1,3 kontra 1,4

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam mam pytanie ktory z tych dwoch silnikow jest lepszy( chodzi mi tylko o te dwa silniki) mniej sie psuje i mniej pali, oraz jakie najczesciej wystepuja usterki ktory jest mniej awaryjny. pozdr
  
 
żaden, dużo palą, prawie tyle samo co 1.6.
  
 
ehh wiem ze 1.6 jest lepszy:], pytam o te dwa silniki tylko i te dwa, np jak bym musial wybierac tylko z tych dwoch.
  
 
Spalanie porównywalne do ZETECa. 1,4 łatwiejszy w diagnostyce i naprawach. 1,3 Trwalszy. To tyle ode mnie.
  
 
1.3 mniej pali
  
 
włeasnie ze 1,3 nie pali duzo choc z drugiej strony zalezy ile dla kogos jest duzo mój w miescie zima przy ciezkiej nodze wzioł koło 8,2. to nie jest duzo, plus jeszcze pare baczków na parkingach.
  
 
Powiem tak (a historia oceni) Essie zaczyna się od 1,6
  
 
wilku zgodze sie a najlepiej rs ale koega pyta o 1,3 i 1,4 wiec nie wypisuj pierdów typu ze escort zaczyna sie od 1,6.
  
 
Oki pierdoły won

A co napisałem, to parę postów wstecz. 1,4 łatwiejszy w eksploatacji i parę kucy więcej. 1,3 słabszy, ale bardziej trwały.

FRyszard, może byk Znawco?
  
 
czyli mam "podróbe" bo tylko 1.4cm2
  
 
Oki, nie przyczynię się do dyskusji, to lepiej pójdę. A może w ogóle powinienem się zawinąć...? Bo z ostatnich doświadczeń, tylko szkodzę...
  
 
reasumujac: jesli zalezy Ci na niskich kosztach too 1.3. ale jesli przedkladasz szybsze odejscie spod swiatel od 126p to lepiej zapodaj 1.4
  
 
Stosowna reasumacja.
  
 
a jakimi to niskimi kosztami różni się 1.3 od 1.4 ? - bo ja śmiem zaryzykowac i napisze ceną zakupu bo spalanie to samo a ceny częsci zależne są od portwela od tanich podróbek do drogich orginałów i niezależnie od pojemności róznice są znikome raz w jedną a raz w drógą strone .
Osobiście słyszałem a dowodów nie mam że 1.3 jest to silnik dosyć awaryjny , za maluci do tej budy (zresztą 1.4 też ale to zawsze pare kucy więcej) no i wogóle ciezej potem sprzedać
  
 
Ups!!!- drugą stronę (tak powionno być cobym na anafabete nie wyszedł)
  
 
Cytat:
reasumujac: jesli zalezy Ci na niskich kosztach too 1.3. ale jesli przedkladasz szybsze odejscie spod swiatel od 126p to lepiej zapodaj 1.4



Nie przesadzajmy maluchy i fiatoloty to 1.3 jeszcze bierze , a spalanie chyba jednak troche mniejsze niz 1,4.
  
 
nie chyba a napewno. a awaryjny??? hmmmm kazdyy silnik jest awaryjny kwestia dbania o samochód, mój jest w moich rękach od nowosci, i w/g mnie chodzi super, a wiesz jak ktos kupił zajechane 1,3 i sie psuje to wtedy według niego jest awaryjny.


[ wiadomość edytowana przez: fryszard dnia 2005-07-05 19:03:07 ]
  
 
Tez mam swojego od malenkosci i moze wlasnie dlatego nie narzekam
  
 
hmm ja sadze ze nawet powienien (1.4) mniej palic niz 1.3 - w koncu wieksza moc (mniej sie meczy) jesli ma rozpedzic to ciezkie (bo lekkie nie jest) auto do normalnej predkosci.
  
 
a ja sie obrażam na Wilka....
to co mój essi to nie essi????