[Argenta] Przerywacz kierunkowskazów

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam!
Mam pytanie do speców od Argent, (np. do Pana Automatica).
Z jakiego auta może pasować przerywacz kierunkowskazów (ten na 5 bolców co między przekaźnikami jest.
Z góry dziękuje za odpowiedzi.
Pozdrawiam!

ps. do moderatorów- jeśli mój wątek jest w złym miejscu, to prosze o przeniesienie go tam gdzie trzeba, dziękuje.
  
 
OOOOOO! coś nowego !!!!! w mych argentinach to przerywacz był KLASYCZNY ! 3-bolce i w zależności od rocznika był 81-83,06 to na prawym nadkolu nad pólką albo po 83,07 to pod schowkiem też obok przekażników -jest w oryginale tak oxydowany na czarno walec z 3 bolcami - jaki masz problem -opisz dokładniej ! tu piszemy raczej bez PAN -jako koledzy.
panautomatic : czy nie chodzi Ci o przerywacz wycieraczek?
jak byś podał kolory doprowadzonych kabli ! i kolor kostki mocującej złacza!

[ wiadomość edytowana przez: automatic dnia 2005-06-29 15:20:01 ]
  
 
Witam!
Ja mam Argente z 81roku, ale ona jest taki przekręt że wygląda na tą nowszą ma szerokie zderzaki, stabilizator z tyłu.
kiedyś była turbodieslem (a chyba w 81 ich jeszcze nie było).
Miała dzwona bo podłużnice z przodu naprawiane były.
Ja ją kupiłem w maju z dziurawą podłoga i połatałem troszke.
Przerwyacz jest między przekaźnikami taki wiekszy biały na 5 bolców z oznaczeniem 0801. Przerywcz jest koloru białego.
Taki najwiekszy pomiedzy przekaźnikami.
Niestety zostawiłem ją w Mielcu, bo bez kierunków wole nie ryzykować. Oznaczenia na nim są następujące:
+, L, P, I, 31.
A koloru kostki do której sie wpina nie pamietam na 100%ale chyba różowa była (4 lub 3 od prawej).
Firmy SIPEA chyba.
jest też drugi przerywacz na 3 bolce ale on jest od awaryjnych i działa, jest produkcji polskiej(APE Opole) i sprawuje sie wyśmienicie.
Mój Tata pytał po sklepach i nigdzie nie mają.

Pozdro!
  
 
Zgadza się ! ten przerywacz jest jednocześnie do awaryjnych !
zamocowany był w amarantowej kostce (taki lilaczerwień )
P-biały na lampkę kontrolną w desce
L-fiolet/żółty- wyjście na obciążenie
+ -fiolet/biały -zasilanie układu
sprawdź czy przy włączonym kluczyku masz zasilanie na +!
jeśli tak to podłącz żarówkę 45w(od starych lamp przednich)
lub równolegle 2 x21W- jeśli będzie migać to
Problem pewnie jest gdzie indziej -najpewniej masz uszkodzony przełacznik pod kierownicą ! Jeśli awaryjne działają a ten test nie działa- to polski przerywacz jest do bani !
Ja przypomniałem sobie że przewaliłem pudełko przerywaczy zanim dobrałem sprawny. bo awaryjne to obciążenie jest takie:
2x 21w przednie lampy+ 2x5w boczne lampki+4x21w tylne lampy(2x kierunki w 1 lampie )=136! a kierunek to 68W
jak para grzałka/bimetal jest trafiona to tak się potrafi objawić
polonez miał 2 osobne przerywacze i problem był mniejszy
A ten bialy to jest czasowy przekażnik oświetlenia wnętrza-
31-masa -czarny kabel
L-zasilanie-czarny/fiolet
P-impuls czujnika drzwi -biały/czarny (p-jak porte)
I- impuls rozrusznika (gasi natychmiast)- jasnoczerwony
+ - zasilanie lampek-biały/czerwony
jest to osadzone w zielonej kostce.


P.S. a nie dziwią cię przypadkiem biegi DŁUUUUUUUUgie?
i czy V nie jest słabiutka? i czy z tyłu tarcze?
bo 2,5TD miał most 41/13-(3,15) z tarczami i stabilzatorem on Ci był.
bo stabilizator miały argenty od 07-1983 w górę !
a instalacja jest u Ciebie jak piszesz 81'
coś mi przypominasz (ja mam 81' z mostem TD )


[ wiadomość edytowana przez: automatic dnia 2005-06-30 13:08:42 ]
  
