrzadu, ale to przy kreceniu rozrusznikiem byloby slychac jakies dziwne dzwieki lancuszka chyba.
Czy silnik 903 jest silnikiem kolizyjnym?
  
 
bart.....te 903 nas wykoncza....ja mialem jechac na zlot - podjechalem na stacje - juz gral na 3 gary........po chwili na dwa....za chwile juz wogiole zgasl......niepomoglo czyszczenie swiec....chuj wie o co biega ale ja powoli mam dosc.....
  
 
Cytat:
2005-06-05 19:27:04, Pat_kdb pisze:
bart.....te 903 nas wykoncza....ja mialem jechac na zlot - podjechalem na stacje - juz gral na 3 gary........po chwili na dwa....za chwile juz wogiole zgasl......niepomoglo czyszczenie swiec....chuj wie o co biega ale ja powoli mam dosc.....



miałem te same problemy ze zukiem a to prawie to samo tyle ze silnik 2,0l naprawiło sie jak zmieniłem kopułke i palec rozdzielacza bo tak tam chyba macie w 903 i jak to wymieniłem na nówke ze sklepu to przestał psuć swiece odzyskał moc i ładnie cyka na wolnych obrotach do dziś
  
 
ach te 903
  
 
Cytat:
2005-06-05 20:58:16, ZoLt4R pisze:
ach te 903


hehe, nie dosc ze to nie jedzie wcale to jeszcze sie psuje
  
 
dokladnie. odnosnie podpowiedzi - wlasnie tak mialem ostatnio gdy byly problemy. w kopulce u góry jest takie ciulstwo na sprezynce i to niestykało......pozniej wymienilem swiece.....kable..i wiso banglało az miło - az do dzis. zas kopie kurwa jeden kabel i lazi na 3 gary....tym razem niepali drugi;/
  
 
za ciasno ci wchodzi palec na ośke aparatu bo ja tych palcy nawymieniałem ze 6 razy i aż sie trafił że ciasno wchodził. Bycmoże masz za duż luz góra dół to trzeba podkładki jakieś cienkie podłożyć bo potem lata to wszystko i rózne dziwne rzeczy się dzieją
  
 
moim zdaniem coś z elektryką, może za słaba iskra, i cewka do wymiany. Może się cewka przegrzała
  
 
zaden kabelek nie spadl?
  
 
Cewka ma troche ponad 2 miesiace, wszystkie kable na miejscu.
Jutro bede kombinowal, zmienie cewke, aparat zaplonowy, sprawdze swiece...
  
 
Sorka za OT z góry i mam nadzieję że za bardzo się nie narażę!
Mianowicie:
Po jakiego grzyba wkładacie do malców silniki 903? Przeciez to sa w dużej mierze sprzęty bardzo wiekowe, technicznie przestarzałe do których zdobycie niektórych części może graniczyć z cudem! Rozumiem że taki silnik jest na pewno tańszy w zakupie niż 899 SPi ale w ogólnym rozrachunku wyjdzie to samo. Przykład Pata: wsadził 903 teraz chce na wtrysk przerobić! Poza tym silnik z SC jest dość bezawaryjny no i nie ma żadnych problemów z częściami zamiennymi. Niech ktoś mi wytłumaczy sens swapowania z Fiata 127 bo do mnie on nie dociera. No przepraszam widzę tylko jedną "zaletę" jak wkładasz 903 do klasyka to auto i silnik masz z jednej epoki.

pozdro i no offence!
  
 
Po pierwsze koszty, po drugie 903 ma wieksza moc niz 899
A ja zreszta nie wsadzalem tego silnika, tylko kupilem juz zeswapowana fure
  
 
Cytat:
2005-06-06 09:47:19, bart322 pisze:
Po pierwsze koszty, po drugie 903 ma wieksza moc niz 899 A ja zreszta nie wsadzalem tego silnika, tylko kupilem juz zeswapowana fure



ze kupiłeś to akurat wiem ale prawde mówiąc te 39 kucy w maluszku z 899 też dawało by rade . a koszty no dobra może silnik kupisz 2 razy taniej ale z reguły musisz go wyremontować a od sejki może trafić się w stanie idealnym i małym przebiegiem
  
 
Teraz jakbym mial wsadzac, to i tak wsadzalbym cos wiekszego

Kurde cuda panowie, dzisiaj rano odpalil za pierwszym razem. I co to moglo byc
  
 
może wilgoć?
  
 
Cytat:
2005-06-06 09:29:24, owz pisze:
Sorka za OT z góry i mam nadzieję że za bardzo się nie narażę! Mianowicie: Po jakiego grzyba wkładacie do malców silniki 903? Przeciez to sa w dużej mierze sprzęty bardzo wiekowe, technicznie przestarzałe do których zdobycie niektórych części może graniczyć z cudem! Rozumiem że taki silnik jest na pewno tańszy w zakupie niż 899 SPi ale w ogólnym rozrachunku wyjdzie to samo. Przykład Pata: wsadził 903 teraz chce na wtrysk przerobić! Poza tym silnik z SC jest dość bezawaryjny no i nie ma żadnych problemów z częściami zamiennymi. Niech ktoś mi wytłumaczy sens swapowania z Fiata 127 bo do mnie on nie dociera. No przepraszam widzę tylko jedną "zaletę" jak wkładasz 903 do klasyka to auto i silnik masz z jednej epoki. pozdro i no offence!


