Gazolina do manty b

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam!
Założyłem instalację lpg "BRC" do swojej manty-tzn. założyli mi. Ogólnie bardzo tego żałuję , ponieważ samochód dużo stracił na mocy i ogólnie zaczęła więcej palić-przykładowo wcześniej na trasie 7l/100 benzin, teraz 12,5l/100 gazolina. Podejrzewam, że to jest kwestja regulacji, lub ewentualnie wymiana jakichś elementów na bardziej optymalne, a nie chcem do nich jechać. Jest tak - silnik 2.0 CIH na gaźniku (varajet II). Jaki powinien być mixer gazu na takim gaźniku, żeby było najlepiej i w jaki sposób można wyregulować taką instalację, żeby odzyskać troszkę mocy silnika i zmniejszyć spalanie, czy powinienem zmienić ustawienie zapłonu, może świece, a może coś innego jeszcze ? Jest to instalacja chyba pierwszej generacji bez żadnego komputera. Jeżeli ktoś ma jakieś pomysły na ten temat, lub doświadczenie z takim silnikiem lub gaźnikiem, to bardzo proszę o jakieś informacje...

Dzięki
  
 
jak masz gaznik to raczej pierwsza generacja, sprawdz swiece, jesli dawno nie byly wymieniane to wymien ja polecam jednoelektrodowe, ale zdania sa podzielone, poza tym filtr powietrza musi byc czysty, zmniejsz takze przerwe na swiecy i mozesz o kilka stopni przyspieszyc zaplon bedzie zwawszy. co do regulacji silnik 3tys obrotow i zakrecasz sruba na wezu do momentu az zaczna obroty spadac i pozniej odkrecasz o okolo 1/4 obrotu tak zeby nie gasl i to samo robisz z srubka na parowniku, mysle ze przy silniku 2.0 i przy wieku tego samochodu i przebiegu srednie spalanie na miescie bedzie nie mniej niz 15l na 100km
  
 
Ok dzięki. Świece mam nowe, ale zmniejszę przerwę na nich, filtr też wymieniałem zaraz przed wstawieniem lpg. Pokombinuje z tym zapłonem i zobaczymy co z tego wyjdzie po regulacji.
Ogólnie powinno być dobrze, ponieważ silnik ma przejechane około 170 tyś. km (to już jej drógi silnik ).
Dzięki wielkie za podpowiedź.