 
Witam!
Czyli przerywacz to tylko to czarne?
Czyżby zepsuł mi sie przełącznik zespolony?
O nie ;(
Gdzie ja coś takiego znajde teraz?
Jade jutro do mielca zobacze co i jak.
A to 0801 to wyłacznik czasowy oswietlenia wnętrza?
Zgadza sie mam tacze z tyłu i na dodatek opony 185/80 czyli koła jak z wozu drabiniastego.
I nawet z jedynki mi nie chce normalnie ruszać.
hehe tylko skacze bo za długie biegi są.
Prędkościomierz oszukuje.V jest słaba bo jak próbowałem max wycisnąc na obwodnicy tarnowa to na liczniku było ok 123km/h, oszukuje mi o ok 20% to było ze 150km/h i dalej sie nie wkręcał.Ale jakbym na 3ce cisnoł max i potem na 4ce to bym pojechał szybciej. 2.0 to jednak nie 1.5.
Ale hamulce to mam takie ze w moim dużym fiacie to sie nie umywają. Żylety! Testowane ostatnio w górach. hehe
Niestety w sobote wyjeżdzam i nie wiem czy ją doprowadze do użytkowania.
Dzięki za info pozdro!
ps. jak zarobie jakas kase to sobie kupie drugą na części i bede miał wszystko gdzieś. (dużo ludzi tak robi).
  
 
Cytat:
2005-06-30 21:56:06, Wik pisze:
Witam! Czyli przerywacz to tylko to czarne?

tak ! masz oryginał (czarny to dziw -mnie żaden się nie uchował ) to raczej on jest winny -daj z poldka i sprawdź. Dalej to zacznij od opon daj 185/60R14 zdejemiesz sporo ponad 5% z h w stosunku do opon 185/80 i poszukaj mostu w wersji 41/12 automat/iVX
albo standartowych 41/11 czy 41/10
ten most w 2.0 to niestety pomyłka! przy niedłubanym 2.0
4 i 5 to NADBIEGI -opiszę Ci V-max 5600rpm
5-241km/h przy 3000rpm-129km/h
4-201km/h przy 3000rpm-108km/h
3-148km/h
2-105km/h
1-56km/h
oczywiście przy oponach nominalnych 185/65R14 lub 175/70R14
bo Twoje opony 185/80R14 to ponad 2metry obwodu -
z praktyki własnej wiem że 5-ka to tylko na płaskim i bez wiatru w twarz wskazania prędkościomierza są zaniżane ok30%
jeśli poprzedni most był 41/10 (nie dziwię się zamianie)
+3%opony = 33% czyli brak ci 1/3 na skali - gdy 66 to masz 99!
gdy 100 to 150 a'123 to 185 to jest możliwe taki
max bo fabryka podawała 175 przy komplecie osób +bagaż
P.S. ŻUCZEK czytaj - ucz się prawdy! co byś nie dobrał na przekładni to h/max=constans (no prawie )
  
 
Witam!
Ale na górze napisałem że ten czarny od awaryjnych to mam APE Opole poland. (polski).- teraz wiem że on i od kierunków jest.
A teraz zgłupiałem i nie wiem czy dobrze napisałem profil opon.
Nie pamietam już czy mam 185/80 czy na 70, ale w każdym razie za duże i to dużo.
Jak sie za nią wezmę po powrocie z wyjazdu to bede sie jeszcze pytał. Jutro wyjeżdzam i już nic przy niej nie podłubie.
Ale napisz mi jeszcze jakie są V-max'y przy moście z TD i oponach 185/70 R14. (wiem że sa dużo wyższe od tych z przodu).
Oświetlenie wnętrza nie gasnie wcale i musze aku odłączać.
Co z tym zrobić? Bo kostki 0801 nie dostane napewno.
Pozdrawiam!
Dzieki za pomoc!

ps. dziś pierwszy raz zapaliła sie dioda zielona na check panelu.
, ale to dlatego że kostke wyjołem. hehe
  
 
Cytat:
2005-07-01 13:18:47, Wik pisze:
Witam! Ale na górze napisałem że ten czarny od awaryjnych to mam APE Opole poland. (polski).- teraz wiem że on i od kierunków jest. A teraz zgłupiałem i nie wiem czy dobrze napisałem profil opon. Nie pamietam już czy mam 185/80 czy na 70, ale w każdym razie za duże i to dużo. Jak sie za nią wezmę po powrocie z wyjazdu to bede sie jeszcze pytał. Jutro wyjeżdzam i już nic przy niej nie podłubie. Ale napisz mi jeszcze jakie są V-max'y przy moście z TD i oponach 185/70 R14. (wiem że sa dużo wyższe od tych z przodu). Oświetlenie wnętrza nie gasnie wcale i musze aku odłączać. Co z tym zrobić? Bo kostki 0801 nie dostane napewno. Pozdrawiam! Dzieki za pomoc! ps. dziś pierwszy raz zapaliła sie dioda zielona na check panelu. , ale to dlatego że kostke wyjołem. hehe

pewnie masz uszkodzony czujnik zamknięcia drzwi on blokuje zielone światło na panelu!