Problemy z nowym "silniczkiem"

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
W koncu auto poskladane,ale pojawily sie problemy:
- gasnie na wolnych,
- czasami jeden gar nie chodzi(na starych swieczkach jedna byla zalana - na 4 cylindrze ta doktorej idzie bezposrednio cewka i teraz pytanie czy jak cewka jest walnieta to piprzy 2 cylindry czy moze tylko jeden?? )
- dymi na niebiesko (w czasie wypadku lezal dlugo na dachu wiec zalal sie silniczek olejem - przy pierwszych odpalaniach jeszcze we wraku z wydechu zygalo az olejem) ale mysle ,ze to moze wypalac sie olej z wydechow ,silnika itd - jak dzis nim jechalem i pierwszy raz wyskoczylem na asfalcik to walnal dymem podczas przyspieszania ladnie a jak juz wracalem to zdecydowanie slabiej (silnik przed ruszeniem byl juz ostro rozgrzany).

Martwia mnie te problemy ,bo wladowalem w to duzo czasu,nerwow,wyrzeczen o pieniadzach nie wspomne

MA KTOS CEWKE JAK COS NA SPRZEDAZ?? - z mozliwoscia zwrotu gdyby to nie to bylo?

  
 
Auto leżało dość długo na dachu, więc pewnie olej przelał się nad tłok, praktycznie bez możłiwości powrotu, nie rozbierałeś silnika przed odpaleniem??? Oj mam coś mieszane uczucia czy wszystko będzie ok
  
 
Jeżeli nie pali jeden gar może być to także przyczyną padniętej cewki...zdaje się że Eres miał ostatnio taki problem
  
 
Cytat:
2005-07-12 23:19:52, kornat pisze:
Auto leżało dość długo na dachu, więc pewnie olej przelał się nad tłok, praktycznie bez możłiwości powrotu, nie rozbierałeś silnika przed odpaleniem??? Oj mam coś mieszane uczucia czy wszystko będzie ok



Rozbierac nie rozebralem,ale swieczki wykrecone mialem.
Dodam ,ze glowiczka chodzi cichutko,nic nie stuka itd.
  
 
Znane mi są przypadki zdachowanych aut odpalanych zaraz po naprawie blacharskiej, po uruchomieniu silnika olej nad tłokiem powodował takie ciśnienie, że gieły się korbowody... mówię całkiem poważnie, ale mam nadzieję, że u Ciebie przyczyna tkwi w cewkach, albo jeszcze tańszej sprawie
  
 
Cytat:
2005-07-12 23:29:30, kornat pisze:
Znane mi są przypadki zdachowanych aut odpalanych zaraz po naprawie blacharskiej, po uruchomieniu silnika olej nad tłokiem powodował takie ciśnienie, że gieły się korbowody... mówię całkiem poważnie, ale mam nadzieję, że u Ciebie przyczyna tkwi w cewkach, albo jeszcze tańszej sprawie



Ja tez mam taka nadzieje


Czekam na dalsze sugestie

Dodam jeszcze ,ze z wolnymi obrotami tez mialem problem jak we wraku go odpalalem,ale po kilku resetach kompa zrobilem jednego porzadnego tzn na pare godzin zostawilem odlaczone klemy spiete ze soba ( plusoa z minusowa) i pomoglo.Teraz tez tak chyba zrobie bo dzis 10 minutowe rozlanczanie aku nie pomoglo.
  
 
Cytat:
2005-07-12 23:17:39, Seba pisze:
- czasami jeden gar nie chodzi(na starych swieczkach jedna byla zalana - na 4 cylindrze ta doktorej idzie bezposrednio cewka i teraz pytanie czy jak cewka jest walnieta to piprzy 2 cylindry czy moze tylko jeden?? )


U mnie byla walnieta jedna cewka i tylko jeden gar nie gadal. Jak chcesz to mi zostala druga cewka dobra, ale do gazu jej nie polecam. Do tego mam cewke z mondeo z kablami, mozna smialo podmienic za dwie rsowe i smiga az milo.
  
 
UP