To i ja fotki pokaze...

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Jestem nowy w klubie. . .

1998 Nissan Maxima.
Kilka modyfikacji ale nic specjalnego.

Fotek nowych to za bardzo nie mam ale samochod mniej wiecej tak samo sie trzyma.

Planowalem sprzedac ale sie rozmyslilem i za 2 miesiace bedzie samochod w polsce.

No bryka ładna tylko szkoda ze automat

Lepszy taki automat niż żaden. Brałbym go od ręki.

Cytat:
2005-06-26 18:36:05, Sami pisze:
Jestem nowy w klubie. . .

No chybanie w ,,klubie " a na forum Klubu...

Juz pisalem o autku . Radyjko ktore w koncu masz wpakowane? Sa na fotkach 2 rozne, chyba Clarion i jakies 2Din .

Radyjko mam Eclipse CD5444.
To 2Din to bylo Pioneer'a ale sprzedalem.

Nom samopchodzik jak na amerykańskie wydanie to tradycje wszystko na full zeby w polsce tak było wszystko okej gdyby byłjeszcze na manualu a takto automatic ;P to ta lipa nic ale autko prezentuje sie fajnie

------------------------------------
alfa racing -> i lost my car

Szymus z tym to roznie bywa. Ja jestem tez za wajchowaniem i innego wyjscia nie widze, ale... Wiekszosc znajomych ktorzy przesiedli sie z manual na auto mowia ze nigdy juz nie wroca do manualu. Chwala sobie cala geba i trzymaja przy tym, wiec cos w tym musi byc. Pamietac trzeba ze automat automatowi nie jest rowny, sa juz sekwencje, podtrzymujace obroty przy redukcjach i inne bajerki... Napewno wygodniej, w korkach sie czlowiek nie nameczy, a czy lepiej?? To juz osobista sprawa kazdego .

Pozdrawiam

wiesz zgadzam sie z toba dobrze jak kto woli ale w stanch np. jest w 100% lepiej automat bo kto ci bedzie na światłąch bigi zmieniałą to sa amerykańc ani zawsze i tylko relaxik i full wypas pod czas jazdy i choić na to nazekaja . Manual to manual zgadza sie też podtrzymywanie obrotó juz nawet na wyższa sklae z 3 na 2 nieraz kompresja ze koła blokuje tyle i fajnei jest a wes w automatiku tez mozna przytrzymywać oboroty z tym ze naprawa takiej skkrzyni kosztuje grubo ponad zeby nie skłamać 2 tysiace