Oj kolego, średnio ogarniasz temat, wytłumacz mi na czy polega róznica tych silników z cc i fiata 127 poza wtryskiem.To sobie odpowiesz jaka jest dostępność częsci, i jaka awaryjność.

Inna bajka że silnik z 127 są już wiekowe tzn mają spory przebieg i jak się kupuje to na to trzeba zwrócić uwage.

A co do 899na wtrysku to chyba Kuner ma ten silnik i z tego co czasem przeczytam już chyba cały wymienił na drugi, więc najpierw zgląb się w róznicy pomiędzy tymi silnikami aby póxniej wypowiadać się na temat tych samych silników jakie to jedne są awaryjne a drugie nie
  
 
Cytat:
2005-06-06 09:29:24, owz pisze:
Sorka za OT z góry i mam nadzieję że za bardzo się nie narażę! Mianowicie: Po jakiego grzyba wkładacie do malców silniki 903? Przeciez to sa w dużej mierze sprzęty bardzo wiekowe, technicznie przestarzałe do których zdobycie niektórych części może graniczyć z cudem! Rozumiem że taki silnik jest na pewno tańszy w zakupie niż 899 SPi ale w ogólnym rozrachunku wyjdzie to samo. Przykład Pata: wsadził 903 teraz chce na wtrysk przerobić! Poza tym silnik z SC jest dość bezawaryjny no i nie ma żadnych problemów z częściami zamiennymi. Niech ktoś mi wytłumaczy sens swapowania z Fiata 127 bo do mnie on nie dociera. No przepraszam widzę tylko jedną "zaletę" jak wkładasz 903 do klasyka to auto i silnik masz z jednej epoki. pozdro i no offence!


Ze mam 903 to tez sie wypowiem zrobiłem ponad 20tys. bez wkladania rąk pod maske ominiajac wymiane oleju regulacja zaworów i wymiane kabli i palca, świec bez potrzeby bo jezdził bez problemowo dobrze mozna nawet rzec rewelacyjnie takze niemów mi ze silniki sa awaryjne (robie tez trasy zeby nie było ze jezdze pod domem)
Moze te silniki sie znecaja za to ze wyjeliscie je z 127
  
 
No roznia sie tylko zasilaniem, pewnie tak tylko ze akurat to jest chyba dosc wazna czesc silnika co nie? no i zdaje sie ze maja hydrauliczne popychacze i inny walek rozrzadu (903 - lancuszek? 899 pasek) ale tego juz pewien nie jestem - no to co innego mozna zmiecic? Tloki, cylindry, blok? To najrzadziej padajace elementy silnika. a co do tego ze powiedzmy Kuner (przyklad tylko) juz wymienil silnik - hmm jak kupil zakatowany/zakatowal to musial wymienic. Poza tym powiedzcie mi szczerze czy bez problemu w ASO np. kupicie teraz: Nowy gaznik do 903, cewke etc. Chyba nie.
pozdro


[ wiadomość edytowana przez: owz dnia 2005-06-06 11:27:11 ]

[ wiadomość edytowana przez: owz dnia 2005-06-06 11:27:52 ]
  
 

W jakim ASO ?kupiłemnową fabryczną cewke na allegro zelmotu za 20 zł , więc nie gadaj że się nie da .
Jeszcze nie miałem problemów z częsciami do moiej 903.Kto kupuje gaźnik w ASO ? chyba jakiś desperat.
Pewnie że wtrysk to lepsza kultura pracy, i często mniejsze spalanie, ale jak ktośchce silnik do sportu mocniej zdlubać to 903 gaźnik i zapłon na aparacie stwaraz mu łatwe pole do popisu


  
 
Ej chłopaki to wszystko polega na tym, że chcecie mieć zajebiste, swapowane fury a bez kosztów wiecie to jest tak że trzeba coś dosponsorować wóz a wtedy dostaniecie coś w zamian, ja miałem już kilka malanów 903 i na żadnego nie narzekam, jak pierwszego zrobiliśmy to na początku kilka dni były problemy, ale potem jak już uporałem się z złą flanszą , to jeżdziłem 10tys km katowania bez żadnego grzebania a potem skrzynia ale to chyba wystarczy jak na taki silnik i skrzynie malucha, samochód zapinkalał aż miło żaden sporting sie nie postawił, tak więc ja niegdy nie powiem złego słowa na silnik 903 ze 127 /uno no może poza pompą olejową , która w każdym silniku musiałem założyć nową