MotoNews.pl
11 Do uzytkownikow ERY GSM (103603/233) - NT
  

Do uzytkownikow ERY GSM

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Komunikat do uzytkownikow tego oszusta, sprawdzajcie swoje bilingi mocno i dokladnie, Era uwielbia oszukiwac, udowodnilismy to jej kilka razy!
I dalej wykasowalem bo to nie byla prawda

[ wiadomość edytowana przez: Pingu dnia 2005-07-01 16:21:03 ]
  
 
nie wiem czy to możliwe no ale mam telefon na klapke i nie mogło mi się połączyć z kimś i wywalić 25 zł z karty a tak się stało, więc dzwonię do nich i pytam co się dzieje a Ci mi mówią, że się połączyłem z USA jak kurcze telefonu nie używałem. Poprostu mają dostęp do tlefonu a ja jestem sknera i nie dzwonię więc im to nei na rękę. Tak to sobie wytłumaczyłem.
  
 
a wy macie na karte czy na abonament ?? ja mam na karte i takie cyrki się nie dzieją nawet mi teraz potanialy sms-y.
  
 
Bylo o tym sporo na necie, nie tylko o Erze. Wbrew pozorom relatywnie latwo siekac impulsy na czyims kacie. Nie sadze zeby operator specjalnie Adas "zabieral" ci minuty bo i po co?? Ja mam jakies 320min miesiecznie do wykorzystania i 200sms, na komorce liczniki zawsze sie zgadzaja z rachunkiem, ciagle dodaja jakies minuty, teraz z jakims tel wypalili, ja mam w plusie. Oczywiscie kazda taka instytucja chce wyjsc na swoje przy kazdego typu promocjach , rabatach itp. Napewno klient jej nie przechytrzy i nie mysle Adas zebys tym tekstem kogos zniechecil, jak sie nie ma co sie lubi to sie lubi co sie ma .

Pozdrawiam
  
 
Jezeli ktos ma telefon w erze na abonament niech popatrzy sobie na zestawienie darmowych minut - tam jest taka * i wyjasnienie pisza tam ze gdy mamy jeszcze darmowe minuty i dzwonimy do innego operatora lub na stacjonarne to kazda 1 minuta kosztuje nas 2 minuty :-X czy to nie jest chore ??

Wogole to oni maja promaocje dla wszystkich oprocz stalych klientow - ja mam u nich telefon od 8 lat i napewno dluzej nie bede mial !!!!!! wogole nie dbaja o stalych klienow np ja zeby mies sekundowe naliczanie musze co miesiac placic dodatkowo 15 zeta !!! A abonament mam za 82 zeta !!!

Dupki i tyle !!!! Dodatkowo jestem wkurzony bo mi dzis polaczenia wychodzace zablokowali za nie zaplacony rachunek
  
 
Pingu, na pewno firma nie robi nic specjalnie. Przecież nikt nie ustawia technologii żeby oszukać na 5 PLN Pinga. Komputery też się mogą pomylić.

Co do Twojego problemu to polecam zgłoszenie reklamacji i dokładne przeanalizowanie rachunków, czasem zdarza się że przy zmiani taryfy darmowe minuty są obliczane proporcjonalnie i może się walnąłeś w obliczeniach.
Pingu liczyłeś to w excellu? Bo wiesz czasem zdarza się że ludzie liczą minuty 10,24 a nie 10m24sek.

Wogóle to jest temat rzeka, na który najlepiej się dyskutuje na forach i imprezach jak już nie ma o czym. Wszystko warto wyjaśniać, gwarantuję Was obsłużą profesjonalnie.
T.
Lipen: To chyba Twoje przypuszczenie. Zacytuj ten zapis.
Co do płacenia 15PLN to trzeba być na bieżąco z nowymi taryfami, polecam zmianę.
Niepłacenia rachunków nie skomentuję, stały kliencie.


[ wiadomość edytowana przez: Toom dnia 2005-07-01 13:56:50 ]
  
 
Prosze bardzo

" dotyczy wykorzystania pakietów minut, SMS-ow , MMS-ow oraz GPRS (dla taryf Komfort Biznes : 1 minuta do innych sieci komorkowych pokazywana jest w zestawieniu jako 2 minuty do sieci ERA "

A jak dzwonilem do nich odnosnie zmiany abonamentu to owszem moge zmienic ale na drozszy

a rachunek zaplacilem juz tydzien temu a telefon mi dzis odcieli
  
 
Cytat:
2005-07-01 11:48:15, Grochu15 pisze:
a wy macie na karte czy na abonament ?? ja mam na karte i takie cyrki się nie dzieją nawet mi teraz potanialy sms-y.


Prezes na ma abonament
ja tez mam w tak taku i nienazekam
  
 
Ja mialem telefonw erze i jak tylko moglem ucieklem do plusa i nie narzekam. Z era byly rozne historie.. Jesli chodzi o rachunki to w plusie tez sie myla nawet mi (swoich przedstawicieli oszukuja ) ale to trzeba przejrzec biling jakby sie cos nie zgadzalo piszemy reklamacje w ciagu 30 dni otrzymujemy odpowiedz jesli uznaja nasza reklamacje to zawsze jest w kopercie pismo z przeprosinami i wystawiaja fakture korygujaca. Nie ma idealnego programy ktory nie robilby nieraz bledów. Bywa roznie

UWAGA SPAM!!
Zapraszam wszystkich do zapoznania sie z nowymi promocjami Plusa Jakby ktos był chętny na zakup telefonu to zapraszam do mnie do punktu (białe domy) Szczegolnie zachecałbym zakupy telefonu na firme .. Miłe upominki zawsze sa dodawane do aktywacji.

