Polonez V6 biturbo

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Na każdym zebraniu jest taka sytuacja gdy ktoś musi zacząć pierwszy...
W najnowszym numerze GT jest Polonez V6 z Mławy w kolejnym wcieleniu. Nowe nastało na zewnątrz ( trochę cienko to wygląda ,ale kwestia gustu...), ale najciekawsze pod maską . Dwie turbosprężarki i 238Km i to dopiero po wstępnych ustawieniach elektroniki . Co będzie później Swoją drogą ma gościu jaja ,żeby z taką mocą jeździć Polonezem na seryjnych hamulcach.
  
 
zrobi ktos skany? To ten polonez co kiedys w Auto swiecie byl?
  
 
A to pewne że hamulce ma seryjne?
  
 
Ten srebrny Atu ??

jesli tak to mam foto jego z Pily... ale nie przyszlo mi na mysl aby zagladac mu pod maske....
  
 
czytałem ten artykuł w GT, to jest ten sam Atu z niebieską szachownicą z tyłu co kiedyś był w AŚ i w GT w 2003 roku .. gość zrezygnował z nitro i zainstalował biturbo .. ogólnie dużo się nie zmienił a i sam artykuł nie jest specjalnie ciekawy .. moc tego biturbo szacują na 240KM ..
  
 
Ciekawe jak sobie poradzil z wydechem po obu stronach, w koncu w Poldku nie ma za duzo miejsca na cos takiego. Nie podoba mi sie tez silnik ze Scorpio, ciezki do fajnych przerobek. Jakbym mial pieniadze na cos takiego to wsadzilbym caly uklad napedowy od jakiegos rozbitego Subaru z zawieszeniem i hamulcami, bo inaczej to troche nie ma sensu. No i najwazniejsze: klatka. Bez tego to sie Poldek w koncu pognie.
  
 
Cytat:
2005-07-02 13:42:54, Quattro pisze:
Ten srebrny Atu ?? jesli tak to mam foto jego z Pily... ale nie przyszlo mi na mysl aby zagladac mu pod maske....



Jakbyś mógł to zapodaj tą fotke.
  
 
jutro rano bedzie bo teraz nie mam czasu z nia walczyc
  
 
No panowie ortodoksi?? Czemu jeszcze nikt nie powiedział - po co mu te 240 km??
  
 
po co mu te 240 km??
  
 
Cytat:
2005-07-02 16:57:20, leon pisze:
po co mu te 240 km??



  
 
Cytat:
2005-07-02 16:57:20, leon pisze:
po co mu te 240 km??


Chodzi o kilometry (km), czy konie mechaniczne (KM)? - Bo się trochę pogubiłem.
  
 
Cytat:
2005-07-02 17:16:50, Grzech pisze:
Chodzi o kilometry (km), czy konie mechaniczne (KM)? - Bo się trochę pogubiłem.


nie wiem, ja się tylko pytam.
  
 
Cytat:
2005-07-02 17:20:32, leon pisze:
nie wiem, ja się tylko pytam.

No nareszcie!! Wiedziałem ,ze chłopaki mnie nie zawiodą!
  
 
jak przejedzie 50.000km to sie nim zaintersuje. w co watpie. buehehe!
  
 
Patrząc na to z punktu widzenia wydajności i mocy, to coś cieniutko te 240 KM jak na 2 sprężarki. Po ile one dają? Po 0,3 Bara? Taki silnik powinien spokojnie na 2 turbinach mieć ponad 300 KM. Inaczej taka zabawa chyba jest pozbawiona sensu. Jeśli 2 sprężarki, to modzić na całość i przygotować silnik pod większą moc i ciśnienie doładowania. W końcu 2.0 DOHC na turbinie w najsłabszej wersji miało 200 KM (pomijam Cromy 2.0 Turbo i.e. bo one miały malutkie sprężarki i tylko bodaj 170 KM)
  
 
Cytat:
2005-07-02 18:31:39, PAGAN pisze:
jak przejedzie 50.000km (...)


przy prędkości 240 km to mu się buda rozleci
chciałeś vistula to masz
  
 


czas na bemowie mial 15,7 ET wiec za slabo no coz ale moze jak zestroi ...

pozdr
  
 
Ma ktos jego wykres z hamowni i przelozenia? Bysmy sprawdzili ile to poleci

Pozdrawiam
Adamus
  
 
Cytat:
2005-07-04 09:21:40, adamus pisze:
Ma ktos jego wykres z hamowni i przelozenia? Bysmy sprawdzili ile to poleci Pozdrawiam Adamus

silnik to silnik ,ale centralna wycieraczka to COŚ!