| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
masterostry Sympatyk FEFK był mk3 i mk5 CBRlandia | 2005-07-12 01:46:05 tłoczek i powierzchnia cylinderka z którą współpracuje były czyste i równe, nie było wżerów korozyjnych? uszczelki też ok? |
Kielek Sympatyk FEFK Escort 1.6 16V sprze ... Warszawa | 2005-07-12 08:03:43 łątwo, hmmmm..... powinno dać się go wcisnąć, ale siłę do tego trzeba przyłozyć całkiem całkiem - nie wystarczy phnąć palcami - troszku trza się zaprzeć.
Powody mogą być dwa: przewody elastyczne łączące przewód metalowy z zaciskiem, lub korozja alb zapieczenie tłoczków w cylindrach zacisków. W pierwszym - wymiana, w drugim - trzeba sprawdzić jak wyglądają tłoczki (jak napisał masterostry wżerów z rdzy), czy gumki sa nie popękane (pęknieta gumka może spowodować duuuuży problem i wiele nerwów). No i tyle |
YaNkEs_69 Escort MKV Przemyśl | 2005-07-12 08:05:31 Tłoczki powinny pracować "luźno" to znaczy nie latać tam i spowrotem ale z pewnym oporem się przesuwać, dokładnie to jak masz ściągnięte koło naciskasz i puszczasz hamulec to powinieneś widzieć jak tłoczek się zaciska a potem lekko wraca razem z płynem który go ciągnie za sobą. Ja przypuszczam że tłoczki będą do wymiany albo przynajmniej trzeba je będzie wyciągnąć i przejechać papierem ściernym. |