Problem z silnikiem 650 długo kręci !!! [126]

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam mam taki problem gdy odpalam silnik musze strasznie długo nim kręcić a czasem to nawet dodać gazu gdy kręce bo inaczej nie zapala strzela mi z tłumika po ujęciu gazu i nietrzyma obrotów zachowuje się hmmm tak jakby palił auto nie paliło na oba cylindry co bysci mi poradzili.

Zapłon ustawiałem jest na 3 kresce od góry typ malucha to ten lifting chyba tak to się nazywa.
  
 
Paliwo podaje pompa paliwa ok ???
Jak strzela to ustaw zapłon , wyreguluj zawory , wyreguluj meiszanke, sprawdź przewody wn i swiece i musi działac ok.
Silnik 650 nie jest az tak skomplikowany i łatwo sie go reguluje..
  
 
ustawiles przerwe na przerywaczu, sprawdziles czy jest iskra na obu swiecach, sprawdziles swiece? czy mamy zgadywac.
  
 
Świece mają iskre lecz jak go odpale i trochę pojeżdżę świece są całe czarne a na przerywaczu przerwa jest ustawiona

[ wiadomość edytowana przez: lukaszc dnia 2005-06-22 09:59:43 ]
[ powód edycji: tytułowanie wątków ]
  
 
czarne ale suchutkie czy czrne i mokrawe?
  
 
Są czarne suche taka sadź czarna jest na nich przerwe pomiędzy stykami na świecy też regulowałem auto jeździ dobrze tylko jest ten problem że trzeba nim kręcić długo tak jak pisałem,nie trzyma obrotów i spalanie mi się podniosło z 5,3 do 7,2
  
 
zainteresuj sie gaznikiem w takim razie. jesli chodzi o mnie to mam taka malutka wizje - krecic trza bo niema paliwka w gazniku po wiekszym postoju...a spala wiecej bo np pojeawil sie luz i ssa lewe powietrze jakies.
  
 
powietrze mi idzie węzykiem razem z paliwem to może o te lewe chodzi aha zapomniałem a ma to do rzeczy że niemam uszczelki od kolektorem
  
 
sprawdziłem świece ustawiłem na nich przerwę,wyregulowałem zapłon wymieniłem kable wysokiego napięcia wymieniłem filtr powietrza autko chodzi lepiej dostał lepszego kopa tak jakby i chodzi troszke ciszej i płynniej ale jak puszcze mu gaz nie trzyma obrotów spadają stopniowo aż zgaśnie a zanim zgaśnie to szarpie troche tym silnikiem na mniejszych obrotach tak jakby na jeden gar nie palił dobrze ktos mi pomoże czy może to byc wina przerywacza ??
  
 
wez wykrec dysze wolnych obrotow, to ta srubka nad srubko do regulacji skladu mieszanki.
wykrec ja rozbierz, sklada sie z dwoch czesci (sa wcisniete jedna w druga) i przedmuchaj
  
 
Cytat:
2005-06-22 23:20:37, Miras20 pisze:
sprawdziłem świece ustawiłem na nich przerwę,wyregulowałem zapłon wymieniłem kable wysokiego napięcia wymieniłem filtr powietrza autko chodzi lepiej dostał lepszego kopa tak jakby i chodzi troszke ciszej i płynniej ale jak puszcze mu gaz nie trzyma obrotów spadają stopniowo aż zgaśnie a zanim zgaśnie to szarpie troche tym silnikiem na mniejszych obrotach tak jakby na jeden gar nie palił dobrze ktos mi pomoże czy może to byc wina przerywacza ??



ostatnio miałem dokładnie tak samo! wyczyściłem dysze wolnych obrotów tzn. dokładnie ją przedmuchałem oraz jeszcze raz ustawiłem gaźnik, obroty i na razie chodzi jak należy
tylko że maluszek pali mi 7,5 i nie wiem jak ty to robiłeś że palił ci 5tke?????????????????

ps. tak wogóle zaytam czy wymiana przewodów wysokiego napięcia na nowe coś daje??
  
 
Wymiana przewodów nic nie daje ja myslałem że mi da bo dorabiałem przewody i sądziłem że są złe ale były dobre a co do tej śrubki to musze wykręcać gaźnik ? bo jak otworze ta klpe to mam naprzeciwko jedną dysze którą mam wkręconą na maksa (jeśli ją troszkę wykręce to gaśnie i nie pali) i z boku druga którą reguluje wolne obroty jakbyscie mogli mi przybliżyć gdzie te dysze opisywane przez was się zjadują byłbym wdzięczny a szczególnie ta dysza od składu mieszanki
  
 
jak patrzysz na gaznik to masz dwie srubki, jedna zaraz pod ciegnem przepustnicy (w takiej rurce)- to nie ta
i nad nia jest druga ta wykrecasz i przedmuchujesz
  
 
lukne jutro jeszcze raz mam nadzieje że będzie
  
 
Cytat:
2005-06-21 22:53:19, Miras20 pisze:
Są czarne suche taka sadź czarna jest na nich przerwe pomiędzy stykami na świecy też regulowałem auto jeździ dobrze tylko jest ten problem że trzeba nim kręcić długo tak jak pisałem,nie trzyma obrotów i spalanie mi się podniosło z 5,3 do 7,2

jak są czarne to raczej dlatego, że mieszanka jest za bogata, ew. masz za słabą iskrę - raczej nie brakuje paliwa...
  
 
no albo tak jak mowi widyn... sprawdz czy przypadkiem nie jezdzisz na wlaczonym ssaniu, jak nie to pobaw sie w regulacje skladu mieszanki... to ta srubka w rurce... powinna byc wykrecona jakies 3 obroty
  
 
Jesz tak zapytam jeśli ja mam tą śrubke zaslepioną tym korkowym to wydłubać to ustawić a potem znowu wstawić ta zaślepke nic się nie stanie wtedy ??
  
 
Cytat:
2005-06-27 00:38:20, Miras20 pisze:
Jesz tak zapytam jeśli ja mam tą śrubke zaslepioną tym korkowym to wydłubać to ustawić a potem znowu wstawić ta zaślepke nic się nie stanie wtedy ??

to "korkowe" to plomba...jak już chcesz ją wydłubać i regulować, to nie musisz jej potem wsadzać