Psycho test sprawdz jakim jestes kierowca

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
jak w temacie mi wyszlo 14 jestem dobrym kierowca

psychotest

wpisujecie swoja punktacje

24 . Prawie jestem zagrozeniem , kurde nie udalo sie . W tym tescie jest przynajmniej 9 pytan, na ktore odpowiedzi sa przynajmniej dziwne i ramowe. Chodzi tutaj o przestrzeganie przez ubezpieczyciela, zeby bylo mniej wypadkow, a nie o wynik kto jest jakim kierowca . Postaram sie w najblizszym czasie podniesc wynik powyzej 40 .

Mi wyskoczyło 18

Mój wynik to 23

Hahahaha napisałem szczerze .....
Cytat:
Twój wynik to: 44 punktów, mieścisz się w zakresie 41-60 punktówNiestety, stanowisz zagrożenie na drodze! Lubisz brawurę i szybką jazdę, nie respektujesz przepisów ani zdroworozsądkowych zasad bezpieczeństwa. Masz dobre samopoczucie i wysoką ocenę własnych umiejętności i możliwości, w małym stopniu liczysz się z potrzebami innych ludzi na drodze. Lubisz ryzykować i chętnie sprawdzasz się w nowych sytuacjach. Lubisz ruch, nowe wrażenia, stymulację, adrenalinę, życie w pędzie. Nie wyciągasz wniosków ze swoich dotychczasowych doświadczeń i egoistycznie oceniasz, że popełniony przez Ciebie błąd na drodze dotyczy tylko Twojej osoby. Nie bierzesz pod uwagę, że narażasz także na bezpieczeństwo innych ludzi, w tym także swoich bliskich! Podczas jazdy nie przewidujesz zachowań innych użytkowników jezdni, zapominając, że oni również mają wpływ na to, czy bezpiecznie powrócisz do domu.

Niewątpliwie jesteś wariatem na drodze i nie czekaj do jutra ze zmianami! Koniecznie zmień swój styl jazdy i zwolnij tempo życia. Może dzięki temu zauważysz, że po drodze mijasz piękne krajobrazy, zakątki, uroczyska, malownicze restauracje i tawerny, zobaczysz zachód słońca i stado saren lub żurawi. Pamiętaj, że piękno trzeba kontemplować a nie da się tego robić w pośpiechu! Jeżeli przeżyłeś do tej pory, to znaczy, że na zmianę nie jest jeszcze za późno! Nie musisz być wariatem na drodze, żeby czerpać z pać z życia.