[126] Gdy silnik gorący nie chce krecic rozrusznik POMOCYY

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam !!!

Miałem małą naprawe silnika w ktorej prawie caly silnik był w czesciach ale nie wymienialem nic szczegolnego procz łożyska od wału (tego przy kole zamachowym). Jednak zauwazylem ze od tamtej pory silnik się dosc mocno grzeje....a po przejechaniu okolo 20 km idzie tak cięzko ze rozrusznik nie daje redy krecic....kiedy jest zimny niema z tym zadnego problemu...czy to wina na 100% łozyska ktore pod wplywem temp powoduje taki opór ???.

Pozdrawiam !!

bbardzo wysililem mozg ale jakos niekojarze łozyska w silniku.

to nie jest łozysko kulkowe tylko posuwowe czy jak sie tam to zwie nie jestem mechanikiem i zbytnio nie kojarze jak sie ono nazywa

[ wiadomość edytowana przez: darrrrek dnia 2005-06-21 22:20:25 ]

ja tez nie a wiem ze to sie zwie panewka ? moze niewiem dokladnie jaka ale na pewno panewka

zmieniles panewke glowna na wale i prawdopodobnie nie zrobiles szlifu wału do tego.panewka ma za maly luz i sie grzeje i puchnie.jak sie nagrzeje to chodzi tak ciezko ze rozrusznik jej nie uciagnie.lada moment ci wroze ukrecenie walu.ja tez tak kiedys mialem

no przeciez niejest mechanikiem wiec czemu mu sie dziwic?

pat panewka czyli lozysko slizgowe tak dla informacji ;];]

[ wiadomość edytowana przez: goorek dnia 2005-06-21 22:28:43 ]

no to sie zmartwilem, ale przyznam sie ze panweke zakladałem bez zadnych pomiarów, tylko na szybko bo fura byla potaarzebna....teraz widac skutki dzieki za odpowiedz

sprawdz tez moze przy okazhji padl ci rozrusznik. przypadki sie zbiegaja z soba - kto dlubie w aucie to wie ze czasem przy okazji remontu czesci X jebie sie czesc Y za ktora jestesmy pewni. Moze ci sie zagrzewaja lożyska na alternatorze - dzis tak mial Bartonq. na pewno wyjdzie taniej i szybciej to sprawdzic niz zas rozbierac silnik

Wow czyli dałes panewke bez pomairu który szlf czy nominał i tyle.
Jak cos daj znac na pw moge skołwoac tanio wał z paewkami dobry