Podłączenie Airbag"u

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam
Probelm stary jak Omega swieci sie kontrolka AB, sprzedajacy obszywal kierownice co zreszta widac, mowil ze nie wyciagnol aku przed operacja i tak jest, jako ze krzywo ja zalozyl postanowilem to poprawic i tak po przeczytaniu forum na temat AB i kierownicy, wyczulony na tasme wziolem sie do roboty. Szczególna uwage poswiecilem wlasnie tasmie, wyciagnolem ja i podlaczylem pod miernik, okazalo sie ze oba żółte piny maja zwracie, troche dziwne wydalo mi sie bo po co dwa piny o jednym sygnale... szybko do kompa zerknac na schemat (U21 AB driver) a tam podzielone.. czyli zwora na tasmie?

Prosze o sugestie znających to zagadnienie, chcialbym sie upewnic zanim rozpruje ta tasme

Najlepiej bylo by poprostu skasowac blad i zobaczyc co bedzie ale nie usmiechajaco mi jechac 40km placic i sie okaze ze to tasma))

pozdrawiam Konrad
  
 
Przerabiałem ten temat kilka tyg. temu. Na poczatku tez sie wkurzylem. Wybebeszylem cala tasme i okazalo sie ze we wtyczce (tej wiekszej ) jest zwora, ktora dziala jak wtyczka jest rozlaczona. NIe mam pojecia po co to rozwiazanie, pewnie aby ladunki sie przypadkowo nie zbieraly. Jesli chcesz sprawdzic ta tasme dokladnie to po prostu wypchnij te piny z wtyczki, abo wloz kawalki papieru miedzy piny a blaszki tej zwory. Ale jesli teraz jest zwarcie to dobry znak, pewnie tasma jest ok. Pozdr
  
 
aha czyli gdy sie tasme rozlaczy to piny sie zwieraja, a gdy sie podlaczy do instalacji wszystko wraca do normy....

Jersli dobrze zrozumialem to bez obawy lece na komputerek w celu skasowania bledu. Dziekli za info.
pozdrawiam