MotoNews.pl

Gaz do 2.0 ie??

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam takie pytanko czy jest wogole sens zakladac do silnika z wtryskiem(konkretnie to do 2.0 ie) gaz.Z tego co mi wiadomo po przelaczeniu na gaz wtryski sa odcinane.wiec moze lepiej kupic silnik na gazniku??jestem nowicjuszem wiec prosze o wyrozumialosc.z gory dziekuje za odpowiedzi.pozdro

Przy zasianiu gazem z ukladu benzynowego zawsze dziala jedynie przeustnica. Dlatego czy gaznik czy wtrysk w tym przypadku byloby obojetne, gdyby nie drobne szczegoly takie jak PRZEPLYWOMIERZ KLAPKOWY, ktory lubi byc niszczony przez wystrzal w filtr przy zasilaniu LPG. Jednak wtrysk wydaje sie lepiej jezdzic na benzynie i dlatego ja osobiscie bede zakladal wtrysk zamiast mojego gaznika, jakos bardziej on do mnie przemawia. Poza tym to zapalanie zima za pierwszym obrotem to jest cos

Nie bardzo, wtryski to tylko jeden z problemów, znacznie gorsze sa wystrzelone i pogiete klapy od przepływomierzy

No fanie to raczej sie nad gaznikiem zastanowie.Zawsze to ponad 100KM a nie 80.ile z takiego poldolota mozna wycisnac z takim silnikiem.Czy jest to jakies porownanie z 1.4rover??
A i jeszcze jedno pytanko czy zeby do poldka zalozyc dyferencjal o milafiorki czy argeny tzeba sie duzo uprzerabiac??

Wszystko masz na forum poszukaj... Most wchodzi "bez problemu"tzn trzeba przespawac mocowania DOKŁADNIE!!!

jaki mikser ewentualnie inny ciekawy sposob w jaki mozna zalozyc lpg do wtrysku w silniku 2000 tak zeby go na benie nie zamulicbo gaz bedzie do codziennych dojazdow a raz na jakis czas posmigal bym na benie wiec nie chcialbym go za bardzo obciac

Moj tata ma w Sierrze 2.0 DOHC po prostu rurke wpuszczona do przewodu dolotowego miedzy filtrem a kolektorem. Na gazie auto jezdzi tak sobie, a na benzynie zamulony nie jest, bo do setki ok. 10s ma.

no i stalo sie zagazowalem moja bestie dnia dzisiejszego