| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
ulik87 900tka Nałęczów | 2005-07-02 19:35:48 Cze wszystkim! Wlasnie dzis dokonalem zakupu mojego pierwszego samochodu!!! Jest to oczywiscie fiacik 126, ktorego fotki dostarcze niedlugo ;] Ale nie jest to zwykly wymiatacz!!! Jest obnizony [na bilach], troszke wzmocniony, z klateczka, kubelki bimarco [troche juz wysluzone]...szelek niestety brak...ale jest obrotek, wskaznik temperatury, jakas tam kiera z naba...i to co najlepsze...899ccm na gaziorze, ale z zaplonem elektronicznym =/...jakis taki mag =) w kazdym razie wzialem go, a jezdzil nim w kjs'ach Paweł Samsel [nie wiem czy sie tym cieszyc czy nie, ale silnik pracuje nawet spoko!!! rowniotko, jest suchy, mze troszke jakby walki stukaly...ale nie wiem...no wyglada ok] =) ...no to narazie tyle =) Aha silniczek jest na chlodnicy tico, ale jakos chyba nie wyrabia bo temperatura wskazuje caly czas jak sie jedzie 110 stopni [chyba oszukuje] a przy 120 stopniach wg wskazan tego termometra wlacza sie automatycznie wiatrak!!! Oczywiscie mozna tez samemu wlaczyc i tak jechalem cala droge [150 kilosow][na wlaczonym wiatraku]...dobrze to jest? I jeszcze jedno...jak dojechalismy [praktycznie bez zatrzyman] jak odpalilem to zaswiecila sie kontrolka cisnienia oleju i silnik sam zgasl...jak go przytrzymalem to swiecila sie ciagle kontrolka to oczywiscie wylaczylem!!! i tak dopuki sie troche nie ostudzil...jak sie ostudzil to odpalilem i znowu sie palila kontrolka ale jak podwyzszylem obroty to zgasla...jak puscilem gaz to chyba silnik zgasl...albo byl na niskich obrotach i swiecila sie kontrolka [nie pamietam dokladnie] ale potem jak juz odpalilem i przytrzymalem okolo 1000 obr. to sie ustabilizowal gdzies na 600-700...i nie swiecila sie =/ TERAZ PYTANIE!!! czy kontrolka cisnienia ma prawo zaswiecic sie jak obroty spadna do powiedzmy 400-500? Czemu w ogole cos takiego mi sie stalo? Przegrzalem go? [brat prowadzil, ale wciaz utzymywalo sie stabilnie 110 (przypominam wg wskazan wskaznika dziwnego i chyba malo miarodajnego)] Nie wiem juz za bardzo co i jak =/
pomozcie!!! dzieki z gory, Daniel |
ZoLt4R F&F Sympatyk Punto HGT / 126p 1.2T a juz na pewno nie z Łodzi | 2005-07-02 19:38:54 no to chyba bylo jego ostatnie 150km. |
2Rotor F&F Wolny Słuchacz :) Rotary wannabe... Toruń | 2005-07-02 19:41:44 No oil pressure no fun
Chyba ktoś Ci wcisnął mocno wyeksploatowane 899cc... |
ulik87 900tka Nałęczów | 2005-07-02 23:35:47 ej no dobra, ale silnik ma powera, nie dymi ani troszke, pali ladnie, rowno, nic nie stuka nie puka...no wyglada zaje...fajnie...jest suchutki!!! i do tego podobnie chodzi!! wiec co jest grane? w calej trasie kontrolka sie nie zapalila ani razu!!!...jakies sugestie?
|
![]() rallyman F&F Sympatyk GC8 SD | 2005-07-02 23:43:04 Moze zmien olej
A moze termostacik |
Buczek21 F&F Sympatyk Niska Suka zabrze | 2005-07-02 23:52:27 Ale jak troche pojezdziłes to sie kontrolka paliła....Jak pozadnie olej sie rozgrzał...
czy
Jak
to luknij na wszystko co moze powodowac spadek cisnienia oleju: -wyruchany olej, -wyruchana pompa, -wyruchane panewki...
itd. Ja miałem to samo(tylko ze w 650).Jak delikatnie jezdziłem po miescie,krótkie trasy to nic sie nie swieciło.Wystarczyło ze przegoniłem go troche poza miastem,i sie zaczynało Silnik tez był suchutki,w miare moce jeszcze była.A jak go rozebrałem to totalna załamka była |
ZoLt4R F&F Sympatyk Punto HGT / 126p 1.2T a juz na pewno nie z Łodzi | 2005-07-03 00:02:21 proponuje zalac go motodoktorem i odsprzedac dalej. po prostu dales sobie wcisnac mine i tyle |
ulik87 900tka Nałęczów | 2005-07-03 00:17:31 no to zajebiscie sie wpierdolilem!!! to jest samsela ten zielony z legionowa wlasnie!!! co robic?!!?
