Wskaźnik paliwa esp.

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Jak ktoś wie nich podpowiada: wymieniłem bo nie wskazywał, znawu wymieniłem bo zaczoł wskazywać /po pewnym czsie/ połowę. Wymieniłem więc kolejny raz i po "chwili" na pełnym zbiorniku wskazuje też rezerwę./ pali bańka a wskazuje full/. w tej chwili wskazuje 1/4 a jest ponad 3/4. Ktoś pisał w "elektrodzie" że przy LPG tak się zdaża na złączeniu instalacji paliwa i LPG. U mnie przewody te nie mają kontaktu / z pobieżnych oględzin/. Na wskaźniku poziomu jest coś w rodzaju kondensatora, czy to jest kondensator? jeśli tak to jaki- tam nie ma żadnych cech, za to ma trzy otworki. Normalny kondensator elektrolityczny nie ma otworów w obudowie. To już wszystko. Pozdrawiam.
  
 
Problemu szukaj raczej w zaśniedziały stykach, niż w samym wskaźniku.
  
 
Cytat:
2012-01-04 14:43:54, kisztan pisze:
Problemu szukaj raczej w zaśniedziały stykach, niż w samym wskaźniku.



Mogę potwierdzić to co piszę Kisztan. miałem taki przypadek co najmniej ze dwa razy u siebie. Czyszczenie styków załatwiło sprawę. Uważaj tylko podczas próby wypięcia bo jak jest porządnie zaśniedziałe możesz łatwo wszystko pourywać.
  
 
faktycznie nie rozumiem po co od razu wskaźniki wymieniałeś. Ale zrób tak jak koledzy piszą. ja miałem to samo. jeździłem tak z pół roku a naprawa zajęła mi 5 minut. zajrzyj pod spód espero w okolicy zbiornika i wypnij wtyczkę. przeczyść styk i będzie napewno dobrze.
  
 
wskźnik niedawno wymieniany sworznie styków zupełny błysk, zostały do sprzwdzenia konektory, są mosiężne i też w dobrym stanie a ta cholerna wskazówka dalej kłamie ....mać! Dalszy ciąg będzie przy plusowych stopniach. Pozdrawiam.