MotoNews.pl
  

Stopa sobie zrobiłem :)

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
ostatnio miałem trochę ze dużo czasu i wymyśliłem sobie że zrobię dodatkową lampę stopu w moim mk5. tak wyszło:





a właścicielom mk3 i 4 polecam taki stop

  
 
no śliczny .


  
 
Ciekawy pomysł Tak przy okazji to fajną masz rejestrację CBR xxxx Motocylkisci wiedzą o co chodzi.
  
 
heh wypasny Gratki za pomyslowosc
  
 
  
 
Całkiem fajnie wyszlo
  
 
w końcu to zrobiłeś

efekt rzeczywiście fajny - ale może by moderator wrzucił to do kategori "tuning"
  
 
możesz napisać jak zrobiłeś podświetlenie emblematu forda?
  
 
Kupiłem nieco większe logo od Transita, starłem niebieską farbę, i pomalowałem czerwonym motipem do lamp,wyciąłem w klapie odpowiedniej wielkości otwór, zrobiłem klosz z żywicy dopasowałem oprawki na żarówki od obrysówek uniwersalnych, puściłem wiązkę przez tylnią klapę, wkleiłem klosz i logo na silikon...to tak w skrócie z calością bawiłem się dwa dni
..............a pomysł podpatrzyłem w Audi z filmu Ja Robot, ja go tylko zrealizowałem
  
 
no no bardzo ciekawy pomysl, sam mysle o zmianie tylniego oswietlenia ale raczej chcialbym tak zmodernizowac tylnie swiatla stopu azeby wyglad sie nie zmianil tylko sposob swiecenia - zamiast prostokatu - kolko i to x2 (wykorzystujac przeciwmgielne ze slabsza zarowa oczywiscie)
  
 
Bajerka jest !
  
 
fjne


ja u siebie w mk5 mam 4 "stopy" 2 normalne i 2 dodatkowe z przeciwmgielnych
  
 
Cytat:
2005-06-13 14:29:52, zero pisze:
fjne ja u siebie w mk5 mam 4 "stopy" 2 normalne i 2 dodatkowe z przeciwmgielnych



Miałem kiedys w ladzie za dobrych czasow tak zrobionego stopa, w sumie 5 lamp, dw astopy normalne, dwa przeciwmgielne i stop w spojlerze na klapie. Jak hamowałem w nocy to w lusterku znaki drogowe błyszczały
  
 
Cytat:
2005-06-13 14:29:52, zero pisze:
fjne ja u siebie w mk5 mam 4 "stopy" 2 normalne i 2 dodatkowe z przeciwmgielnych



to tak jak ja w mk3
  
 
Cytat:
2005-06-13 14:29:52, zero pisze:
fjne ja u siebie w mk5 mam 4 "stopy" 2 normalne i 2 dodatkowe z przeciwmgielnych



Tez o tym mysle, tylko sie zastanwialem czy czasem nie trzeba czegos wymiecniac na mocniejsze, czy bezpiecznik czy w najgorszym automat stopu. Ty oprucz dodatkowych kabelkow wymieniales cos?? Najlepiej jakbys mogl opisz krotko co i jak zrobiles.
  
 
Cytat:
fjne


ja u siebie w mk5 mam 4 "stopy" 2 normalne i 2 dodatkowe z przeciwmgielnych



No własnie a czy jest możliwośc zrobienia tak w MK VI?

Cytat:
Tez o tym mysle, tylko sie zastanwialem czy czasem nie trzeba czegos wymiecniac na mocniejsze, czy bezpiecznik czy w najgorszym automat stopu. Ty oprucz dodatkowych kabelkow wymieniales cos?? Najlepiej jakbys mogl opisz krotko co i jak zrobiles.



Byłbym bardzo wdzięczny
  
 
Masterostry, gienialny pomysł. Szacuneczek dla ziomala.
  
 
z bezpiecznikami nic nie robiłem, a odnośnie stopu w przeciwmgielnych
ja w miejsce żarówki p-mgły wstawiłem dwużarnikową w ten sposób że
podczas hamowania świeci włóknem 5W, a kiedy włącze p-mgły to mocniejszym 21W, to kwestia wymiany żarówki i zlutowania jednego jej styku do wiązki świateł hamowania
  
 
Cytat:
2005-06-14 11:54:16, masterostry pisze:
z bezpiecznikami nic nie robiłem, a odnośnie stopu w przeciwmgielnych ja w miejsce żarówki p-mgły wstawiłem dwużarnikową w ten sposób że podczas hamowania świeci włóknem 5W, a kiedy włącze p-mgły to mocniejszym 21W, to kwestia wymiany żarówki i zlutowania jednego jej styku do wiązki świateł hamowania



może bym u mnie tak zrobił tylko ciekawe czy mam wkład w prawym przeciwmgielnym, boo ryginalnie żarówki tam nie ma
  
 
Cytat:
2005-06-14 11:11:10, Alexander_ pisze:
Tez o tym mysle, tylko sie zastanwialem czy czasem nie trzeba czegos wymiecniac na mocniejsze, czy bezpiecznik czy w najgorszym automat stopu. Ty oprucz dodatkowych kabelkow wymieniales cos?? Najlepiej jakbys mogl opisz krotko co i jak zrobiles.



bezpiecznika nie zmieniałem żarówek reż nie jedynie co zrobiłem :

1. wmontowałem diodę krzemową w każda lampę pomiędzy stop a przeciwmgielną
2. wmontowałem diodę krzemową w kabel od przeciwmgielnych by podczas hamowania nie zapalała się kontrolka przeciwmgielnych

to wszystko