Swap 903, co potrzeba?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Biorąc pod uwage że mam silnik, co jeszcze potrzeba?
Flansze, belke mocującą silnik, pompe paliwową zewnetrzną przepływową, chłodnice razem z przewodami itp, zbiorniczek wyrównawczy, elektryki w przypadku gaźnikowca ruszać zabardzo nie trzeba?
jedyne zmiany w budzie to cięcie otworów w pasie pasie przednim na wloty i otworów wewnątrz na rury do chłodnicy tak?

to wszystko co musze mieć? Spawać raczej nic nie trzeba?

temat był poruszany ale tylko jako który silnik wybrać itp nie spotkałem sie zeby bylo wymienione wszystko po kolei... wiec wybaczcie
  
 
toki poczytaj opisy poogladaj zdjecia.....
  
 
oj Pat, mógłbyś pomóc
wiem ze dupe zawracam no ale nie chce pozniej latac i szukac po necie co jeszcze mi potrzeba bo nie bangla, bede bral tydzien wolnego i w robocie na warsztacie to robił wiec musze sie wyrobic.
  
 
tydzien? MOZE ci sie uda. duuzo zaciskow do weżów, tulejke wał-wałek, troche zapinek i spinek do porzeźbienia w instalacji (na czujnik temp itp), cos na przedluzenie kabla od akusia (braklo okolo 25 cm). mnostwo kluczy, śrubek, tarcz do ciecia
  
 
zaciski itp zwężki wsyuztskie śrubki nakrętki klucze pneumtyaczne kompresory podnosniki hydrauliczne mam jest tez 6 mechaników ktorzy w kazdej chwili mogą pomóc kabel od aku to sie dostosuje jakoś...
tulejke wał wałek sie zrobi ze zwykłej maluchowskiej ( tak ktos kiedys pisal chyba ) i powinno banglac
  
 
nie yle powinno co musi. od kogo bierzesz flansze?
  
 
flansze jezeli kupie silnik od gacka to bede mial z rally garage ale planuje od Żurawia.
z tą tulejka to tak ze dopasowuje ja tylko pod wął z 903 bo pod wałek sprzęgłowy to ona pasuje przeciez?
  
 
no jak mas zkupowac z rally garage to wez od żurawia lepiej. ja oddaje do kazy i tam od razu z flansza mam centrowanie i jakas przerobke lozyska oporowego. koszt niewiele wiekszy niz flansz zurawia - a place i odbieram wsio skrecone i scentrowane.
  
 
w wawie niby oddaje do typa, płace 500zł i on mi wsyztsko wsadza + robi belke pod konkretny silnik i konkretną bude. tyle ze chlodnice weze itp musze mu dostarczyć już...
  
 
to niedrogo. ja bym oddal i to pierdolil.
  
 
Jak sie chce to mozna to zrobic od rana do nocy.
Kupiłem pełen zestaw i z tego co napsiałes - to kable masowe - trzeba dac dłuzsze , sporo koncwóek do kabli - trzeba przerobic
Zmienic w desce obrotek na 4 garowy i w sumie inne pierdoły jakich jest duzo.
Przedewszystkim trzeba wyrabac polke nad silnikiem - takie pierdoły ale to schodzi - ja dzisiaj rpzygotowalem wszystko pod montaz...
  
 
czuczu, ja tam obrotka nie mam masowy kabel to sie dostosuje, komora przygotowana, nie ma półki nad silnikiem dolot z lewej kratki itp.
  
 
zadnej poki nietrzeba ciac co ty czuczu zzas siejesz za bezsensy
  
 
polke do 1.2 cza ciac, do 900 i 1.1 ni
  
 
toki wsadza 1.2 czy 903?
  
 
1.8
  
 
RESPECT

[ wiadomość edytowana przez: Pat_kdb dnia 2005-06-13 19:16:04 ]
  
 
Pat widocznie nie zawsze tzreba.
U mnie jest hybryda zastwowska 633 z Sc 900 wiec nie dziw sie u mnie niestety trzeba wycinac ( naszczescie dawno to zrobiłem )
  
 
co masz bo nie do konca kojarze?
  
 
Wiesz co to jest za silnik zastawa 633 .


Jak nei to poczekaj kilak tygodn ia zobaczysz jak skoncze to robic ..... Kiedys pokazywałem tutaj fotki malucha z Lpg to własnie ten silnik hehe