Dysza

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
podczas grzebania w aucie zauwazylem ze po wcisnieciu gazu otwiera mi tylko jedna dysza.tak powinno byc ?moze 2 lekko sie porusza ale znikomo .i czy na filtrze powietrza moze byc cos w rodzaju bandazu założonego od zewnetrznej strony?? tak mam pierwotnie od poczatku posiadania samochodu i nie wiem czy tak powinno byc
  
 
Masz fltr powietrza poldolota - ja ten "bandaz" sciagnalem i auto nabralo wigoru
  
 
to co opisujesz to mniemam że są przepustnice a nie dysze ale to szczegół w każdym razie jeśli masz gaźnik który ma taką wielką gruszkę dokręconą z boku mniej więcej w okolicy mocowania pancerza od linki ssania to znaczy że masz drugi przelot podciśniniowy i na sucho nie będzie się otwierał dopiero przy pracującym silniku i raczej ciężko będzie to uzyskać na postoju ale raczej otwiera się ale dopiero podczas jazdy a jak się nie będzie otwierać to nie rozpędzisz auta więcej jak 120 na IV biegu na prostej normalnie to na III powinieneś do 100 dociagnąć
  
 
hehe przepistnica...wychodzi moja znjamosc podstawowych czesci najwazniejsze ze wiesz dobry o co chodzi .ale mi sie juz udalo przyciac 120 wiecej nie jechalem bo strasznie rzuca na boki .najpierw zrobie uklad kierowniczy pozniej jade testowac dzieki za info.a po sciagnieciu bandaza zwiekszylo sie spalanie?
  
 
wrecz odwrotnie, spadlo, silnik dostal wiecej powietrza i zubozylo mieszanke, ale raczej nieznacznie, nie licz na jakies duze roznice
  
 
Cytat:
2005-07-03 11:37:03, dcnt pisze:
wrecz odwrotnie, spadlo, silnik dostal wiecej powietrza i zubozylo mieszanke, ale raczej nieznacznie, nie licz na jakies duze roznice


zawsze to cos ide zdjac opatrunek
  
 
Cytat:
2005-07-03 11:37:03, dcnt pisze:
wrecz odwrotnie, spadlo, silnik dostal wiecej powietrza i zubozylo mieszanke, ale raczej nieznacznie, nie licz na jakies duze roznice


No bo po zdjeciu tego badziewia trzeba gaz wyregulowac. Ogolnie to jak ten bandaz jest zalozony to w kolektorze wytwarza sie wieksze podcisnienie i wiecej pali (mowie o LPG bo na benie to nie wiem)

No nie doczytalem.
Tak to jest jak sie nie czyta wszystkiego.
Spadlo tak jak dcnt pisze ::

[ wiadomość edytowana przez: Kamil_H dnia 2005-07-03 14:57:58 ]
  
 
zobaczymy szczerze to zostal wyregulowany zaplon na starych swiecach i z tym udziwnieniem na filtrze powietrza ,teraz czekam jeszcze na nowe swiece i ciekawe czy sie cos zmieni w pracy silnika
  
 
ciekawe czy to noszenie przy większej prędkości to tylko układ kierowniczy bo może jeszcze być luz na wahaczach a że nie wspomne o tyle czyli drążkach na moście i takiej wieżyczce do którj jest przykręcony ten poprzeczny długi co trzyma most żeby na boki nie latał
  
 
Cytat:
2005-07-07 00:16:10, dobry pisze:
ciekawe czy to noszenie przy większej prędkości to tylko układ kierowniczy bo może jeszcze być luz na wahaczach a że nie wspomne o tyle czyli drążkach na moście i takiej wieżyczce do którj jest przykręcony ten poprzeczny długi co trzyma most żeby na boki nie latał


ehee zaczyna byc ciekawie jutro mam kanał zarezerwowany obym zdazyl przynajmniej sprawdzic polowe tych rzeczy. mam nadzieje ze poradze sobie z usunieciem luzów