Wskaźnik temperatury nie dziala?

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Jezde swoja BMW 525 3 dni a ona nawet ani razu sie nie zagrzala... znaczy sie nawet o milimetr nie uniosl sie wskaznik temperatury... Czy moge go jakos sprawdzic? Czy mozna jakos zrobic ogolny test zegarow?
POZDRAWIAM

podłącz przewód od czujnika do masy jeśli wskaźnik ruszy to uszkodzony masz czujnik

u mnie było tak że jak odpalałem to wskaźnik tankowania i temperatury wyłączały się, radio przestawało też grać, wycieraczki przestawały działać. Na 2 pozycji wszystko działało, doszedłem że przy działającym silniku muszę kluczyk delikatnie przekręcić w kierunku pozycji numer 2 i wszystko wraca do normy, gdzieś w stacyjce coś nie łączy.

Przepraszam bardzo a jak wyglada masa? Ze mozna byc takim lewusem to nie wiedzialem... zawsze samochodem zajmowal sie moj ojciec a teraz wszystko zostlo na mojej glowie a ja jestem zielony To trzeba gdzie w kstce sprawdic? Ale zauwazylem ze wskazni po kilku kilometrach sie unosi ale nie przekracza nawet polowy niebieskiego pola? to znaczy ze dziala ale moze cos go blokuje? Stukanie w niego nie pomaga
POZDRAWIAM

Nie wygląda Masa to poprostu minus, uziemienie. Mam nadzieje, ze co to jest uziemienie to już wiesz i nie musze tego tłumaczyć .
Pozdrawiam.

No Dobra Panowie... rozebralem zegary dostalem sie do wskaznika temperatury... i niby wszystko gra ale mam kolejny problem...pekla mi szybka od zegarow wiecie moze gdzie moge kupic nowa? Niby nic ale tak brzydko wyglada
POZDRAWIAM

może zanim ponownie narozrabiasz oddaj auto do mechanika

Piotrfire... powiem Ci ze bardzo boli mnie ta peknieta szybka...ale az tak bardzo tego nie widzac... moglbym oodac moja BMW do mechanika ale chcialbym ja troszke poznac... zeby mnie zadem mekanik nie zwalowal
Zreszta nie mam pojecia kto sie w Legnicy ddobrze zajmie moja podopieczna
POZDRAWIAM