Caravan sterczy z tylu...

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witajcie,
Korzystając z okazji chciałem się przywitać z Wami wszystkimi. Od pewnego czasu czytuję forum LOB, a 2 tyg temu stałem się posiadaczem Omy C z 2,5td.
No i pierwszy problem - pytanie: zawieszenie tylne. Niestety nie mam nivo i tył stoi dość wysoko (jakies 15cm prześwitu pomiedzy kolem 15'' a nadkolem) - wygląda to co najmniej mało ciekawie i obawiam się, że w zimę będzie nosiło tyłeczkiem

Mój zaprzyjaźniony (już ) fachowiec powiedział, że TTTM (ten typ tak ma). Powiedzcie, szanowni - faktycznie tak jest, że kombi stoi tyłkiem do góry jak tatra bez załadunku? Czy ktoryś z Was walczył z tym zmieniając sprężyny na jakiś kit z progresami? Jeżeli tak, to jakie macie doświadczenia, co polecacie? Czy może dać sobie spokój i nauczyć się z tym żyć...

  
 
Cytat:
2005-11-16 11:29:13, mrozek1 pisze:
- faktycznie tak jest, że kombi stoi tyłkiem do góry jak tatra bez załadunku?



Tak jak w Tatrze, załadujesz to siądzie.

[/quote]

Czy może dać sobie spokój i nauczyć się z tym żyć...
[/quote]
  
 
To w jakim celu kupiłeś Caravana,bo ja mam go także do interesu i wcale mi to nie przeszkadza,a wręcz przeciwnie mam wrażenie że z tą sylwetką wygląda bardzo zadziornie
  
 
Niestety tak jest tez tak mam.. ale sprezynki juz czekaja i zaraz po zimie moja Oma sie polozy
  
 
mam wymienione spręzyny i amory z przodu i z tyłu na zawieszenie "SZPORT VAGON" - wszystko w ASO na originale. jest o 5 cm niższa niż normalna. Sprawia wrażenie, jakby się rozkraczyła (czyt. leżała na ziemi jak CITR. XM na postoju) . Świetnie wchodzi w zakręty. Jak dowalę ciężarów nie robi to na niej wrażenia. Ale powiem szczerze, jak mi się "skończą"' amory albo sprężyny to chyba dam normalne.
Jeśli chcesz mogę przesłać foto mojej Mesi leżącej na parkingu.
  
 
maxel> caravana kupilem generalnie dlatego, ze mam rodzinke z 2 dzieciakow i bambetli przy kazdym wyjezdzie robi sie tyle, ze kombi jest dobrym pomyslem poza tym w mojej ocenie jest bardziej praktyczny...

tomato> bardzo chetnie spojrze jak to wyglada po spuszczeniu. poprzednie moje auto - obsikiwany przez niektorych VW passat - wyposazylem w komplet springow progresywnych by Weitec (-40mm na standardowych amorach). bylem bardzo zadowolony z tego zabiegu - zupelnie inne trzymanie na zakretach, deczko twardziej, brak znacznego ugiecia tylu nawet pod wiekszym ciezarem. na priv przesle Ci swojego maila

  
 
Są gusta i gusciki ja mam pompowane i pilnuję zeby zawsze była podniesiona na maxa bo nie raz zdarzyło mi się przywalic hakiem w nasze znormalizowane kraweżniki. A wjeżdzając w różne
podwórka aby ominąć strefy płatnego parkowania zdarzyło sie zachaczyć przy jeździe do przodu.
  
 
jak ci za wysoko to to sie ze mną pamieniaj . wyjechane zawieszenie gratis
  
 
fomin> dzieki... predzej flexem podetne springi - tez bedzie tjunik pierwsza klasa.

A tak przy okazji - mam juz rozwiazanie - nie bede patrzyl na tyl. Co jak co, ale tylna klapa w omie karawanie to wg mnie brzydactwo (przepraszam, jezeli urazilem zakochanych w tylnej klapie ). Cos tam sie za malo dzieje. Tyl sedanika ma smaczek, ale nie mozna miec wszystkiego

BTW, od dzis juz pomykam na blachach z PL po lewej stronie
  
 
brzydactwo ??oma???karavan???
ptfu kolego nie ładnie oj nieładnie,to po kij ci takie brzydkie auto lepiej kup tico na gasss
  
 
Cytat:
2005-11-17 12:57:24, mrozek1 pisze:
..... tylna klapa w omie karawanie to wg mnie brzydactwo



  
 
No, brzydactwo.
W sedanie też nie najlepiej ale da się przeżyć. Ogólnie w betkach sknocili tył

Najładniejsza i tak A i kombiaczek

...zaraz to już gdzieś było...A jak ... , B jak..., C jak .....
  
 
Solltys, ja Cie chyba normalnie i zwyczajnie uduszę. Jak można pisać w ten sposób o B
To wasze A są sknocone. Ni to pies, ni wydra
  
 
No i zakochani sie znalezli ))

oczywiscie to wszystko rzecz gustu, ale zazwyczaj tak jest, ze nie wszystko musi sie podobac, zeby bylo do zaakceptowania.

Za to na przyklad przod w C podoba mi sie bardzo...
  
 
Jeżeli pod zderzakiem znajduje się podwójny fabryczny wydech i napis 3.0 v6 na klapie to ogólnie nie ma znaczenia czy to kombi czy sedan. Samochód jest wtedy zupełnie inaczej odbierany, jakiś taki ładniejszy.
  
 
ja i tak z sołtysem sie zgodze co A to A a B to tylko troche gumowym młotkiem A oklepane
nie wiem chyba po to zeby mogli C zrobić... hehehehehhe
  
 
cześć
dla mnie klapa w kombi jest ok.ponieważ po jej otwarciu mam duży otwór do ładowania bagażu,nie martwię się gdzie wcisnąć zakupy na caly tudzień a ostatnio cztery koła pozmianie na "obuwie"zimowe włożyłem i nie musiałem układać
ale napisu mv6 nie mam i rura też jedna ,ale podoba mi się
pozdrowienia dla wszystkich
  
 
Cytat:
2005-11-17 19:36:35, zbynek pisze:
Jeżeli pod zderzakiem znajduje się podwójny fabryczny wydech i napis 3.0 v6 na klapie to ogólnie nie ma znaczenia czy to kombi czy sedan. Samochód jest wtedy zupełnie inaczej odbierany, jakiś taki ładniejszy.



A jak pod maską 3.0 a wydech pojedyńczy, nie fabryczny i na klapie 2.0 i jeszcze w dodatku dieselek, to jak jest wtedy odbierany
  
 
Ja dzis w swoje kombi załadowałem 290 kg i tyl byl ok , a otwór z tyłu jest idealny do pakowania
  
 
Carawan jest ładniejszy i praktyczniejszy. W ubiegłą zimę zdarzyło mi się załadować metr przestrzenny drzewa do kominka i przejechać 50km. Kto to zrobi sedanem??? Dodam, że rodzinka też wówczas jechała.