Problem z elektryką w czasie deszczu - rozwiązanie !

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Problemy rozwiązane

Pytałem o to kilkakrotnie, problemy jednak pozostawały.

Siadłem do auta w sobote coby przed wakacjami przeglądnąć conieco.
No i znalazłem powód. W prawym halogenie widnieje wielka dziura...w czasie deszczu dostawała się do niego woda spod kół i zbierała się w gumowym pojemniczku który ma uszczelniac od spodu halogen. Poziom wody osiagał kable i zaczynało się wariowanie wskaźników i ładowania.

Ktoś wie ile trzeba dac za uzywany halogen do MKVII? Muszę go zmienić bo woda załatwiła juz instalację i odbłyśnik.

Przy okazji rozebrałem i klapę i ... okazało się że czujnik zamknięcia klapy jest tylko że nie za bardzo pasuje do zamka....ale udało się prowizorycznie podłaczyc go i w końcu oswietlenie gaśnie przy zamykaniu klapy.

Są i straty. Demontując zamek ułamałem pipsztyk podtrzymujący siłownik elektrycznego otwarcia klapy. No i przestało sie otwierać. ....trzeba bedzie coś wykombinować.

Dobra rada nie poddajcie się szukajcie powodów problemów z elektryką w najdziwniejszych miejscach !

Pozdrawiam
CODI
  
 
Hiehie, a mówiłeś Marcinie że tego wyłacznika oświetlenia na pewno nie masz
  
 
No bo na zamku ani w okolicach go nie było. Dopiero jak zdemontowałem całą tapicerkę wokół okazało się że wisi sobie kabelek z czujniczkiem zawinięty wokół siłownika otwarcia klapy.

Nie wiedzieli jak go zamontowac po dzwonku i zostawili.

Pozdrawiam
CODI
  
 
OT czy BTW Codi z nieba ( prawie ) mi spadłeś...........jak masz rozwiażne podłączenia skrzyni z licznikiem kilometrów ( mze masz jakeieś fotki ) i jakie msz EEC I czy moze fumf -> V

Był wątek o tym ale jakoś
  
 
Hmmm a jak mogę mieć to rozwiazane ?

A powazniej. To wszystko jest zrobione fabrycznie tak juz mój essi miał od lat dziecinnych

Podejrzewam ze sam czujnik obrotów jest taki sam jak w innych MKVII. Tylko procesor obrabia te parametry i składa w pamięci w postaci syfrowej. Mogę więc sobie obroty i prędkość w km i milach obejrzeć na wyświetlaczu (prawie jak Kadet GSI

Powiedz co mam obejrzeć to obejrzę i napisze. Cyfrówki nie mam więc zdjęć nie bedzie

Pozdrawiam
CODI
  
 
Jak coś, to podjadę do Codiego i zakonotuję syćko na mankiecie
  
 
jak znajdziesz co i jak to moge to obstrykac
  
 
Cytat:
2005-06-14 15:24:35, kainek pisze:
jak znajdziesz co i jak to moge to obstrykac



Zboczeniec... tak od razu pstrykać A słowo pisane gdzie?
  
 
Codi i Wilku

w Toporni gadałem z Toradkiem na temat elektronicznego licznika co by "obsługiwał" EEC V stosowany do Fok a nie EEC IV jak był montowany w Essim z 90 kuników.

Nie mogę z namierzyć jakie są podłaczenia do licznika ( kostka ) wewntualnie schemat. Na temat elektronicznych instalacji serwis czasem coś posiada ale raczej wszystko robia na czuja wrrrr ups

nie wiem jak jest złaczona instalka od kompa - skrzyni - biegów do licznika kilomewtrów. Widziałem tylko efekt końcowy Niemca ( na niemieckiej stronie www ) jak przerobił właścnie z kadetta GSI budziki ale co i jak to
Szukałem też Fiesty, ale poszukiwania marnie mi idą, R0ndoM to sztaszna dziura

Senk ju chopoki
  
 
Ale pizzę niezłą serwujecie

I'll search for it
  
 
Cytat:
2005-06-14 19:27:42, WilK pisze:
Ale pizzę niezłą serwujecie I'll search for it



No to czekam ( hoho dobre i tyle )
  
 
Hmmm cały czas wydawało mi się że mam EEC V bo zgadzają mi sie kody błędów i cały tryb serwisowy z tym jaki mają foki.
Zresztą opis do tego wziąłem z forum FocusKlubPolska.

Pozdrawiam
CODI
  
 
Cytat:
2005-06-15 14:55:24, CODI pisze:
Hmmm cały czas wydawało mi się że mam EEC V bo zgadzają mi sie kody błędów i cały tryb serwisowy z tym jaki mają foki. Zresztą opis do tego wziąłem z forum FocusKlubPolska. Pozdrawiam CODI



CODI a ile masz kucyków ... tyle co Essi czy Foka
  
 
Nie, silnik mam standardowy 90 KM.

Ale opis trybu serwisowego zgadza się z opisem foki która ma EECV - rózniły się tylko jeden kod, uszkodzenia sondy paliwowej (z tych które miałem).
Dodatkowo serwisowe podłączenie do komputera odbywa się interfejscem OBDII - złącze jest obok nóg pasażera.

Pozdrawiam
CODI
  
 
CODI bo w ostatnim okresie produkcji Essiego ( o ile się nie mylę ) wkładane byly silniki Foki z gniazdami ceramicznymi - 100 kuników ) i nie wiem czy EEC V sterowało tymi 90 kucykami i czy ma to znaczenia jaki jest EEC
  
 
Na pewno nie montowano silników 100 KM w Płońsku !

Chyba że w Meksyku. Bo w Anglii nie produkowali juz od 1998 roku.

Powiedz co i jak mam sprawdzić bo w sobotę znikam na 3 tygodnie.


Pozdrawiam
CODI
  
 
Cytat:
2005-06-16 16:44:36, CODI pisze:
Na pewno nie montowano silników 100 KM w Płońsku ! Chyba że w Meksyku. Bo w Anglii nie produkowali juz od 1998 roku. Powiedz co i jak mam sprawdzić bo w sobotę znikam na 3 tygodnie. Pozdrawiam CODI



Do licznika bez potrzeby to nie bardzo chcę Cię namawiać CODI, bo to trochę roboty jest. Nigdzie nie mogę podejrzeć wtyczki z instalacji do licznika i gniazda jej w samycm liczniku.
Zastanawiałem się gdzie "idzie" przewód od czujnika ze skrzyni biegów ( EES czy instalka do licznika bezpośednio ) no i ten nieszcęsny numer generacji EEC