| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
korek Miłośnik FSO Polski Fiat 125p Gdańsk/Warszawa | 2003-12-31 14:57:25 Nie jestem pewiem, ale jeżeli strzela w rure to ma zbyt późny zapłon. |
![]() rafal71 omega cd A hajnowek | 2003-12-31 15:06:23 w jaki sposob sie ustawia zaplon w polonezie 1.6gli 96? |
Jojo Miłośnik FSO SI /PF 125 '77 Warszawa-Bemowo | 2003-12-31 16:27:26
ja bym skupił sie na trzecim punkcie. Też tak miałem jak była duza wilgotność powietrz albo jak zalałem silnik wjeżdżając w kałuże. Posmaruj wszystkie kostki układu wtryskowego, może być nawet olej silnikowy i dobrze wyczyść z wody i jak masz możliwość to osusz moduł z cewkami. |
danielewicz Miłośnik FSO 3BG Gdynia | 2004-01-03 17:33:47 Nie zawsze postęp oznacza lepsze.
Ja też mam po staremu i tak jest mi najwygodniej |
Samael Miłośnik FSO HPI Savage X4,1 Stalowa Wola | 2004-03-13 15:08:14 witam
mam takie pytanko: jak wymienic tenj zielony przewod laczacy aparat zaplonowy z modulem? ekran tego przewodu jest przykrecony do obudowy aparatu a wkret jest zakryty podstawka mocujaca magnesy i cewke czujnika, czy da sie rozebrac gore aparatu by dostac sie do tego wkrecika? czy trzeba wyjmowac caly aparat i dopiero wtedy wyjac walek aparatu i dopiero reszte?? |
dreX POLONEZ 1,5 GLE radom | 2005-06-24 11:57:27 Czym sie rozni uklad zaplonowy w 1,5 GLE od 1,5 starszego typu.
czy mozna brac starszy modol do nowszego aparatu.czy cewki sa takie same,czy cewki w aparacie zaplonowym sa takie same????? |
DooMinick FSO 1500 Kraków | 2005-06-24 12:08:00 ZTCP wszystkie (Polonez, DF, Zuk itp...) te moduly i cewki byly takie same, choc modulow byly 2 rodzaje, normalny i "sportowy", ktory dawal lepsza iskre. |
jose Miłośnik FSO '73 Warszawa (Las Palmas) | 2005-06-24 12:38:52
Modułów było kilka: GL-118, Hybryd, APE 05 (w tym wersja sportowa) |
DooMinick FSO 1500 Kraków | 2005-06-24 12:56:38 Ale zamienne ze soba, czy nie? |
jose Miłośnik FSO '73 Warszawa (Las Palmas) | 2005-06-24 13:03:44 A jakże by inaczej być mogło. Są współzamienne. |
DooMinick FSO 1500 Kraków | 2005-06-24 13:08:35 Tak tez myslalem Osoboscie mam w komorce jeden taki z dwoma wyjsciami po jednej stronie (taki sam byl w DF 88' kuzyna), a widzialem tez gdzies taki przelotowy (ze z obu stron mial po jednym gniezdzie). Ale myslalem, ze to roznica miedzy tym sportowym a zwyklym... dzieki za info, bo planuje zalozyc sobie wlasnie bezstykowy do DOHC ![]() |
dreX POLONEZ 1,5 GLE radom | 2005-06-24 16:42:57 A gdyie moyna kupic sportowy?
Znaczy sie ze wyglad nie ma znaczenia. A co z cewkami w aparatach zaplonowych.Czy cewka w aparacie nowego typu bedzie pasowala do aparatu ze starym typem zaplonu( nie elektroniczne). |
KR Kraków | 2005-06-24 17:51:17
chyba kolega cos namieszał: cewki W aparatach zapłonowych były tylko w bezstykowych natomiast w starych stykowych nie było cewek teraz jeśli chodzi o cewki zapłonowe to do układów z modułem (aparat bezstykowy + zielony kabelek) były jedne cewki niezależni od zastosowanego modułu!! (GL-188, Hybryd czy też APE 05, APE 05S) natomiast w układach klasycznych (aparat stykowy) były inne cewki zapłonowe!! Co odo modułów to spotkałem się tylko z jednym typem modułów sportowych APE 05S dostępnych wysyłkowo (w styczniu br. kosztował 51,7) APE [ wiadomość edytowana przez: KR dnia 2005-06-24 17:52:29 ] |
Zuczek fso dwa zero Kraków | 2005-06-24 19:00:46 tak tak! cewka od zapłonu bezstykowego niebedzie pasować do tego z platynkami! wiem wiem bo musze wymienic bo w 1.5 mialem bezstykowy! a we 2.0 jest z platynkami! a niechce przekładać zapłonu! chyba ze radzicie inaczej? przełożyć ten z poloneza??
ps. KR,u czy ty to ten Kr co go znam? ode fiata? |
KR Kraków | 2005-06-24 20:16:31 Żuk nie wiem jak jest zbudowany aparat z 2,0 ale jak by Ci sie udało założyć cewke wraz z tymi magnesikami a na ośkę koronke to moduł i cewka by podpasowała
aparatu raczej nie uda sie z powodzeniem rzełożyć ponieważ 2,0 chyba chodzi na innych katach wyprzedzenia zapłonu niż AB!! mówie chyba bo nie wiem nie znam silnika 2,0 ps Kr jest jeden |
OLO Miłośnik FSO ![]() 105L/125/125k/126S/1 ... Wawa | 2005-06-24 20:23:23 Ja w DOHC założyłem aparat z poloneza 1.6 - charakterystyka praktycznie taka sama jak w dwójkowym. Potrzebny jest tylko wałek od aparatu DOHC magneti marelli (bosch odpada) i tulejka na aparat - aby wchodził w duży otwór w bloku DOHC ----------------- "Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz. To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat. Fiacior mój to jest to, kocham go..." |