| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Hrumak Miłośnik FSO Polonez C+ 2.0 DOHC ... Łódź | 2003-11-19 10:35:46 Witam , moze to brzmi banalnie ... ale cos mi z mostu pokapuje Odkrecic wal i ponoc pozniej gdzies tam jest taka duza sruba/nakretka , wie ktos jaki to ma rozmiar ? 32 ? 34 czy wiecej ? Wole sie zapytac wczesniej i wszystko przygotowac zeby sie nie obudzic z reka w nocniku po rozebraniu. Dzieki za pomoc. |
adamus Miłośnik FSO 1.3 - 2.0 Gdynia, Elbląg | 2003-11-19 10:54:56 Jest wielka nakretka - ciezko samemu odkrecic. Ja sobie darowalem i pojechalem do warsztatu. Wymienia sie uszczelniacz. Przy okazji zjechana moze byc flansza do ktorej on przylega. Ale to juz spore koszty.
Pozdrowka Adamus |
Hrumak Miłośnik FSO Polonez C+ 2.0 DOHC ... Łódź | 2003-11-19 10:59:27 A ile kosztowala ta przyjemnosc wymiany ? |
adamus Miłośnik FSO 1.3 - 2.0 Gdynia, Elbląg | 2003-11-19 11:02:38 Wymiana uszczelniacza jakies 50 PLN w ASO pollegalnie, uszczelniacz nie pamietam, ale mniej.
Adamus |
Hrumak Miłośnik FSO Polonez C+ 2.0 DOHC ... Łódź | 2003-11-19 11:05:50 ok , dzieki ... uszczelniacz 8.80 |
danielewicz Miłośnik FSO 3BG Gdynia | 2003-11-19 11:39:14 Wymień od razu tę flanszę bedziesz miał gwarancję że nie bedzie dalej ciekło-koszt flanszy 50-60 zł |
Bialy (A) Miłośnik FSO ![]() wawa | 2003-11-19 13:27:29 Dokładnie miałem identyczny objaw w tamtym roku. Robota z częsciami 110 zł mam spokój do dziś. ----------------- --- Biały --- ten zły admin |
Qbk Miłośnik FSO - Warszawa | 2003-11-19 20:31:54 A ja za uszczelniach zapłaciłem ok. 10 zeta, flansze przetoczył mi teść (bardzo delikatnie - tak aby ją wyrównać), a za robotę nie wiem ile zapłaciłem bo robiłem również parę innych rzeczy. I chyba na razie działa. |
Jojo Miłośnik FSO SI /PF 125 '77 Warszawa-Bemowo | 2005-08-29 21:53:57 cieknie mi most, nie mam czasu ciągle dolewać i szkoda mi na to oleju (syntetyk)
jest pytanie do praktyków tego problemu: czy z kanału odkręcę tą nakrętkę? czy lepiej od razu jechac na podnośnik? |
Chrostek Miłośnik FSO BMW e34 525i/ FSO Wa ... Łomża | 2005-08-29 22:17:31 odkręcisz spokojnie, a jak nie to wez dłuższą rurke na klucz , tą nakrętkę przykręcasz odpowiednim momentem, dlatego lepiej mieć klucz dynamometryczny, momenty podene w tabelach w mądrych książkach ( dane z ksiązki E.Kaima dotyczące polskiego mostu: 176 - 275 Nm)
szczeże mówiąc bałbym sie bawić w to sam, lepiej oddać to jakiemuś fachowcowi. |
Jojo Miłośnik FSO SI /PF 125 '77 Warszawa-Bemowo | 2005-08-29 23:08:49 klucz "dymany" więc chyba jedynym problemem jest chyba odkręcenie/dokręcenie,
pytam się dlatego że na ataku zawsze będzie jakiś luz, tak samo jak nasadka, i chodzi mi o to czy zakładając dłuższą rurę na klucz starczy mi miejsca w kanale na obrót kluczem |
OLO Miłośnik FSO ![]() 105L/125/125k/126S/1 ... Wawa | 2005-08-29 23:13:07
Lepeij kanał - jak zadziałasz rurą to Ci mozę spaść z podnosnika... ----------------- "Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz. To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat. Fiacior mój to jest to, kocham go..." |
Jojo Miłośnik FSO SI /PF 125 '77 Warszawa-Bemowo | 2005-08-30 11:14:31 jeszcze o tym poczytam, |
JerryP Miłośnik FSO Astra1,7CDTI, Fabia, ... Sulejówek | 2005-08-30 11:21:05 W razie jakbyś chciał klucz do odkręcania pożyczyć to musisz wcześniej dać znać.
Zwykły może nie przetrwać tej próby. |
Jojo Miłośnik FSO SI /PF 125 '77 Warszawa-Bemowo | 2005-08-30 11:23:32 własnie sięnad tym zastanawiam, i pewnie bym chciał go od ciebie pożyczyć, bo szkoda mi spawać swojego klucza, a nastadka na kwadrat 1/2 cala może się ukręcic |
JerryP Miłośnik FSO Astra1,7CDTI, Fabia, ... Sulejówek | 2005-08-30 11:33:02 Jak będziesz gotowy do pracy to daj znać i najwyżej podjedziesz gdzieś do mnie (w W-wie). |
Jojo Miłośnik FSO SI /PF 125 '77 Warszawa-Bemowo | 2005-08-30 13:09:56 a ja myslałem, że odkręce nakrętke, zdejme kołnierz ataku, wydłubie oring, i później wszystko złoże i po bólu |
JerryP Miłośnik FSO Astra1,7CDTI, Fabia, ... Sulejówek | 2005-08-30 13:24:32
Podkładkę można zmienić ale jest to ryzyko i strata czasu, nowa tulejka robi się baryłką i dostosuje się do wymiarów a podkładki trzeba zmierzyć i dopiero dopasować więc masz rozbebłane auto. |