MotoNews.pl
  

Pytania dot Mk VII

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Moze pytania sa proste ale ja pomimo ogladania samochodu i instrukcji na jedno z nich nie znalazlem odpowiedzi

1 ) Gdzie w MK VII Płonski 98 ( silnik 1.3 - ale to chyba nie ma znaczenia ) jest skrzynka przekazników - numerowane od 1 do 22 - podobnie jak bezpieczniki
( wg instrukcji z tylu ale za Boga nie znalazłem )
Skrzynka bezpieczników przy aku jest , skrzynka głowna bezpieczników jest .. a skrzynki z przekaznikami nie znalazłem

2 ) Mam jakies pierdoły napisane w instrukcji ( dolaczonej do samochodu ) Skrzynka z bezpiecznikami przy Aku ma 6 slotów
3 sa do głownego obwodu ( trudno demontowalne A , B , C )
pozostale 3 sa opisane jako D , E , F
Wg instrukcji F odpowiada za wentylator silnika ( chłodnicy silnika ??? czy jakies inne ustrojstrojstwo ??? ) ale u mnie w samochodzie 3 pierwsze ( A, B , C ) sa zgodne z opisem i jest tylko D - który wg instrukcji odpowiada za cos w Dieslu - a ja ma beznzyne - pozostale sloty sa puste i od dołu nie ma zadnych przewodów jak dla A, B , C , D gdzie widac ze jakies obwody sa podciągniete ( dodatkowo sloty E , F maja po jednej wypustce - bezpiecznik nie ma czego łaczyc , a w A-d sa standardowo 2 wypustki do spiecia bezpiecznikiem )
Pytanie za co tak naprawde odpowiada bezpiecznik D ( skrzynka przy aku ) w moim modelu

3 ) Podwozie - miedzy tłumikami a podłoga jest cienka folia aluminowa , mocowana na jakies gówniane zaczepy ( niestety srodkowa ( od srodkowego tłumika ) odczepila mi sie i troche grzechocze , miejsca zaczepów sa urwane w 80 % , zgubic jej nie zgubie bo jest tak wyprofilowana ze nie wyjdzie łatwo
Czym to przyczepiacie do podwozia , temp i warunki tam sa dosc ekstremalne , a podwiza dziurawic wkrętami ???

moze to trywialne pytania ale spora czesc problemów z samochodem jest w praktyce trywialna ( dla znawcy i eksperta - jakim nie jestem )
  
 
Cytat:
2005-07-14 10:45:26, radykal pisze:
Moze pytania sa proste ale ja pomimo ogladania samochodu i instrukcji na jedno z nich nie znalazlem odpowiedzi 1 ) Gdzie w MK VII Płonski 98 ( silnik 1.3 - ale to chyba nie ma znaczenia ) jest skrzynka przekazników - numerowane od 1 do 22 - podobnie jak bezpieczniki ( wg instrukcji z tylu ale za Boga nie znalazłem ) Skrzynka bezpieczników przy aku jest , skrzynka głowna bezpieczników jest .. a skrzynki z przekaznikami nie znalazłem 2 ) Mam jakies pierdoły napisane w instrukcji ( dolaczonej do samochodu ) Skrzynka z bezpiecznikami przy Aku ma 6 slotów 3 sa do głownego obwodu ( trudno demontowalne A , B , C ) pozostale 3 sa opisane jako D , E , F Wg instrukcji F odpowiada za wentylator silnika ( chłodnicy silnika ??? czy jakies inne ustrojstrojstwo ??? ) ale u mnie w samochodzie 3 pierwsze ( A, B , C ) sa zgodne z opisem i jest tylko D - który wg instrukcji odpowiada za cos w Dieslu - a ja ma beznzyne - pozostale sloty sa puste i od dołu nie ma zadnych przewodów jak dla A, B , C , D gdzie widac ze jakies obwody sa podciągniete ( dodatkowo sloty E , F maja po jednej wypustce - bezpiecznik nie ma czego łaczyc , a w A-d sa standardowo 2 wypustki do spiecia bezpiecznikiem ) Pytanie za co tak naprawde odpowiada bezpiecznik D ( skrzynka przy aku ) w moim modelu 3 ) Podwozie - miedzy tłumikami a podłoga jest cienka folia aluminowa , mocowana na jakies gówniane zaczepy ( niestety srodkowa ( od srodkowego tłumika ) odczepila mi sie i troche grzechocze , miejsca zaczepów sa urwane w 80 % , zgubic jej nie zgubie bo jest tak wyprofilowana ze nie wyjdzie łatwo Czym to przyczepiacie do podwozia , temp i warunki tam sa dosc ekstremalne , a podwiza dziurawic wkrętami ??? moze to trywialne pytania ale spora czesc problemów z samochodem jest w praktyce trywialna ( dla znawcy i eksperta - jakim nie jestem )



Ad.3 - ja w swoim dorobiłem z puszki po pepsi takie przedłużki i skręciłem w ten sposób, ze wkręt w oryginalna osłone termiczną, a druga strona blaszki w oryginalne miejsca wkręta.
Trzyma juz od roku, przejeździłem lato, zime i nic się nie stało, najważniejsze, że nic już nie dzwoni
  
 



ad . 1 Skrzynak a przekaźników jest nad bepiecznikami, jak odkryjesz klapke do bezpieczników to jest tak nnad bezpiecznikami taki zatrzask , który trzeba zwolnić i wtedy cała skrzynka się opuści i będziesz widział przekaźniki



[ wiadomość edytowana przez: mss dnia 2005-07-14 15:39:43 ]