aha! no i jak pisalem...te lipki z cisnieniem oleju zaczely sie dziac dopiero jak wrocilem do domu z wawy [ok 150 kilosow]...ale po ok 20 min. przeszlo mu! a co z tym grzaniem sie? w ogole co polecacie do sprawdzenia? co mam zrobic? miche odkrecic? podobno silnik jest po remoncie jakis czas =/...ale zaczynam w to watpic...nie no jak ciala dalem to jebne...bo ojciec mnie urzedzal ze to jakas lipa!! =( ale ja go za bardzo nie mam zamiaru katowac...3 tysiace to maks obroty...w takiej sytuacji przynajmniej... [ wiadomość edytowana przez: ulik87 dnia 2005-07-03 00:25:11 ] |
ZoLt4R F&F Sympatyk Punto HGT / 126p 1.2T a juz na pewno nie z Łodzi | 2005-07-03 00:30:28 20 minut i mu przeszlo bo olej ostygl i zgestnial. kupiles mine. albo remontujesz albo moto doktor i sprzedaj go dalej bo to niezly parch z tego co widze |
toki F&F Sympatyk bąbel 899/frontera Warszawa/Legionowo | 2005-07-03 00:36:33 btw ile dales za to cacko? |
ulik87 900tka Nałęczów | 2005-07-03 00:36:43 ej...to powiedzcie na jakiej zasadzie to dziala? panewki sa zuzyte? i w jaki sposob to wplywa na straty cisnienia? bo ja sie gubie!!!
|
Buczek21 F&F Sympatyk Niska Suka zabrze | 2005-07-03 00:40:59
Na takie hasła to proponuje wogóle nie reagowac
Bo to zazwyczaj w 99% pic na wode
ZoLt4R nie zdziwie sie jak tam juz motodoktor jest wlany..i to sporo |
ZoLt4R F&F Sympatyk Punto HGT / 126p 1.2T a juz na pewno nie z Łodzi | 2005-07-03 00:43:23
huh, to moze go hipolem zalac przed sprzedaza? (hycel testowal na bercie i na hipolu smarowanie tez jest )
a tak powaznie pozbadz sie tego szrota chlopie, chyba ze buda , zawias, i reszta jest w miare ok to wymien silnik bo porzadny remont to troche kosztuje |
toki F&F Sympatyk bąbel 899/frontera Warszawa/Legionowo | 2005-07-03 00:58:14 jop, Pat chyba robil kapitalke i bylo cos kolo 1000zł... moja rade taka jak Zoltara, jak dales za to tyle co mi pisałeś to nie tak źle. zostaw go i zrób silnik albo kupuj inny silnik.
hipol daje rade na bank
mozliwe tez ze to Wy go poprostu przegrzaliscie albo coś... ale sam juz nie wiem jak to czytam bo z takimi tempo co pisałeś ze jechaliscie to ja bym sie dawno zatrzymal i czekal az ostygnie ![]() |
ulik87 900tka Nałęczów | 2005-07-03 00:58:33 a kolesiowi wplacilem 500 zaliczki...reszte mialem doslac przelewem...moze powedziec ze chce oddac samochod? |
owz F&F Sympatyk sejo/passat Poznań/Skórzewo | 2005-07-03 01:01:17
teraz to juz po chuju za przeproszeniem, jak go oddasz ze swiecaca sie kontrolka to Ci koles powie ze go zajechałeś i płać i płacz. zostaw go i kup inny silnik po prostu, malec już jest na 900 zarejestrowany więc nie będziesz miał żadnych problemów ze zmianą w dowodzie, pozdro |
ulik87 900tka Nałęczów | 2005-07-03 01:03:15 ej...ale ona sie nie swieci!!!
ludzie...nie o to chodzi!!! ona sie nie swiecila cala droge!!! dopiero jak zajechalem wylaczylem i odpalilem...to takie walki...a ja mu dalem tylko zaliczke i powiem ze nie wplace reszty pieniedzy bo to sie lipa okazala ze bylem u mechanika i mi tak powiedzial!!! he? a jak myslicie ile pojezdze na takim silniku? i w ogole powiedzcie cos odnosnie tej temperatury!!! bo ten wskaznik pokazuje normalnie i stale [na ciagle wlaczonym wiatraku] 110 st. a automatycznie zalacza sie dpiero przy 120 chyba...moze on pokazuje o np 20 st zawyzone dane? he? [ wiadomość edytowana przez: ulik87 dnia 2005-07-03 01:06:44 ] |