Pozdrawiam
Combo
  
 
Akurat teraz to moj blad byl bo zapomnialem o tym ze minuta ma 60 sekund ale fakt faktem juz erze kilka razy udowodnilismy oszustwo. To jest chore oni jak oszukujac nic nie ryzykuja tylko tym ze oddadza co trzeba

  
 
Niezle Combos .

Tak jak kiedys wysylali, "list do Koryntian - uwaga to nie jest spam ".

Kiedys tez sie ostro denerwowalem, ale po rozmowie z Mr T zrozumialem ze chociaz to sie wydaje dziwne i zle to jednak sila rzeczy nowy klienci sa lepiej traktowani niz tak jak np ja , co mam juz 7 lat umowe w Plusie. Przez ostatnie 2 lata rok w rok panowie tydzien przed koncem umowy dzwonia do mnie i zawsze pytaja ile minut panu dorzucic zamiast wymiany aparatu :p, ostatnio strzelilem 100 i sie zgodzili, teraz mam zamiar zarzucic 200 i +100 smsow , czycham az ich cierpliwosc do mnie sie skonczy . Mysle ze 500minut +300smsow za 140zl miesiecznie nie jest tak zle, a wiec mozna sie dogadac tylko trzeba umiec gadac i ciagle grozic ze sie odejdzie z sieci .
  
 
No dokładnie Gallus i to nie tylko w plusie tak traktuja klienta tylko wszedzie Operatorzy wykorzystuja fakt iz klient jest przywiazany do swojego numeru telefonu i niechce zmieniac. Wszystko mozna negocjowac obnizac ceny dorzucac minutki itp. tylko nie kazdy o tym wie
  
 
W erze nie mozna, zostalem przydzielony do grupy klientow ktorzy maja najwieksze rachunki i co za to dostalem kupe nerwowow i wmawiania mi ze mam super oferte Tyle ze ta oferta byla gorsza od tej dla nowych nie sprawdzonych klientow!
Bylem i w idei i plusie i co i ta sama kicha!
  
 
Moja ostatnia rozmowa rok temu, mniej wiecej tak:

K(konsultant)
J(Ja)

K: mamy oferte taka i taka, mozemy tak i tak, srutu tutu...
J: chce minuty
K: Juz panu dodawalismy
J: Chce wiecej
K: .... ile?
J: +100
K: juz Pan ma ponad 200
J: no to teraz chce +150
K: Ile?
J: +200
K: dobrze zostanmy przy 100
J: i jeszcze chce sekundowe naliczanie
K: to bedzie kosztowac tyle i tyle
J: chce za darmo bo odejde z sieci
K: ja panu daje minuty juz wklikalem, a pan z sieci chce odchodzic?
J: podalem juz warunki
K: no dobrze
J: jeszcze chce mniej placic
K: chyba pan zartuje
J: no w sumie to tak .

I tyle , teraz szykuje nastepna taktyke, juz dzwonili z 3 razy, ale nie moglem czasu odebrac, czekam .

  
 
hehe oj prezes do nich trzeba miec podejscie tez podstepem mozna wszystko
  
 
Tez mam abon. w erze ale nie zwracalem uwagi na to co jest tam napisane
A moze ktos chce kupic nowjuski starter tak-tak za 15zł w tym 20 do wygadania ? (dostalem to za punkty)
Pozdr.
  
 
Grzesiu ale ty masz na biznesowo wziete a ja prywatnie a to duuza roznica
  
 
Adas chociaz moze i powinienem miec biznes, ale mam prywatnie bo i po co zmieniac jak mam w miare lux warunki . Dzwonilem do nich okolo po 17 i udalo mi sie wytargowac o wiele wiecej niz myslalem . Wychodzi, ze mam w sumie ponad 500minut i 200smsow i jeszcze pare dupereli, za mniej niz 1,5 stowki, a wszystko za to ze o 12 miesiecy przesunalem wymiane aparatu . Nie obylo sie bez grozenia zerwaniem umowy i kupy smiechu z konsultanten, ale jak widac taryfy na tyle sa elastyczne, na ile sobie wynegocjujemy, no i oczywiscie na ile siec pozwoli , .

Pozdrawiam pana Marcina - operatora .
  
 
Adam, ale post zostawiłeś pomimo Twojej pomyłki. ehh.

Lipen:
Mówiłem, że sobie coś ubzdurałeś z tym naliczaniem za 2 minuty. Tam jest tylko przedstawione w ten sposób.
Gdybyś zapłacił w terminie z faktury (na co podpisałeś umowę) na pewno problemów byś nie miał.

Pomyłki się zdarzają, każdemu. Chyba nie ma co dyskutować. Operatorzy pracują porównywalnie bo na podobnych regułach rynkowych i technologii.
Działalność firmy to nie jest działalność charytatywna. Firmy zarabiają pieniążki, bo je kiedyś pożyczyły, płacą koncesje, pozwolenia, wykupują grunty pod stacje, płacą za prąd, technologie, reklamy, obsługę klientów, także tych niepłacących. A wszystkich klientów sa miliony.

Gallus, to było możliwe zamiast aparatu, jeśli chcesz taniej rozmawiać, to bierz minuty a nie cacko do gadania. Proste.
T.


[ wiadomość edytowana przez: Toom dnia 2005-07-04 14:24:47 ]
  
 
I tak Era jest najlepszym operatorem, udział na rynku klientów, nowe technologie, no i Heyah.
T.