Gaz do lady?

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam wszystkich klubowiczów! Mam pytanie:czy ktos wie gdzie w krakowie lub okolicach jest warsztat montujacy instalacje gazowe lpg ( chodzi mi o tani i dobty warsztat) moze ktos w was zakladal gaz w krakowie lub okolicach i powie mi ile to kosztuje (zalozenie) i czy byliscie zadowoleni z serwisu itp.chce zalozyc gaz jak najtaniej i zeby bylo dobrze aha mam jeszcze pytanko ile litrowa butla sie miesci do lady 2106 do bagaznika (tam za siedzeniami miedzy gniazdami sprezyn srubowych od zawieszenia).

Witam jeszcze raz klubowiczow. Bardzo bym prosil o jakies namiary, wskazowki od klubowiczów z krakowa i okolic ( jestem zielony w tym temacie a chcialbym sie cos dowiedziec od doswiadczonych w tym temacie )

Cytat:
2005-06-10 12:54:27, promil2106 pisze:
Witam jeszcze raz klubowiczow. Bardzo bym prosil o jakies namiary, wskazowki od klubowiczów z krakowa i okolic ( jestem zielony w tym temacie a chcialbym sie cos dowiedziec od doswiadczonych w tym temacie )

Pewnie nikt nie ma doświadczena w tej materii. Poszukaj w panoramie firm, popytaj taksiarzy, poszukaj w necie na akichś lokalnych portalach. Popytaj na forum gaziarzy tutaj na motonews. Jest tyle rozwiązań i napewno znajdziesz coś godnego uwagi i polecenia.

Dzieki za rade w sumie to dobry pomysl popytam taksiarzy i podzwonie tu i tam zobaczymy co to bedzie

I nie jedz do jakichs tanich firm bo lepiej nieraz doplacic te 100 czy 200 zl ale zrobic to porzadnie. U mnie jest to troszke spartolone i sa pewne klopoty z gazolina

Cytat:
2005-06-09 23:17:02, promil2106 pisze: