Irytujące uruchumianie silnika

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco


Musze kilka razy kręcić stacyjką zanim ruszę rozrusznik. Ale jak kilka razy przekręce stacyjką bez ruszania rozrusznika, to po kilku przekreceniach stacyjki (na ok 2 sekundy i znowu) pali od ręki.
Co jest u mnie za problem?
Może przekaźnik albo pompka w zbiorniku??


Irytuje mnie toooooo !!!!!

Pomóżcie
dziękuję
  
 
Ja stawiam, że to wina rozrusznika...szczotki się kończą
  
 
bankowo rozrusznik , miałem te same objawy
  
 



Z rozrusznikiem jest ok. Rozrusznik rusza od razu!!!!Pozatym wymienione szczotki i tulejki.
Ja przekrecam stacyjke do połozenia w którym rozrusznik jeszcze nie kręci. Po to rzeby kilka razy ruszyła pomka paliwa. po kilku razach pali jak złoto, a gdy próbuje kręcic od razu to nie chce nawet sie odezwać.
  
 
daj mu przepompować,,, to normalne....
  
 
Ale to sie staje uciążliwe bo ostatnio musze go pompować długo nawet 10 - 15 przekręceń. To irytuje ..... nie tylko kierowcę
  
 
A spróbuj tak jak ktoś napisał w innym wątku, odpalac z lekko wciśniętym gazem.
  
 
Próbowałem i skutek zaden. A moze jakies inne pomysły macie. Bo ja juz wyczerpałem swoje!
  
 
ale za pierwszym razem jak przekręcasz kluczykiem to wogóle słychać pompkę?
  
 
Cytat:
ale za pierwszym razem jak przekręcasz kluczykiem to wogóle słychać pompkę?


Właśnie. Jestem na bieżąco w tym temacie. Podejrzewałem zresztą słusznie przekaźnik pompy paliwa. Ale wymieniłem też filtr paliwa i pompa zaczęła dużo sprawniej podawac paliwo. Od kilku dni mam
spokój.
  
 
Styki w stacyjce.
  
 
Witam , Proszę sprawdzić : lewa tylna lampa - wiązką przewodów (masa) niestety czasem się tam styki śniedzieją i zaczyna się jazda . To może dziwne - ale wiem co piszę ! , Następny krok to skrzynka z bezpiecznikami tam są 2 diody - sprawdź je . To mogą być jedyne powody mizernego zasilania pompy (nie wliczając samej pompy,oraz wiązki zasilania (+) która idzie na podłodze przez całe auto !)
Pozdo : Jamees
  
 
Jak przekrecę pierwszy raz słychac pompkę ale mam wrażenie ze zaczyna głósniej pracowac i coraz intensywniej podczas kolejnych przekreceń.
  
 
który to przekaznik?
  
 
Cytat:
2005-05-31 15:36:59, Adam-NEB pisze:
Próbowałem i skutek zaden. A moze jakies inne pomysły macie. Bo ja juz wyczerpałem swoje!



A pompka jest w pełni spawna ?? ... bo to co mówisz jest conajmniej dziwne ...
  
 
pompować pompuje, ale czy wystarczająco i czy jest w pełni sprawna to tego nie wiem. A jak moge ją zdiagnozować ???
  
 
JAK ZDIAGNOZOWAC POMPKĘ PALIWA ?????
  
 
Odpinasz przewód przy regulatorze ciśnienia i wstawiasz tam przelotkę z manometrem. Przy pracującym silniku ciśnienie powinno wynosić 300 kPa. Aha, możesz mieć jeszcze nieszczelny ów regulator ciśnienia i dlatego.
  
 
gdzie jest ten regulator ciśnienia?
  
 
Już to pisałem w innym wątku.