[126] Gdy silnik gorący nie chce krecic rozrusznik POMOCYY

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam !!!

Miałem małą naprawe silnika w ktorej prawie caly silnik był w czesciach ale nie wymienialem nic szczegolnego procz łożyska od wału (tego przy kole zamachowym). Jednak zauwazylem ze od tamtej pory silnik się dosc mocno grzeje....a po przejechaniu okolo 20 km idzie tak cięzko ze rozrusznik nie daje redy krecic....kiedy jest zimny niema z tym zadnego problemu...czy to wina na 100% łozyska ktore pod wplywem temp powoduje taki opór ???.

Pozdrawiam !!
  
 
bbardzo wysililem mozg ale jakos niekojarze łozyska w silniku.
  
 
to nie jest łozysko kulkowe tylko posuwowe czy jak sie tam to zwie nie jestem mechanikiem i zbytnio nie kojarze jak sie ono nazywa

[ wiadomość edytowana przez: darrrrek dnia 2005-06-21 22:20:25 ]
  
 
ja tez nie a wiem ze to sie zwie panewka ? moze niewiem dokladnie jaka ale na pewno panewka
  
 
zmieniles panewke glowna na wale i prawdopodobnie nie zrobiles szlifu wału do tego.panewka ma za maly luz i sie grzeje i puchnie.jak sie nagrzeje to chodzi tak ciezko ze rozrusznik jej nie uciagnie.lada moment ci wroze ukrecenie walu.ja tez tak kiedys mialem
  
 
no przeciez niejest mechanikiem wiec czemu mu sie dziwic?
  
 
pat panewka czyli lozysko slizgowe tak dla informacji ;];]


[ wiadomość edytowana przez: goorek dnia 2005-06-21 22:28:43 ]
  
 
no to sie zmartwilem, ale przyznam sie ze panweke zakladałem bez zadnych pomiarów, tylko na szybko bo fura byla potaarzebna....teraz widac skutki dzieki za odpowiedz
  
 
sprawdz tez moze przy okazhji padl ci rozrusznik. przypadki sie zbiegaja z soba - kto dlubie w aucie to wie ze czasem przy okazji remontu czesci X jebie sie czesc Y za ktora jestesmy pewni. Moze ci sie zagrzewaja lożyska na alternatorze - dzis tak mial Bartonq. na pewno wyjdzie taniej i szybciej to sprawdzic niz zas rozbierac silnik
  
 
Wow czyli dałes panewke bez pomairu który szlf czy nominał i tyle.
Jak cos daj znac na pw moge skołwoac tanio wał z paewkami dobry
  
 
wziołem poprostu panewke z innego silnika ktory był w czesciach alternator i rozruchol jest dobry bo sprawdzalem wszystko wskazuje na to ze to wina panewki...
  
 
no to juz wiesz co robic. niemartw sie kazdy sie uczy na błedach. najwieksi pozeży jezdzli na dwoch ukladach odpowietrzajacych i bez tulejki wałka sprzeglowego w swapie a sie nazywali BARDZO MADRYMI.

w kazdym badz razie wał powinien juz nadac sie do szlifu;/
  
 
Pat a propo tulejki to kolega startował w kilkunastu kjsach swapem.
Przejeździł 2 lata i dopiero jak odkupiłemzestaw sie dowiedzial ze tulejka musi byc. sorry za ot
  
 
To jak juz rozbierzesz ten silnik po raz kolejny to dopasowujac nowa panewke zmierz zarowno srednice walu, jak i tez szerokosc panewki. Jesli panewka jest za szeroka to tez moze blokowac wal.
  
 
Cytat:
2005-06-21 23:12:52, CZUCZU pisze:
Pat a propo tulejki to kolega startował w kilkunastu kjsach swapem. Przejeździł 2 lata i dopiero jak odkupiłemzestaw sie dowiedzial ze tulejka musi byc. sorry za ot



to zadzown do Auto Gargas i powiedz to ojcu Kazika.
  
 
Cytat:
2005-06-21 23:20:08, Pat_kdb pisze:
to zadzown do Auto Gargas i powiedz to ojcu Kazika.


Daj numer ciekaw jestem co powie.
Jezdziłem tym maluchem 2 lata temu.
Wiem ile kilosów zrobił - skrzynia nigdy nie była wymieniana.
wyciagamy silnik i bartek uuu a tulejka gdzie - telefon - i sie okazało ze własciciel nic nie wiedział ze tulejka musi byc.
A autko startowało w wiekszosci lokalnych kjsów i czasami nawet wygrywało.....
  
 
dam ci na priv domowy bo moze sobie nierzyczyc zeby mu wiocha jakas dzownila.