Opary oleju w w rurze od kolektora ssacego:|

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Dzis tak patrze pod mache. Widze mokro po lewej stronie od obudowy filtra powietrza. Ponosze kopulke jakies czarno-olejowe plamy na filtrze powietrza(male), rozpinam to rure co idzie do kolektora,siakas czarna maź olejowo podobna, w zapachu tesh. Co to moze byc ?? tylko nie mowcie ze cos powaznego jak mi ktos powie ze to uszczelka z pod glowicy to sie zalamie ((((((((
Co to??
chodzi mi o ta gumowa ure co idzie z filtra do kolektora


[ wiadomość edytowana przez: ZieleTDH dnia 2005-06-17 18:33:52 ]
  
 
W tej rurze masz olej? Sprawdz odme - to ta ktora idzie od pokrywy zaworow, ale chyba zaczynaja Ci sie przedmuchy robic
  
 

Cytat:
2005-06-17 18:36:19, toradek pisze:
W tej rurze masz olej? Sprawdz odme - to ta ktora idzie od pokrywy zaworow, ale chyba zaczynaja Ci sie przedmuchy robic


toradek to mnie pocieszyles
Czy to moze byc przez strumienice? ale skad ten olej tam??
Zalamka.
odrazu mowie samochod mocy nie stracil.Caly czas ciagnie jak cigniol. Nie kopci. Pod glowica tesh sucho. Tyle co mi olej przez korek zyga jak glupi
  
 
A ja powiem znowu to samo. Sprawdź odpowietrzenie skrzyni korbowej (jeśli takie masz) czy ci się nie zapchało. U mnie było zapchane na max i też żygało spod korka i do odmy (na filtr powietrza.
Odpowietrzenie wyczyściłem i z pod korka narazie nic nie wyciekło, nawet kropelki, a jkuż jakie 300-400 km walnąłem. A zaraz zobacze co tam w odmie słychać
  
 
dzieki Wilk-u za priv.troche mnie uspokoiles. Tylko gdzie to jest :|?? ten odpowietrznik skrzyni korbowej ?
  
 
No i sprawdziłem. Wynik sprawdzenie jak najbardziej pozytywny dla mnie. Odmie "zero" oleju, słuchutko

A jeśli chodzi o "odpowietrzenie" to przede wszystkim jest to taka dość gruba rura gumowa (ok fi 3-4 cm) wychodząca z tyłu pokrywy zaworów z prawej strony silnika (patrząc z przodu) i idąca w dół i tam wpięta w blok silnika zaraz obok filtru powietrza

Oczywiści opis dotyczy mojego 1,4 CVH, ale ty chyba masz 1,6 CVH to powinno być podobnie.

Zaraz poszukam wątku w kturym to czyściłem i wrzucę tu link, a tymczasem możesz napisac jaki masz silniczek.
  
 
1,6CVH na pelnym nie EFI
  
 
no to prosże oto Wątek, dałem linka od razu do drugiej strony, gdzie są fotki rury i wogule, ale mozesz przejżeć cały jak CI się chce

A zaraz w kocie, zobaczę sobie jak wygląda u ciebie pokrywa zaworów
  
 
no wygląda na to że jest trawie identyczna więc to powinien być dokładnie ten sam przewód gumowy
  
 
dzieki czym to wyczyscic??

dzieki master czester zaporady fenks

[ wiadomość edytowana przez: ZieleTDH dnia 2005-06-17 19:42:16 ]
  
 
Same rurki czyściłem najpierw silnym strumieniem wody z węza, a potem nalałem rozpuszczalnika zatkałem oba końce i zrobiłem sheakera no i syf wylałem, jeszcze raz przepłukałem i zostawiłem na słońcu żeby dobrze wyschnęło.

Ale gożej jest z tym wejściem do silnika bo tam to było masakrycznie nawalone. Z...

no i reszta opisu poszła na gg
  
 
No to jest problem. Przy wymianie oleju oblukalem te rurki. One nie sa zapchane jedynie co przedmuchalem cisnieniem te wejscia do pokrywy zaworow. Cos tam bylo ale nie az tyle zeby zygal korkiem
Jest jakas inna przyczyna czemu mi zyga z pod korka i olej na filtrze powietrza??