Moze pytania sa proste ale ja pomimo ogladania samochodu i instrukcji na jedno z nich nie znalazlem odpowiedzi
1 ) Gdzie w MK VII Płonski 98 ( silnik 1.3 - ale to chyba nie ma znaczenia ) jest skrzynka przekazników - numerowane od 1 do 22 - podobnie jak bezpieczniki
( wg instrukcji z tylu ale za Boga nie znalazłem )
Skrzynka bezpieczników przy aku jest , skrzynka głowna bezpieczników jest .. a skrzynki z przekaznikami nie znalazłem
2 ) Mam jakies pierdoły napisane w instrukcji ( dolaczonej do samochodu ) Skrzynka z bezpiecznikami przy Aku ma 6 slotów
3 sa do głownego obwodu ( trudno demontowalne A , B , C )
pozostale 3 sa opisane jako D , E , F
Wg instrukcji F odpowiada za wentylator silnika ( chłodnicy silnika ??? czy jakies inne ustrojstrojstwo ??? ) ale u mnie w samochodzie 3 pierwsze ( A, B , C ) sa zgodne z opisem i jest tylko D - który wg instrukcji odpowiada za cos w Dieslu - a ja ma beznzyne - pozostale sloty sa puste i od dołu nie ma zadnych przewodów jak dla A, B , C , D gdzie widac ze jakies obwody sa podciągniete ( dodatkowo sloty E , F maja po jednej wypustce - bezpiecznik nie ma czego łaczyc , a w A-d sa standardowo 2 wypustki do spiecia bezpiecznikiem )
Pytanie za co tak naprawde odpowiada bezpiecznik D ( skrzynka przy aku ) w moim modelu
3 ) Podwozie - miedzy tłumikami a podłoga jest cienka folia aluminowa , mocowana na jakies gówniane zaczepy ( niestety srodkowa ( od srodkowego tłumika ) odczepila mi sie i troche grzechocze , miejsca zaczepów sa urwane w 80 % , zgubic jej nie zgubie bo jest tak wyprofilowana ze nie wyjdzie łatwo
Czym to przyczepiacie do podwozia , temp i warunki tam sa dosc ekstremalne , a podwiza dziurawic wkrętami ???
moze to trywialne pytania ale spora czesc problemów z samochodem jest w praktyce trywialna ( dla znawcy i eksperta - jakim nie jestem )