Kontrolka SRS w c-klasie!help

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam wszystkich. Zaczne od tego ze od 2 tygodni jestem uzytkownikiem c-klasy 1.8l z 95r. Wczesniej mialem MB 124, a tego przejalem po tacie ktory kupil sobie e-klase - a mama ma a-klase czyli cala rodzinka . OK.
mam problem z kontrolka SRS, ktora zapalila mi sie nagle w czasie jazdy. Odlaczalem akumulator zeby przezerowac komputer ale on ma chyba wlasne zasilanie i nic to nie dalo . Co to moze byc??? Dodam jeszcze ze tydzien temu zalozylem instalacje gazowa sekwencyjna, a wczoraj zmienilem sprzeglo skrzyni biegów (ta gume ktora laczy sie z walem).
Bardzo prosze o pomoc. Dzieki.
  
 
musisz chyba podjechac do ASO zeby cie podpieli pod komputer i skasowali blad... Mojego taty znajomy mial cos podobnego wlasnie w e-klasie. Tez mu cos sie zapalilo na desce i w ASO krzykneli mu za kasacje bledu 100 zl...
  
 
A więc z tego co sie dowiedzialem w internecie i w serwisie ASO może byc kilka przyczyn. Mianowiscie albo napinacze pasów albo szczotki w kierownicy lub kable pod fotelami (jak sa bo u mnie nie ma), a jak nie to to cos w elektryce. Zapytalem sie ile to moze kosztowac a facet mowi ze sa samo zlokalizowanie przyczyny 183zł!!! ...a pozniej w zaleznosci od tego co sie stalo jeszcze trzeba doplacic Drogo! no coz...na razie wyjalem bezpiecznik i przynajmniej kontrolka mi nie swieci.
  
 
zajedz do ASO i niech Ci poczytaja błędy w kompie i pokasują, moze pomoze
  
 
Wprawdzie nie byłem w ASO a pojechałem (tu informacja dla Wrocławian) na ul. Rakową (na przeciwko Korony) do serwisu POLAK. Oni bardzo dobrze sie na tym znaja i maja komputer. Wszystko trwalo jakiej 4godziny. Komputer pokazal ze blad SRSu jest na kierownicy i trzeba wymienic szczotki. Poza tym pokazalo mi jeszcze 3 bledy - zle podawal sklad mieszanki, regulacja biegu jalowego i regulacja lambda. oprocz tego brakowalo jakiejs czesci i mi ja wstawili. Razem zaplacilem 300zł. Moim zdaniem to bardzo malo. w ASO nie mam pojecia ile bym zaplacil ale za sama ta czesc chyba z 200zl. tak czy siak polecam ten zaklad. przez to ze byl zly sklad mieszanki mialem dziure przy ok 4tys obr i zle wchodzil na obroty. teraz spokojnie moge dociagnac do 5tys obr. i wchodzi na nie plynnie. nie zaluje tych 300stow. pozdrawiam.


[ wiadomość edytowana przez: wasiliew dnia 2005-07-04 11:52:42 ]