Maglownica problem

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam mam takie pytanie jak wyjac maglownice wykrecilem juz wszystko ale nie moge jej wyciagnac jak odczepic drazki albo ten bolec co wchodzi do srodka an jest za dlugi i nie da sie oprzez niego wyjac ford escort 1,4 92r bez wspomagania i czy wie ktos moze gdzie regeneruja takie cos w lublinie albo moze ma ktos do sprzedania pozdrawiam
  
 
drążki kierowniczez końcówkami?? końcówkę trzeba wybić młotkiem , najlepiej stukając w miejsce gdzie wchodzi koncówka
a drążki się odkręca od maglownicy

a ten trzpień co wystaje i echodzi do środka to się odkręca i zdejmuje go z maglownicy, od środka.
poza tym trzeba trochę poluzować ramę żeby przekładnia wyszła

(testowane na MKVII z przekładnią ze wspomaganiem
  
 
Cytat:
2005-07-09 22:08:46, mss pisze:
drążki kierowniczez końcówkami?? końcówkę trzeba wybić młotkiem , najlepiej stukając w miejsce gdzie wchodzi koncówka a drążki się odkręca od maglownicy a ten trzpień co wystaje i echodzi do środka to się odkręca i zdejmuje go z maglownicy, od środka. poza tym trzeba trochę poluzować ramę żeby przekładnia wyszła (testowane na MKVII z przekładnią ze wspomaganiem



Do końcówek drążków stosuje się ściągacz ( mozna kupić za parę złotych w sklepie moto) a kolumnę kierowniczą od przekładni odpina się w prosty sposób w kabinie przy podłodze jest jedna śruba na klucz 10 ...wykręcasz potem odchylasz i odłączasz.