[S] Omega A r. 90, 2.0i, :(:(:(

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam!
Myślałem, że przynajmniej przez dwa lata tego nie zrobię, ale niestety sytuacja mnie do tego zmusza
Szykuje mi się wyjazd za granicę w połowie sierpnia i to na dłuższy okres. Będę zmuszony sprzedać swoją Omesię
Na razie piszę tylko krótko, aby zainicjować temat, ponieważ będę ją sprzedawał pod koniec lipca. Rzucam tylko temat, może ktoś z Waszych znajomych chce kupić dobry samochód.
Wkrótce więcej informacji i bardziej szczegółowych + adres strony ze zdjęciami.


[ wiadomość edytowana przez: mantee78 dnia 2005-06-12 16:09:45 ]
  
 
Adres strony internetowej z opisem i zdjęciami mojej Omegi:

Opel Omega A

Poniżej ten sam opis co na stronie:

SPRZEDAM OD KOŃCA LIPCA

Marka: Opel Omega A 2,0i + gaz
Rok produkcji: 1990
Silnik: C20NE
Przebieg: 254 tys. km

Samochód do sprzedania od końca lipca z powodu konieczności nieoczekiwanego wyjazdu za granicę.

Pół roku temu (5 tys. km temu) przeprowadzony remont kapitalny, wymienione końcówki drążków, łączniki stabilizatorów, tylne tarcze hamulcowe, klocki hamulcowe (z przodu były jeszcze dobre, ale wymieniłem je 10.06.2005), wszystko co wchodzi w skład zestawu naprawczego hamulca ręcznego, wymienione uszczelki, paski klinowe łącznie z paskiem rozrządu, świece, przewody WN, kopułka, wszystkie filtry i wszystkie płyny, amortyzatory były jeszcze na ok. 70%, zrobiona całkowita geometria przedniego zawieszenia (łącznie z pochyleniem kół), zrobiona kompletna blacharka: progi, tylne nadkola i przegroda między kabiną a silnikiem w okolicach nóg. Pozostałe elementy były „zdrowe” – podłoga także. Na całości położony nowy lakier dobierany w serwisie Opla. Po tych zabiegach cały samochód został zakonserwowany w każdym zakamarku czymś w rodzaju wosku, a od spodu barankiem.
W między czasie wymieniony jeszcze przepływomierz, regulator ciśnienia, przy przebiegu 249 tys. km wymieniony licznik na licznik z obrotomierzem i stanem 185 tys., więc teraz na liczniku jest 190 tys., ale jego faktyczny przebieg to 254 tys. km. Ostatnio wymienione szczotki w alternatorze, pompa paliwa, i klocki hamulcowe z przodu.
Na wyposażeniu elektrycznie ustawiane i podgrzewane lusterka, centralny zamek, uchylany szyberdach, oryginalny podłokietnik ze schowkiem, RM Kenwood, założony spojler na tylnej klapie.

Samochód sprowadzony był z Holandii (NIE jako składak albo rozbitek!), gdzie przejeździł całe życie. Tam miał zakładaną instalację gazową, która została zmieniona w Polsce ze względu na nie spełnianie jakichś norm. Instalacja jest bez komputera, jest tylko reduktor i mikser, ale nie ma z nią praktycznie żadnych kłopotów, od kiedy znajomy gazownik naprawił to co spartolili poprzednicy, którzy źle się wpięli do instalacji samochodu. Ogólnie samochód jest mocniejszy na gazie niż na benzynie. Butla pojemności 70 litrów, ważność do kwietnia 2010 r. Następne badanie techniczne pojazdu w kwietniu 2006 r. Ogumienie 15” Continental z przodu 195, z tyły 205, wysokość bieżnika 6-7 mm.
Samochód robiłem dla siebie (włożyłem w niego około 6 tys. zł, których nigdy nie odzyskam), miałem nim jeździć jeszcze co najmniej dwa lata, ale nieoczekiwany wyjazd zmusza mnie do jego sprzedaży. Nie wymaga żadnych nakładów finansowych, jest w idealnym stanie, czysty i zadbany, wszystkie urządzenia i mechanizmy ma sprawne, nawet zrobione wszystkie żaróweczki w podświetlaniu przycisków, przełączników czy schowków.

Cena do uzgodnienie, oczekuję tylko poważnych ofert od ludzi, którzy chcą mieć dobry samochód, a nie od handlarzy.

Telefon kontaktowy: 502 033 799 (Tomek)


[ wiadomość edytowana przez: mantee78 dnia 2005-06-13 23:35:56 ]
  
 
Witam!
Na obecną chwilę samochód jest zarezerwowany, więc zdejmuję też stronkę w necie.
Pozdrawiam
Tomek