Centralny po raz kolejny :(

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Wiem ze watek byl ale nie do konca rozwial moje watpliwosci

Wiec chodzi o sterowanie centralnym na pilota.
1. Silowniki oryginalne - kable ida do skrzynki bezpiecznikowo- przekaznikowej pod kierownica po lewej i wchodza sobie kostka na plytke.
2. Chce zeby central dzialal na pilota - znalazlem w poprzaednich postach firme AMT... pytani kupowac u niech sterownik ZAMSTER czy UNSTER poniewaz to chyba rozne urzadzenia. Unster jest do podtrzymania sygnalu (regulacja max 30 sek) natomiast ZAMSTER to sterownik dajacy impuls 1 sek lub 3 sek.
3. Co powinienem kupic.
4. jak to wszystko podpiac wiem ze bedzie instrukcja do samego sterownika i z tym nie ma problemu tylko jak wyglada rozpracowac kostke ktora jest wpieta u mnie w skrzynke?
5. Jesli ktos ma jakis opis to piszcie ew. schemat i potwierdzenie ze z tymi sterownikami to dziala.

Pozdrawiam MavMkV
  
 
  
 
Oki schemacik jest cool mniej wiecej lapie... a czy ten sterownik o ktorym pisalem bedzie pasowal... i ktory... UNSTER czy ZAMSTER?
  
 
Pisałem już chyba o tym
  
 
ja sie dolacze do postu
gdzie znajde radio od fabrycznego centralnego w mkVII??
  
 
A what?
  
 
mam taki problem ze musze przedłuzyc antene,bo jak sie nie stoi metr od auta i sie nie poprzyciska piętnascie razy to nie zadziala i z tad moje pytanie, baterie sa dobre nowe duracell wiec to nie bateria,mam pilota takiego w kluczyku jak wszystkie nowe fordy
pozdrawiam