MotoNews.pl
  

Geulacjaparownika lovato Igeneracji

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam posiadam w autku instalację gazowa marki lovato I generacji
parownik podciśnieniowy i za cholerę nie mogę wyregulować parownika są tylko dwie śruby do regulacji jedna na wężu idącym do miksera a druga plastikowa z boku parownika w parowniku są nowe membrany autko jeździ przymulone niby ma zryw ale niema siły podjechać pod gorę ,na prostej jak się rozbuja to poleci 80 km,h i to wszystko i dodatkowo chla jak smok na 20 kilometrów zżarło mi prawie cała butle gazu 25 l
a do gazownika nie chcę jeździć bo zaklei mi wlot powietrza izolacja i wtedy wo gule nie pali
proszę o pomoc i jaka instrukcję jak to wyregulować żeby i paliła kosmicznych ilości gazu i miała siłę jeździ


pozdrawiam
  
 
proponuje zrobic tak, wkrecic srube na wezu do oporu a nastepnie odkrecic ok 3 obroty, pozniej odpalasz auto i ta sruba na reduktorze regulujesz sobie silnik na wolnych obrotach, jak juz wyregulujesz parownik to do auta i jezdzisz, jak jedzie dobrze to skrecasz srube na wezu o 1/4 obrotu jak nadal jedzie dobrze to nastepne 1/4 obrotu i tak az do momentu gdy zacznie byc slaby, w tedy cofasz te 1/4 obrotu, powinno byc dobrze.
Pozdrawiam!!!
  
 
ale jak wyregulować parownik ile wkręcić tej śruby ??
  
 
no wkrecic tyle zeby silnik ladnie pracowal na wolnych obrotach, nie powiem Ci tu ze np wkrecic 2 obroty bo tak sie nie da najlepiej wykrec wiecej odpal i skrecaj do czasu az zacznie sie dusic to w tedy cofnij troche .
Pozdrawiam!!!