Zawieszenie tył

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
przerabial ktos moze takie pochylenie tylnych kół: /--- - co bylo przyczyna. nadmienie, ze nic nie stuka ani nie puka!
  
 
możesz opisac dokładniej????

ja robiłem regulację kątów pochylenia tylnych kół
  
 
patrzac od tylu na auto to kola stoja tak: /---. amortyzatory sa po wymianie - nie ma luzów w zawieszeniu oraz nic nie slychac podczas jazdy. natomiast oponki sie scinaja od wewnatrz.
  
 
w mojej toyce mam zrobioną regulacje na mocowaniu piasty koła do kolumny amortyzatora. było to konieczne gdyż zakładałem tylne zwieszenie od celicy i miałem lekko krzywą bude po jakimś dzwonie. tylne prawe koło miało lekki plus i nie można bylo tego skorygować oryginalną regulacją. w warsztacie gdzie ustawialiśmy geometrię zrobili mi to na poczekaniu
  
 
hmmm u mnie na obydwoch kolach jest tak samo wiec problem jest jakis systemowy: albo cos nie tak z kolumna (krotszy amor,sprezyna) albo cholera wie co...
a jak Ci zmieniali kat pochylenia? cos rozwiercali w kolumnie czy piascie?
  
 
kolumne. a byłeś na ustawieniu zbierzności?????? jesli tak to co powiedzieli??
  
 
nie bylem. myslalem ze tak ma byc! niektore tak maja np. beemki. dopiero jak zaczely opony sie scierac to sie zainteresowalem!
  
 
Hehe. Jak zbieżność bedzie źle ustawiona to też bedzie darło....

A nie obniżałeś zawieszenia?
Pozdrawiam
  
 
ja nie obnizalem, ale ktos moze....przy złej zbieznosci opone bedzie scinało ale kat pochylenia kola bedzie OK. w moim przypadku wina chyba lezy na jakims przekombinowaniu - albo sprezyny albo kolumny sa zmienione - z obu stron jest identycznie.
  
 
Cytat:
2005-07-06 07:43:07, peterwkz pisze:
Przy złej zbieznosci opone bedzie scinało ale kat pochylenia kola bedzie OK.



Zgadzam sie.
Podjedź na geometrię kół - "zbieżność". Niech sprawdzą wysokość kontrolną zawieszenia - od czegoś trzeba zacząć.
A pochylenie koła z tyłu nie jest u Ciebie regulowane?

Pozdrawiam
  
 
kat nie jest regulowany - na jednym z drazkow poprzecznych jest regulacja zbieznosci i tyle.
  
 
Cytat:
kat nie jest regulowany - na jednym z drazkow poprzecznych jest regulacja zbieznosci i tyle.




dokładnie.
  
 
na 99% wyczailem przyczyne problemu. przy wymianie amortyzatorow zalozono mi amorki/kolumny od poprzedniego modelu...cholera i znowu trzeba wymianiac! a poprzednie byly prawie nowe tylko Fachowiec na jeden nie zalozyl oslony....bede mial sklad amorkow!