Moje espero jeździ jak chce

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Albo ja się już starzeje albo jestem debilem.Może wy mi pomożecie albo wytłumaczycie.Zmieniłem dzisiaj opony na letnie.Moją srebrną strzałe ściąga w lewo.Nie byłoby w tym nic dziwnego ale na
zimówkach ściąga w prawo .Sprężyny nowe.Opony zarówno letnie jak i zimowe mają góra 3 sezony.Bieżniki
wporządku.Felgi blaszane prawie nówki.Alusy rok temu dawałem do renowacji.Czy tam coś się dzieje w zawieszeniu,czy espero już tak ma na starość??? Jechać sprawdzić zbieżność (geometrie)??? Czy szukać gdzie indziej??Amorki np. No brak mi pomysłów Pomocy Panowie!!!!

[ wiadomość edytowana przez: kondziak dnia 2010-03-25 19:51:14 ]
  
 
Cytat:
2010-03-25 19:48:07, kondziak pisze:
Albo ja się już starzeje albo jestem debilem.Może wy mi pomożecie albo wytłumaczycie.Zmieniłem dzisiaj opony na letnie.Moją srebrną strzałe ściąga w lewo.Nie byłoby w tym nic dziwnego ale na zimówkach ściąga w prawo .Sprężyny nowe.Opony zarówno letnie jak i zimowe mają góra 3 sezony.Bieżniki wporządku.Felgi blaszane prawie nówki.Alusy rok temu dawałem do renowacji.Czy tam coś się dzieje w zawieszeniu,czy espero już tak ma na starość??? Jechać sprawdzić zbieżność (geometrie)??? Czy szukać gdzie indziej??Amorki np. No brak mi pomysłów Pomocy Panowie!!!! [ wiadomość edytowana przez: kondziak dnia 2010-03-25 19:51:14 ]



no pewnie, że sprawdzić - robią to w kilka min. i wsio jasne a espero z wiekiem jak kazde auto może grymasić - ty też jak będziesz miał z 80 lat to myślisz, że prosto będziesz chodził
  
 
Powody mogą różne krzywe felgi, źle wyważone opony bądź delikatnie uszkodzona jedna z opon. Problem może również powodować zawieszenie, zła zbieżność sprawdź to.
  
 
ciśnienie w oponach sprawdzałes?

opony są równo zuzyte?
  
 
mnie ściąga jak powietrza mało jest i jest to dość odczuwalne wiec jak kolega poprzednik mówi sprawdź ciśnienie
  
 
na prawo delikatnie(bardzo delikatnie) moze sciagac w zupełnie sprawnym esperaku
  
 
Cytat:
2010-03-26 01:43:05, pawel12356 pisze:
na prawo delikatnie(bardzo delikatnie) moze sciagac w zupełnie sprawnym esperaku

U mnie tak jest, tyle że zbieżność miałem ustawianą na starych kapciach, gdzie jak się okazało było uszkodzone zbrojenie, chociaż organoleptycznie były ok.
  
 
Cytat:
2010-03-26 01:43:05, pawel12356 pisze:
na prawo delikatnie(bardzo delikatnie) moze sciagac w zupełnie sprawnym esperaku


Wypisz się Paweł z tego IPN ! ....Twoje teorie spiskowe są czasem porażające
  
 
Cytat:
2010-03-26 09:08:27, bogdan1 pisze:
Wypisz się Paweł z tego IPN ! ....Twoje teorie spiskowe są czasem porażające



to nie teoria a fizyka w czystej postaci

od strony pasazera mamy dłuzsza półos w esperaku-czyli wieksza mase-ma ona z racji tego wieksza bezwładnosc

uniknieto by tego problemu gdyby zastosowano srodkowa podpore i dwie równe póloski z obu stron--tak jest w niektórych autach
  
 
Cytat:
2010-03-26 11:17:35, pawel12356 pisze:
to nie teoria a fizyka w czystej postaci od strony pasazera mamy dłuzsza półos w esperaku-czyli wieksza mase-ma ona z racji tego wieksza bezwładnosc uniknieto by tego problemu gdyby zastosowano srodkowa podpore i dwie równe póloski z obu stron--tak jest w niektórych autach


no dobra!

w takiej razie to moje auta był i są " zepsute" i nienormatywne...żadna cholera nie chce ściągać ...nawet delikatnie
  
 
Ciśnienie sprawdzone - OK.Felgi wykluczam bo zarówno letnie jak i zimowe są w bardzo dobrym stanie ale być może walnełem któregoś dnia w jakiś krawężnik Opony raczej rzadko wyważam dlatego że co roku robie tzw. przekładke: zimowe są cały czas na "blachach" a letnie na alusach. Najszybciej to chyba sprawdzę tą zbieżność i dam znać czy pomogło.

[ wiadomość edytowana przez: kondziak dnia 2010-03-29 19:28:59 ]
  
 
Hmm ciekawa sprawa.Pojechałem sprawdzić tą zbiezność a facet stweirdził że nawe nie ma co wjeżdzać i sprawdzać bo ja ciągnie na dwie strony to on by szukał przyczyny w felgach/oponach.Albo prawde mówi albo mu się robić nie chciało.
  
 
wywaza sie opony razem z felgami
a czasami nawet z piastami i tarczami hamulcowymi

czasem tez wprawny mechanior ustawi opone wzgledem obreczy
toc sie zuzywa a wywazenie mozesz stracic np hamujac na zablokowanych kołach


[ wiadomość edytowana przez: pawel12356 dnia 2010-04-13 14:23:20 ]
  
 
I tym tropem pójde dzięki.Poinformuje czy to było przyczyną.