| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Kiniusia Opel Vectra 2,2 dTi Kraków/ Trzebinia | 2005-06-25 00:43:04 NIe orientowałam się co prawda jak wyglada sprawa z głównym panelem sterującym szyby i drzwi od kierowcy.
Natomiast możesz wyciągnąć plastik przy rączce i wyciągnąć pstryczek, wypiąć kostkę i sprawdzić, czy aby kabelki nie sa przetarte. Lub rozebrać tak pstryczek by go sprawdzić na płytce , bo to ustrojstwo lubi się też schrzanić (mowa o drzwiach tylnych). A jak już walnie płytka w samym pstryczku, to trza kupić cały nowy element. Koszt - do tylnych drzwi - pstryczka z kostką to 45 PLN. Aha no i UWAGA !!! do Esperaka podchodzi również pstryk od Nexii,,,ale, ale tutaj jest mała pułapka, bo tam jest kostka kwadratowa. A do Esperaka winna być okrągła. Pozdrawiam [ wiadomość edytowana przez: Kiniusia dnia 2005-06-25 00:43:42 ] |
Piotr_W Daewoo Espero 2.0 CD Tarnobrzeg | 2005-06-26 14:38:05 Na forum znajdziesz mnóstwo opisów rozbierania i czyszczenie włączników. Cała Twoja praca po pewnym czasie okaże się Syzyfową jeśłi nie zrobisz modyfikacji którą opracował Robert_S Celem jej było odciążenie przełączników za pomocą przekaźników. Ja właśnie zrobiłem sobie tą modyfikację i szczerze ją polecam.
Tutaj masz kilka linków: https://www.motonews.pl/forum/?op=fvt&t=48079&c=0&hq=Apel+pstryczki&f=17&m=flat http://motonews.pl/forum/?op=fvt&t=94087&c=26&hq=przekaznik+szyb&f=17 http://motonews.pl/forum/?op=fvt&t=48079&c=0&f=17&start=15&18 Tu natomiast jest opracowany przez Roberta scheamt przeróbki z opisem: http://www.rs.pwsz.pl/espero/schemat.doc Schemat ma mały błąd - należy odwrócić diody. Ponadto po tej modyfikacji szyby chodzą szybciej! |